Банківський сейф
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Відкривав скриньку ще до війни у грудні на 3 місяці. В березні відділення не працювало через військові дії, що зрозуміло і нормально. Тобто з’явитися і закрити скриньку в мене змоги не було. Дзвонив у підтримку і заходив у працююче відділення. Сказали що дистанційно і в іншому відділенні закрити не можуть так як треба віддати ключ у тому відділенні де відкрита скринька. Сказали, що коли відкриється відділення можна буде закрити і написати заяву про не списання коштів за просрочку. Так все і зробив, але працівники і керівник відділення 69 проігнорували заяву і стягнули кошти!!!
Написать комментарий
Комментарии - 2
- +
- 0
- Qwerty1999
- 1 мая 2022, 16:34
- #
Продублируйте свою жалобу на сайте банка — больше пользы будет
https://accordbank.com.ua/ua/about/related-info/service-quality/
https://accordbank.com.ua/ua/about/related-info/service-quality/
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться