Отделение Аккордбанка: Луцк, ул. Винниченко, 51
Адрес:
Луцк, ул. Винниченко, 51
Телефон:
+38 (033) 228-10-64
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (касса: 09:00-17:30), Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Таку відверту брехню зкстрічаю перший раз. Мав справу з Приватом, Авальом, Монобанком, Альфабанком, О.банком, там такого не було.
Перший раз взяв споживчий кредит в Акордбанку через кредитного спеціаліста в м. Ковель. Я скрупульозно ставлюсь до документа, тому разом з дружиною більше години вивчали договір. Спеціаліст не знала всіх питань, тому паралельно дзвонили на гарячу лінію уточняти пункти, зокрема і про відсутність комісії за дострокове припинення договору.
І от дзвоню сьогодні 02.12.20 на гарячу лінію, щоб взнати суму до повного погашення кредиту, і мені нараховують додатково два рази щомісяну комісію за розрахунково- касове обслуговування 1950*2= 3900грн. за грудень 2020 і січень 2021р.
Тепер цитую договір, додаток 1 до Заяви Пропозиції «Графік платежів» примітка під таблицею Графіку:
«Під значенням розрахунково касове обслуговування слід розуміти Щомісячну комісію Банку, що сплачується на щомісячній основі як відсоток від початкової суми яспоживчого кредиту, починаючи з місяця оформлення Споживчого кредиту та не включає останній неповний календарний місяць, за користування Споживчим кредитом, наданого Банком Клієнту.»
Значить сьогодні 02.12 грудень — це останній неповний календарний місяць користування кредитом, за який по договору не нараховується комісія 1950грн.
Натомість консультант підтримки пан Андрій мені не надав пояснення, згідно якого пункту договору я маю сплатити комісію за грудень і увага! комісію 1950грн за наступний місяць січень у разі дострокового розірвання.
Пан Андрій мені порадив звернутись за розрахунком відсотків до кредитного спеціаліста, яка доречі після оформлення мого кредиту звільнилась і на даний момент в Ковелі нема ні спеціаліста на відділення.
На моє прохання зафіксувати скаргу на керівництво і надати письмову відповідь з розрахунком суми повного погашення кредиту, в пана Андрія в Скрипті розмови є хитрий скрипт: вас погано чути, я вас не чую і кинув трубку.
Тепер думаю йти до юриста, і паралельно викласти все детально в відео відгуку та пощґшири в інтернеті, щоб застерегти інших.
Хто з таким стикався в Акордбанку, який ваш досвід вирішення проблеми?
Прошу керівництво банку відреагувати терміново до 03.12 і надати письмову відповідь про розрахунок суми дострокогоао погашення, інакше почну бити во всі колокола.
Для мене 4000грн це гроші.
Всім бажаю гарного настрою і не беріть кредити, якщо ситуація не критична, щоб не стати рабами.
Бо як написав мільярдер цар Соломон під натхненням Бога декілька тисяч років тому:
«Боржник — раб того, в кого позичає.»