Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
DenSR 4 декабря 2022, 12:24
Найбільш тупі та жорсткі правила, безглуздий фінансовий контроль. Постійні обмеження на витрати моїх грошей.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 4 декабря 2022, 15:20
Доброго дня! Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Для уточнення інформації, надайте, будь ласка, відповідь в особистому повідомленні.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Александр Кузьменко 4 декабря 2022, 9:04
Цим банком України АБанк 🏦 можливі всі подробиці та інші види діяльності банківських послуг. Дякую що ви є.!🇺🇦
Слава Україні 🇺🇦🇺🇦🇺🇦
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 4 декабря 2022, 9:05
Доброго дня!
Дякуємо за відгук. Дуже раді, що Ви з нами. 🍏😊
Юрій Пономаренко 4 декабря 2022, 7:11
В 6 утра совершил платеж через Apple Pay на 3000. Банк перевод распознал подозрительным, так как прежде вроде таких не делал и сразу же поступил видео звонок для подтверждения от «живого оператора». Буквально 30 секунд, пару вопросов и платеж прошел. Спасибо, А банку и людям которые это контролируют и берегут нас от мошенничества.
абанк
Ответ банка
Amalia MR 5 декабря 2022, 18:05
Доброго дня!
Дякуємо за відгук і високу оцінку, нам дуже приємно що Ви оцінили роботу наших Співробітників! 🍏😊
Михайло Сульженко 3 декабря 2022, 22:15
Отделение по адресу: Днепр, ул. Рабочая, 79 пом. 23
А-Банк, місто Дніпро, вул. Робоча, 79

Сьогодні, 03.12.2022, на цьому відділенні нам дуже допомогла співробітниця Муха Юлія зі зняттям чималої сумми з картки банку-партнера monobank

Від імені нашого підрозділу ЗСУ, дуже дякуємо за допомогу, бажаємо їй успіхів та сподіваємось що наш відгук буде помічено :)
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 4 декабря 2022, 8:18
Доброго дня! Дякуємо за відгук і високу оцінку, нам дуже приємно що Ви оцінили роботу наших Співробітників! Завжди раді бачити Вас знов у наших відділеннях! 🍏😊
Antongru 2 декабря 2022, 13:23
Перейшла на, А банк як на основний банк, заблокували — попала на фін моніторинг.
Допомагаю нашим волонтерам, то приходили кошти на ЗСУ, зараз вони заморозились.
Ще 18.11 записувалась, сказали наберуть — набрали, попросили вхідні платіжки, так як багато і кого не було зв’язку в зв’язку з відсутністю світла, то відправила все що знайшла, ще достала 26.11, знову звінок і ми провіряємо.
Я все пояснила, все що могла відправила.
Кошти чекають люди для арміі, а банк ніяк не може розблокувати карту!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 2 декабря 2022, 18:06
Доброго дня! Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Перевірка фінансових операцій за рахунком може тривати до 180 днів. Ваше питання на контролі у наших Спеціалістів, за результатами перевірки з Вами зв'яжуться.
bastard36 2 декабря 2022, 12:13
Открыл счет в а-банке для вывода средств через п2п бинанс, после вывода за несколько недель заблокировали счет с деньгами сума была около 25 тыс грн. Тех подержка на столько необразованная такое ощущение что набрали по объявлению, ну то пол беды, попросили предоставить чеки с меня тех людей которые присылали мне деньги оператор сказал 5 чеков достаточно, прислал 7 квитанций сказали давайте еще если нет то мы вас обслуживать не будем, спросил что бы предоставить им с бинанса ордера сказали ненужно, мы с вами работать не будем выводите деньги, разблокировали счет и через 5 минут опять заблокировали типо вы что не можете за 5 мин вывести средства, Короче говоря не советую использовать этот банк, оборот был 180 тыс грн в месяц. и примерно такая же ситуация у 4х знакомых.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 2 декабря 2022, 16:48
Доброго дня! Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Перевірка фінансових операцій за рахунком може тривати до 180 днів, а відповідно до Умов і правил Банку, пункт 3.3.11, Банк має право припинити договір в односторонньому порядку. Обмеження по картці було знято, проте рішення про співпрацю прийняте і Вас про це повідомили наші Співробітники. Нам шкода, що Ви відчули незручності в зазначеній ситуації та раді, що змогли допомогти Вам вирішити питання.
Проблема решена
Jeffry 1 декабря 2022, 23:39
Перешел на А-Банк, т.к. потерял карту Моно, начал пользоваться, как обычно — карту заблокировали. Фин Мон. Все та же биржа бинанс. Предоставил скриншоты. С моно, по крайней мере, таких вопросов пока что не возникало, возможно потому что дольше пользовался. Поменял деньги — снять не смог, спасибо банку за двухчасовое ожидание звонка на скамеечке.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 2 декабря 2022, 12:42
Доброго дня! Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Обов'язково перевіримо інформацію щодо цієї ситуації та будемо раді допомогти. За результатом вирішення питання з Вами зв'яжеться наш Співробітник.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Svet2803 1 декабря 2022, 21:57
Ви найкращі
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 2 декабря 2022, 9:07
Доброго дня!
Дякуємо за відгук. Дуже раді, що Ви з нами. 🍏😊
Holodokit 1 декабря 2022, 13:26
Заблокировали 10 тысяч грн и попросили подтвердить источник средств, после ожидания в в неделю наконец ответили «предоставьте больше информации». Я отправил ещё документы подтверждения и опять ожидаю неделю, а они постоянно придумывают себе новые правила и игнорируют в своем боте поддержки
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 1 декабря 2022, 14:30
Доброго дня! Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Перевірка фінансових операцій за рахунком може тривати до 180 днів. Ми обов'язково перевіримо всі Ваші звернення до нашої підтримки та зробимо все можливе для скорішого вирішення Вашого питання. Вже взяли питання на контроль і за результатом з Вами зв'яжеться наш Співробітник.
koptykhserg 1 декабря 2022, 13:14
Отделение по адресу: Львов, ул. Под Дубом, 4
Я раз на місяць користуюся послугами каси А-Банку у Львові по вулиці Під Дубом 4 і в більшості мені щастить попасти на касира Сона, яка являється для мене прикладом клієнтоорієнтованості і зацікавленому підході до обслуговування клієнтів. Чекаючи в черзі я неодноразово чув, як до неї звертаються люди із різними запитаннями, а також допомогою. Одного разу людина не могла зняти гроші із картки через ліміти і Сона шукала різні варіанти, як можна допомогти і вирішити проблему (в деталі я не вдаюся). Іншим разом вона терпляче :) допомагала бабусі, яка довго нічого не розуміла і не могла знайти квитанцію, а також зняти гроші. І це тільки те, що я застав ходячи раз в місяць в це відділення, впевнений такий історій дуже багато. Я перший разу зустрічаю людину, яка щиро хоче допомогти клієнту. Про це багато пишуть в книжках з бізнес літератури відвідують тренінги, а тут просто звичайна робота касира, яка створює надзвичайно круте враження про компанію.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 1 декабря 2022, 13:49
Доброго дня! Дякуємо за відгук і високу оцінку, нам дуже приємно що Ви оцінили роботу наших Співробітників! Завжди раді бачити Вас знов у наших відділеннях! 🍏😊
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
MarinaSchel 1 декабря 2022, 12:30
Сотрудники банка терроризируют звонками и психологическим давлением родителей пенсионеров.Которые находятся в зоне боевых действий, без возможности оплатить кредит. В период военного положения в стра не и военных действий в регионе угрожают лишить пенсинеров пенсий, которые являются обязательной соц.выплатой государства. Никаких соблюдений законодательства, бандитские методы 90-х, вымогательство не смотря на войну в Украине и военные действие в регионе.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 1 декабря 2022, 13:46
Доброго дня! Банк розуміє ситуацію, що склалася, і не нараховує пені та штрафи за несвоєчасне внесення платежів, однак обов'язковий платіж за кредитом необхідно вносити згідно з графіком. Звертаємо Вашу увагу, що нарахування відсотків за кредитом відбувається у стандартному режимі, тим самим за відсутності погашення сума заборгованості збільшується і платежі будуть накопичуватися.
Просимо погашати обов'язкові платежі для зменшення суми боргу та підтримки економіки нашої країни.
В разі виникнення прострочки, Банк може телефонувати до Клієнтів з метою донесення інформації по заборгованості та для пошуку шляхів вирішення Вашої ситуації.
Ми будемо раді розібратись у ситуації Ваших батьків детальніше. Просимо надати нам відповідь в особистому повідомленні.
Проблема решена
Тетяна Вефаєва 30 ноября 2022, 12:41
18.11.2022 банк заблокировал карту. Я торгую на бирже Binance. На горячей линии мне сообщили, что на меня поступила жалоба, попросили предоставить скрины ордеров. Я предоставила банку все ордера за месяц. Со мной пообещали связаться после проверки. При этом связавшись с клиентом, от которого поступила жалоба, он не понимает, что происходит и никакой жалобы не подавал. Прошло пару дней, снова звоню на горячую линию. Банк проводит финансовый мониторинг, ожидайте. При вопросе нужны ли ещё какие-то документы предоставить, т.к. мне нужны эти деньги как можно скорее. Представитель банка сказал нет, нужно ждать и вообще по договору они могут заблокировать мой счёт на 180 дней. По сей день банк не решает проблему, на вопрос, на какой стадии проблема, получаю ждите. Обратилась в отделение банка, где посоветовали доставать горячую линию. У меня вопрос, мне больше нечем заняться на 8 месяце беременности? Пришлось обращаться за консультацией к адвокату. По правилам НБУ и законам, банк нарушает мои права клиента. Прошу разобраться в проблеме и дать ответ. Неприятно выпрашивать свои же деньги.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 30 ноября 2022, 17:32
Доброго дня!
У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на Вашу картку.
Відправник, який поскаржився, не підтвердив нам про врегулювання питання з Вами, тому ми зв'язалися з Вами та надали поради для вирішення питання.
Проблема решена
fordfloxx 29 ноября 2022, 13:42
Доброго дня, в мене велика проблема з вашим банком. Я займаюся продажу речей в інстаграмі, в п’ятницю клієнт мені переслав передоплату у суммі 16.400 грн. Я замовив всі речі, все ок. Через пару годин, чи деякий час у клієнта вкрали гроші з карти, 80.000 грн. Вона пішла, подала заяву до поліції, що так і так, пропали кошти. Мою карту заблокували, хоча я взагалі не маю ніякої причетності до цієї ситуації. Кожен день я звоню на гарячу лінію, мене кормлять обіцянками, вам наберуть завтра і тп. Люди відправляють передоплату на мою заблоковану карту, робота стоїть, я нічого не можу замовити. По факту, я взагалі ліва людина, яка не стосується цієї ситуації. Вкрали у них кошти, то й що, я тут до чого? Я кожен день допомагаю ЗСУ, роблю все те, щоб наша країна перемогла, щоб не гинули люди, а тут така проблема, що ваш банк залишив мене без роботи. Що ви зможете відповісти на це? Телефонувати на гарячу лінію немає сенсу. Я хочу, щоб моя проблема дійшла до вищого керівництва.

UPD: В понеділок сказали, що 100% зателефонує служба безпеки о 6 годині вечора. Ніхто так і не подзвонив. Звоню сьогодні 29 листопада — мене посилаюсь и кажуть чекати 7 днів вже, а не неділю. Що це у вас за обслуговування? Поверніть мені мої 100.000, які у мене зараз на карті та йдіть подалі від простих людей, які хоть якось підіймають економіку країни.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 29 ноября 2022, 16:31
Доброго дня!
У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на Вашу картку.
Для зняття обмеження необхідно надати підтверджуючі документи на зарахування.
Наші фахівці зв'язувалися з Вами декілька разів, попередньо ми з Вами оговорили про варіанти вирішення питання. Сьогодні ми зв'язалися ще раз та погодили з Вами рішення питання, на разі питання знаходиться на контролі, за результатом ми повідомимо Вам.
Проблема решена
Vadym098 28 ноября 2022, 20:23
Заблокировали карту 17.11.22, по сей день банк не может разблокировать карту. В первый же день набрал уточнить причину блокировки, сказали фин.Мон и попросили предоставить подтверждение платежей. После этого я им скинул ордер купли/продажи криптовалюты. Банк сказал мне ожидать в течение 3х рабочих дней на обратную связь.
НИКТО НЕ НАБРАЛ.
После этого я им сам позвонил и спросил в чём дело, почему карта до сих пор заблокирована !?.. Они попросили скинуть все поступление по карте за последние два месяца.
Я им это предоставил и снова сказали ЖДАТЬ 3 ДНЯ.
Снова никто не перезвонил и пришлось звонить самому.
После была сообщена другая причина блокировки, а именно МОШЕННИЧЕСКИЕ ДЕЙСТВИЯ. Хотя предпосылок к этому не было.
Доступ к карте я никому никогда не давал.
Пришлось ехать в отделение банка и узнавать у них. Работники отделения были не компетентные в моей ситуации, сотрудница сказала — У ВАС АРЕСТОВАНЫ ВСЕ СЧЕТА ИСПОЛНИТЕЛЬНОЙ СЛУЖБОЙ (еще одна причина блокировки)
После я набрал в С.П сказали — никаких арестов нету.
Всё время водят занос называют разные причины, перенаправляют на разных менеджеров и не перезванивают. Хочу закрыть просто карту и вывести свои средства, на что банк даёт отрицательный ответ. И удерживает мои деньги.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 29 ноября 2022, 13:45
Доброго дня!
У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на Вашу картку.
Для зняття обмеження необхідно надати підтверджуючі документи на зарахування, бачимо Ви надавали їх вже раніше. Перевірка фінансових операцій за рахунком може тривати до 180 днів. Ми перевіримо інформацію та зв'яжемось з Вами.
Юлія Боєр 28 ноября 2022, 19:25
Отделение по адресу: Львов, ул. Коперника, 32
Сьогодні ні в кафе, ні в супермаркеті не змогла розрахуватись своєю картою, а банку (жовта)
В колл центрі обіцяли виправити до 18:00, проте проблема не зникла.
З чим це пов’язано і як тепер мені отримати мої кошти з картки?
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 28 ноября 2022, 19:43
Доброго вечора! Приносимо вибачення за вказані незручності. Дійсно, на жаль, спостерігались складнощі в роботі наших карт.На цей час робота відновлена і всі транзакції проходять успішно. Робимо все, щоб забезпечити безперебійну роботу та будемо раді отримувати від Вас лише найвищі оцінки.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Sasha2710 28 ноября 2022, 17:15
Помогли решить вопросы со списанием средств, быстро и без вопросов)
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 28 ноября 2022, 17:52
Доброго дня!
Дякуємо за відгук та високу оцінку, дуже раді, що Ви задоволені! 🍏😊
Проблема решена
olimpiev85 28 ноября 2022, 13:36
Доброго дня. Маю кредитну карту цього банку. Вирішив погасити заборгованість, тому зробив переказ зі своєї карти ПриватБанк. А-банк заблокував кредитку та мої особисті кошти що були надіслані на кредитку зверх кредитного ліміту. Надав чек про те що гроші з моєї особистої картки, а не хтозна звідки, та реакції від банку немає ніякої. Ніхто не дзвонив та не назвав причину по якій були заблоковані гроші. Мені не потрібна ні ваша карта, ні ваш кредитний ліміт, поверніть мені мої гроші.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 28 ноября 2022, 15:43
Доброго дня! Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Обов'язково перевіримо інформацію щодо цієї ситуації та будемо раді допомогти. За результатом вирішення питання з Вами зв'яжеться наш Співробітник.
Sl13 28 ноября 2022, 12:32
Користуюсь послугами банку я і моя дружина досить давно. Все ніби-то було гаразд — жодних нарікать, але останнім часом з’явились проблеми з купівлею валюти. Банк оперативно додав можливість купляти валюту через депозит 3 місяці. Це було дуже добре, ми з дружиною повідкривали декілька депозитів і почали чекати. Але тут була собака і зарита :(. Відмова від продовження депозиту — схована, майже до кінця терміну депозиту. І саме страшне, що не не активна, а саме схована, тобто ти не знаєш, що тут треба відміняти депозит від продовження. Я досить часто користуюсь додатком і помітив, що з’явилась ця кнопка і успішно відмінив продовження, а моя дружина, на жаль, ні. Свій депозит я зняв без проблем як і декілька перед тим. А дружина зняти, вже не могла і я забув сказати, щоб вона відмінила продовження. В банку і в кол центрі сказали, щоб нічим не можуть допомогти :(. Але саме страшне з цього, що депозит продовжився не на 1 місяць, а на 3!!! Така пастка для кліентів. Я розумію, що банк хоче зменшити відтік депозитів, але це на маю думку грає їм не на руку. Тому що зараз я задумався, чи буду я і надалі відкривати депозити в цьому банку? (Швидше за все так, але лише після того, як отримаємо депозит з рахунку жінки.) Дуже шкода, як на мене репутація банку — це найважливіша річ на теперішній час. І ще засмучує те, що це єдиний недолік, а переваг набагато більше, але змушений призупиняти роботу з банком із-за такого кейсу :(. Дуже сподіваюсь, що найближчим часом вони виправлять це з кнопкою і зроблять її видимою, або не буде продовження по замовчуванню, так як це депозит без дострокового розірвання, навіть після 3-х місяців. :(
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 28 ноября 2022, 13:12
Доброго дня!

Нам шкода, що виникло непорозуміння в зазначеній ситуації. Ми знаємо і розуміємо, як важливо отримувати продукт і детально з ним ознайомитися, тому на етапі оформлення депозиту у відділенні або при самостійному оформленні через додаток, ми надаємо детальний опис умов. Всі умови є в нашому додатку, а якщо це відкриття вкладу у відділені, то наші Спеціалісти також будуть раді Вам все розповісти про кожний вид вкладу та умови розміщення. На сайті нашого Банку також є детальна інформація.
Щодо отримання вкладу та відмови від його продовження повідомляємо: вклад автоматично продовжується та встановлюється новий розмір процентної ставки за депозитним договором, що відповідає розміру процентної ставки, що діє у Банку для таких депозитів на дату продовження. Клієнт має право протягом 5 днів з моменту закінчення строку вкладу надати розпорядження про повернення коштів. Відмовитись від продовження вкладу Клієнт може в АБанк24 або відділенні Банку, дана можливість відкривається заздалегідь (за 30 днів до завершення дії договору). У нашому додатку або у версії АБанк24 для ПК, Клієнт має можливість провести виплату коштів за терміном отримання свого вкладу.
Рекомендуємо Клієнту отримати кошти відповідно до періоду отримання вкладів, якщо рішення не зміниться, у додатку АБанк24 на власну картку (дата отримання також відображена у додатку). Також, в разі бажання відмовитись від продовження депозиту на новий строк, радимо в додатку АБанк24, у веб-версії через ПК в розділі «Депозити» натиснути кнопку відмови від продовження (кнопка буде доступна починаючи від 30 днів до завершення дії договору).
Сподіваємось, що зазначена ситуація не вплине на подальшу Вашу з нами співпрацю.
artoxartox2022 28 ноября 2022, 9:06
Отделение по адресу: Киев, ул. Саксаганского, 120
Привітний персонал, швидке обслуговування, чисто у відділенні, приємна атмосфера!
Буду рекомендувати друзям!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 28 ноября 2022, 12:36
Доброго дня!
Дякуємо за високу оцінку. Будемо раді бачити Вас знову у наших відділеннях! 🍏😊
Проблема решена
Yaha 28 ноября 2022, 8:27
В один день закрили рахунок, на якому зберігаються мої накопичення. В саппорті кажуть чекати 3 р дні. Але йде вже тричі по три. Кожного разу — заявка створена, рекомендуємо дочекатись дзвінок оператора. Оператор не дзвонить, не пише. Залишившись без грошей та картки в іншої країні, відчуваю палки почуття до рідних банків, які можуть отак запросто забрати твої гроші.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 28 ноября 2022, 12:43
Доброго дня! Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Обов'язково перевіримо інформацію щодо цієї ситуації та будемо раді допомогти. За результатом вирішення питання з Вами зв'яжеться наш Співробітник.

Курс валют в абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.3 44.1
USD 41.3 41.9
Все курсы банка

Курс валют в абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.3 44.1
USD 41.3 41.9
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / абанк 💰 / Отзывы о абанке 📝