×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
- Steppenwolf777
- 14 марта 2024, 21:45
- Ваш поки що клієнт., м Лубни Полтавська Обл.
Питання представникам Аккордбанку. Що за власні правила встановлює ваш банк? Де таке видано, що з карткових рахунків в долларах, видавати принципово старого зразка валюту, навіть якщо в касі банку є нового зразка. У самому відділенні банку говорять, що в нас таке розпорядження і звоніть на гарячу лінію, коли телефонуєш на гарячу лінію Аккорд Банку, починаєте переказувати слова НБУ, що якщо в касі є нового зразку то видаються без проблем по бажанню клієнта. Мабуть ви своїх клієнтів тримаєте за дурнів, і не цінуєте їх, що таке відношення.Є вимоги НБУ, яких потрібно дотримуватися І не гратися з вогнем!
Следить за новыми комментариями
Комментарии
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться