Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Weta8408 4 января 2023, 17:46
Отделение по адресу: Ровно, ул. Соборная, 65
Дуже вдячна Вашому професіоналізму, звернувшись «на гарячу лінію», та повідомивши про мою проблему з зарахуванням коштів на р/р (так як не були повністю вказані мої реквізити, кошти не надійшли на р/р вчасно) Працівники «гарячої лінії», максимально пришвидшили моє прохання про перевірку платежу, постійно був зворотній зв‘язок з працівниками, та в кіневому результаті, було вирішене моє питання професіонально на високому рівні. Особлива подяка менеджеру Віталію.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 4 января 2023, 17:48
Доброго дня!
Дякуємо за відгук. Раді бути корисними для Вас. 😉🍏
Проблема решена
Artem81a 4 января 2023, 9:30
3-січня 2023 року (Дата: 03.01.2023 09:45:43) я мав необережність останній раз поповнити карту зелена PAN: 537523******4836 Артем Володимирович, На суму 2400₴ грн, Код операції: 111******7. Призначення платежу: Поповнення картки у ПТКС iBox. Статус: Платіж успішний.

Після поповнення кошти не прийшли. Хочу одразу зазначити що поповнення через термінали iBox Завжди приходять одразу і жодного разу не було від них збою! (Зв'язавшись службою підтримки iBox Мені дуже швидко та професійно з’ясували що зі сторони кошти на, а банк надішли, І проблеми з А-банком)

Коли пройшло 5−10 хвилин Я почав пробувати зайти у додаток який глючить писала що в них збої вони вибачаюся і спробувати пізніше. Одразу після цього я заїхав на відділення банку яке знаходиться в Т Ц Монблан по вулиці Бандери (Коли я вибирав відділення банку у місті Хмельницькому щоб написати цей відгук це відділення взагалі відсутні щоб його позначити тому я поставив 1-е яке попалось) У відділенні банку працівник мені відповів що в них технічні збої і заїхати до них потрібно приблизно через годину (Після 11:00 на той час. Візит у відділенні банку після 11:00 мені Нажаль не дав ніякого результату нічого внятного мені ніхто відповісти не зміг. Потім протягом дня я 6 раз звертався у службу підтримки банку нащо мені 6 раз озвучували різні варіанти відповідей спочатку казали що в них збої потім казали що кошти надійдуть протягом 13 днів потім казали протягом 3 днів потім казали що кошти повернуть через 1 день потім казали що розглядати будуть мою заявку протягом 3 днів. Зі своєї сторони я на електронну пошту скинув копію чека в службу підтримки банку. (З цим також окрема історія. Спочатку мені казали що Дяково чеку вони не бачуть потім в кінці дня якимось дивом вони його побачили і начали виясняти) Служба підтримки в цьому банку як я з’ясував по-своєму опиту взагалі відсутня люди просто некомпетентні кожний говорити то що хоче питаннями не вирішено пройшло більше суток кошти мені ніхто не повернув я розумію повертати не збирається!

Протягом дня я звернувся до багатьох друзів в яких також виникали різного роду проблеми з цим банком аналогічного характеруполовина не користується вже цим банком, а ½ також як я буду закривати карточку!

Нікому не рекомендую мати справу за а-банком є дуже багато чудових банків де як мінімум є служба підтримки і не крадуть кошти!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 4 января 2023, 11:44
Доброго дня!
Кошти були зараховані, приносимо вибачення за затримку.
Ми обов'язково перевіримо Ваші звернення до підтримки щодо коректної консультації.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Margaritaaaaa 3 января 2023, 22:19
Мені дуже домогли з поверненням доступу до картки. Дуже швидко все пояснили, вияснили, та вирішили мою проблему. Велике дякую Вам за вашу працю!!!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 4 января 2023, 8:53
Доброго дня! Дякуємо за відгук і високу оцінку, нам дуже приємно, що Ви оцінили роботу наших Спеціалістів! 🍏😊
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Татьяна Федоринова 3 января 2023, 14:46
Я Федорінова Тетяна Геннадіївна, мені 72 роки, давній клієнт АБанку відділення м.Херсон, пр.Текстильникіа,10. Хочу поділитися своїми враженнями від роботи працівників данного відділення. Коллектив під керівництвом Боярської Вікторії Вікторівни- керівника данного відділення завжди з повагою та з увагою відноситься до своїх клієнтів, всі питання швидко вирішуються та пропонуються різноманітні варіанти. В дуже складні часи окупації Херсону частина працівників виїхала, а цей керівник, при всіх складнощах, продовжувала працювати. На Банк було дуже велике навантаження із-за того, що Ощадбанк не працював, відділення Приватбанку скоротились, а пенціонери приходили отримувати пенсію в наше відділення. Черги займалися з 4 х годин ранку. Після деокупації Херсону у короткий термін відділення відновили та завезли все необхідне для роботи обладнання. АБанк працює! Для кожного клієнта знаходяться добрі слова, слова підтримки, це так важливо у той час коли кожен день Херсон нещадно обстрілюють з лівого берегу Дніпра. З такими людьми наша Україна непереможна! Слава Україні!!!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 3 января 2023, 15:14
Доброго дня! Дякуємо Вам за відгук, нам дуже приємно, що Ви оцінили роботу наших Співробітників! Ми завжди раді бачити Вас знову у наших відділеннях! 🍏😊
Минфин
Ответ администратора
6 января 2023, 10:35
Відгук не зарахований (на 06.01.2023).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Сергій Р 2 января 2023, 21:01
На ОЛХ попросив передплату 200 грн. на карту А-Банк 4323 3870 2570 7723 перед відправкою реле напруги Zubr, товар не відправив, потім оголошення видалив, повідомлення ігнорує. Будьте обережні.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 3 января 2023, 9:15
Доброго дня! По одержувачу вжито заходів відповідно до внутрішніх інструкцій Банку. Окремо радимо Вам звернутися до правоохоронних органів. Наш Банк буде радий у сприянні розслідуванню та надасть усі необхідні дані за офіційним запитом поліції. Для уточнення додаткової інформації просимо надати відповідь в особистому повідомленні.
Galara 1 января 2023, 22:55
Звернулася в службу підтримки в чат Телеграм за допомогою, не приходила СМС з кодом на мій телефон. Оперативно відповіла Віталія та надала рекомендації, завдяки яким я виправила ситуацію. Дуже вдячна! Не дивлячись на пізній час (це було 21:14) та святковий день 1 січня служба працює відмінно!
Але стурбувало інше. Вже трохи відвикла від російської мови і неприємно — чому ця сторінка російською? Отделение? Город? Це до кого треба звернутися, щоби виправили це непорозуміння?
До речі в службі підтримки Віталія зі мною спілкувалися українською, я не була вражена, це було природньо і нормально. А тут якось ріже око.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 2 января 2023, 9:24
Доброго дня! Дякуємо за відгук і високу оцінку, нам дуже приємно, що Ви оцінили роботу наших Спеціалістів! Стосовно мови сторінки сайту МінФін, радимо змінити її на українську у верхній частині сайту! 🍏😊
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Elena Jordan 1 января 2023, 19:25
Добрый день! Хочеться оставить очень теплый отзыв о работе отделения, А Банка в г. Одессе, по адресу Академика Глушка 16.Дважды пришлось воспользоваться услугами этого отделения, дважды меня обслужили на очень высоком уровне, быстро и компетентно, очень приветливо.С удовольствием стала клиенткой.Я проработала в банковской системе с 1995 года, с 1999 года на руководящих должностях, есть с чем сравнить.Сегодня вы лучшие. Особенное спасибо Соломенной Инге Сергеевне.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 1 января 2023, 19:47
Доброго дня!
Ми раді, що Ви залишились задоволені роботою наших Співробітників. 🍏😉
Проблема решена
vivaldo 1 января 2023, 11:16
01.01.2023 клієнт А-Банк кинув мені посилання через месенджер по опції «Запроси друга»
Я відкрив онлайн «Зелену» і «Епіцентр» карти, як новий клієнт, але мені і моєму другу не прийшла винагорода 50 грн.
В Online Telegram контакт центрі мені повідомили:
«…
на жаль, бачу реєстрація була не за посиланням, тому відсутня можливість нарахувати кешбек
…»

Банк декларує умови акції/опції і не виконує їх
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 1 января 2023, 12:26
Доброго дня!
У випадку якщо картка була оформлена не за реферальним запрошенням, кешбек може не нарахуватися. Ми взяли Ваше питання на контроль, по рішенню ми повідомимо Вам.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
ash6996 31 декабря 2022, 19:39
Дякую співробітникам А-банку, м. Луцьк (відділення на проспекті Волі, 14). Сервіс неймовірний, не бачив такого в жодному іншому банку. Особливо дякую Шереметі Тетяні Романівній — дуже швидко та професійно дала відповіді на всі питання, знала що мені потрібно ще до того як я пояснив, бо пам‘ятала, що я вже звертався зі сходим питанням раніше (хоча це було місяць тому). Також дякую Брагіній Христині Андріївній — цікаво та ненав‘язливо розповіла про додаткові послуги та пояснила чому є сенс користуватись саме А-Банком. І це — незважаючи на те що час роботи відділення вже закінчився. Тетяна та Христина — справжні професіонали та просто приємні люди:)
Вважаю, що до такого рівня сервісу варто прагнути не тільки іншим банкам, а всім компаніям які надають будь-які послуги.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 31 декабря 2022, 19:55
Доброго дня! Дякуємо за відгук і високу оцінку, нам дуже приємно, що Ви оцінили роботу наших Спеціалістів! 🍏😊
Проблема решена
Игорь Волошин 30 декабря 2022, 15:17
Уже больше недели не отдают мне мои деньги. Продаю криптовалюту на Бинансе, получил перевод, банк заблокировал карту. Все доказательства, что я честно их получил, уже предоставил, и скрины, и ответ Бинанса. Толку не какого, игнорят, деньги возвращать не планируют так понимаю
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 30 декабря 2022, 17:46
Доброго дня! Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Перевірка фінансових операцій за рахунком може тривати до 180 днів. Ми зробимо все можливе для скорішого вирішення Вашого питання. Вже взяли питання на контроль і за результатом з Вами зв'яжеться наш Співробітник.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Kit01 29 декабря 2022, 15:54
С 20 года пользуюсь данным банком, когда-то с моей карты неизвестным образом пытались снять в районе 25.000гривен, сотрудники банка сразу же со мной связались, выяснить я это или нет, сразу же заблокировали карту, пригласили в отделение банка для перевыпуска карты, выясняли проблему как и почему так получилось, после этого инцидентов не повторялось, сейчас же опять вернулся к данному банку, возникли проблемы, оператор в телеграмме Елизавета, дала советы, подсказала что сделать, после чего всё решил, не без помощи поддержки Елизаветы, советую всем данный банк, и далее буду пользоваться им, так одним им я и пользуюсь, онлайн приложение замечательное!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 29 декабря 2022, 16:00
Доброго дня!
Дякуємо за відгук. Раді бути корисними для Вас. 😉🍏
Минфин
Ответ администратора
30 декабря 2022, 13:55
Отзыв не засчитан (на 30.12.2022).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Проблема решена
Максим Мудрый 27 декабря 2022, 21:45
Закрыл счет, из веб версии выкинуло, из приложения тоже.
Пишу в чат в Телеграме — 'возможности идентифицировать вас нет, звоните на горячую линию'.А как же тогда я закрыл счет диктуя OTP из Вайбера сотруднику поддержки в веб версии?
Звонить на горячую линию что бы продиктовать адрес почты на который отправить нужно справки об отсутствии задолженности перед банком и об закрытии счета.И несколько раз диктовать сотруднику по телефону адрес почты плюс надеяться на то что сотрудник правильно запишет адрес почты.
Не надо мне звонить, звонить вам я тоже не хочу — дайте мне эти справки на почту.Представитель банка, свяжитесь со мной в лс тут, я предоставлю все необходимые данные для идентификации меня и дам почту для справок.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 28 декабря 2022, 10:30
Доброго дня!
Ми перевірили надану Вами інформацію, при зверненні для закриття рахунків фахівець надав Вам посилання на запитувану довідку.
При зверненні з не підв'язаного месенджеру відсутня можливість ідентифікувати клієнта Банку, тому з метою безпеки інформація по рахункам не була надано.
Наразі, відправили Вам довідку та написали в особисті повідомлення.
Проблема решена
msparts 27 декабря 2022, 13:19
Здравствуйте, ситуация следующая, делал оплату на одном ресурсе, по типу безопасной сделки, через систему ликпей.Было два платежа разницей в пару минут.По одному моему заказу продавец не вышел на связь, заказ соответственно отменил, написал на сайт когда ждать возврат, мне дали айди транзакции ликпей и естественно обратился в, а банк.Тут началось прям чудеса.Первое обращение, видят два списания, уточняют по какому именно, говорят 13 дней, ок жду. Прошло 13 дней пишу опять, уже пишу в ликпей и прошу у них чек о возврате (что ликпей и предоставляет)ответ мы рассмотрим ваше обращение и с вами свяжутся, ок ждём.Звонят, говорят деньги вам вернулись, но вы их не увидите))нету их, никто ничего не возвращал, после звонка проверил дату якобы зачисления, выписку открыл, нема.Пишу оператору и тут вообще цирк))говорят что нету такого платежа в выписке, захожу, смотрю, действительно, убрали один платеж с выписки, но увы, чек с ликпея говорит об обратном, что платеж был, возврат ликпеем был, банк богаче стал, сумма вопроса 100грн, из-за такой колоссальной суммы, банк делает такую ахинею.По сути если так подчистить у 10000 человек, то уже сумма.Разочарование сплошное, хорошо что на такой сумме.Это теперь надо каждые транзакции скринить, и выписки каждый раз сохранять что ли? Так как потом даже с чеком о возврате средств и вопросом у оператора, когда их вернули, тебе говорят, а не было транзакции))
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 27 декабря 2022, 15:44
Доброго дня!
Кошти вже повернуті на баланс картки. Оскільки операція була скасована сервісом, вона видалена з виписки в озвучений Вам термін співробітником — 13 днів.
Ви можете зараз переглянути у виписці за карткою, у вас буде лише одна успішна операція, після якої усі залишки відповідають поточному балансу.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
AAAA2000 27 декабря 2022, 12:06
За п«ять років співпраці з А-Банком було всяке, але до дніща деяких інших він взагалі НІКОЛИ не опускався.
А тепер, то це взагалі ЩОСЬ.
1. Черги — шалені. Здається всі бабулі на районі вважають за обов»язок йти саме до відділення А-Банку. Але персонал ТЕРПЕЛИВО «перемелює» всіх.
2. Світло, інтернет або просто зарядити телефон — у цьому відділенні ви знайдетете все.
Персонал на робочому місці з першої до останньої хвилини.
3. Взаємодія та допомога з продуктами — чотири співробітники відділення справжні профі, включно з касиром (Анастасія, якщо не помиляюся).
4. Про касирку окремо. Вона в «тємі» обох додатків А-Банку та MONO, настільки, що половина (переважна!) клієнтів (зі мною включно!) не в курсі деяких ньюансів користування ними (додатками) настільки як вона.
5. Порівняння з Універсал Банком (Раїси Окіпної) — там ЧОТИРИ каси і 25 людей у відділенні ОДНОЧАСНО (площа відділення ЗНАЧНО більша!) проти невеличкого, за площею, відділення А-Банку (Соборності) з однією касою і тими таки 25 людьми — результат ОДНАКОВИЙ.
Висновки …
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 27 декабря 2022, 12:23
Ми вже на першому місці в рейтингу саме завдяки зворотньому зв'язку від Клієнтів щодо нашої роботи.😊
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
reginlevae 25 декабря 2022, 21:23
Грамотно ответила на вопросы и подробно объяснила то, что не до конца поняла. Приятное и вежливое общение с её стороны. После общения была задоволенна ответами на интересующие вопросы. Благодарна работе банка и таким прекрасным онлайн консультантам.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 26 декабря 2022, 9:20
Доброго дня! Дякуємо за відгук і високу оцінку, нам дуже приємно, що Ви оцінили роботу наших Спеціалістів! 🍏😊
Минфин
Ответ администратора
28 декабря 2022, 15:13
Отзыв не засчитан (на 28.12.2022).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Svetka1977 25 декабря 2022, 19:57
Ви найкращі дякую вам за допомогу, миру вам та добра!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 25 декабря 2022, 20:08
Доброго дня! Нам дуже приємно, що Ви оцінили роботу наших Спеціалістів! 🍏😊
Тетяна Севрюк 25 декабря 2022, 19:19
У меня была ситуация когда мошенники выманили у меня деньги под предлогом вложиться как помощь переселенцам и я перечислила на карту деньги в размере 7000 грн. Но через некоторое время я поняла что меня обманули и я обратилась на горячую линию А-Банк с номером карты получателя их клиента. Сотрудники кол цента очень вежливо и профессионально приняли мою заявку. Прошло несколько месяцев и позвонил сотрудник А-Банк о том что решили мой вопрос и предложили мне открыть карту в приложении для зачисления моего возврата. Я очень была удивлена и бесконечно благодарна. Я для себя очень неожиданно открыла этот замечательный банк и каждый раз когда я совершаю какие-то операции я удовлетворена в полном объеме. Уровень обслуживания и простота использования на высоте. Спасибо большое А-Банк. Так держать!!!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 25 декабря 2022, 19:31
Доброго дня! Дякуємо за відгук, нам дуже приємно! Раді, що змогли Вам допомогти! 🍏😊
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Svetka1977 25 декабря 2022, 18:36
Ви самі найкращі, миру вам та добра, дякую за допомогу та підтримку
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 25 декабря 2022, 18:53
Доброго дня! Дякуємо за відгук і високу оцінку, Ваша підтримка мотивує нас працювати ще краще! 🍏😊
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Vic Don 24 декабря 2022, 18:18
Ввечері 24,12,22 допомогли вирішити питання з помилковим комплатежем.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 24 декабря 2022, 18:23
Доброго дня!
Дякуємо за відгук, завжди раді допомогти!
Anna Meitsme 24 декабря 2022, 12:06
В наші дні валюту в касі важко знімати, бо її може і не бути. Подобаєтся, що є можливість знімати кошти за замовленням через месенджер із менеджером банку. це дуже зручно.
також подобається, що банк підтримує можливість отримання sepa платежів.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 24 декабря 2022, 12:10
Доброго дня!
Дякуємо, що оцінили наш сервіс. 😉🍏

Курс валют в абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.3 44
USD 41.3 41.8
Все курсы банка

Курс валют в абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.3 44
USD 41.3 41.8
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / абанк 💰 / Отзывы о абанке 📝