×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в абанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.1 | 44 |
USD | 41.2 | 41.8 |
Все курсы банка |
Кешбек
Оформив покупку книг, на які мали нарахуватися кешбек 10%.
Банк тупо мені не виплатив, сказавши, що відмовляє мені в нарахуванні в односторонньому порядку.
Перед цим була схожа ситуація, але сказали ми помилилися зі скрипом нарахували.
Питання тепер в довірі цьому банку — я то ним користуюся, але чи не дурив він мене раніше???
По тим самим відсоткам по депозиту і раніше оформлених покупках.
Якщо хочете користуватися і отримувати кешбек — йдіть в інший банк!!!
Довіра кожного Клієнта дуже важлива для нас, саме Ваш вибір і Ваша довіра до Банку мотивують нас працювати ще краще! Нам шкода, що у Вас склалася така думка і ми перепрошуємо за ситуацію, яка виникла у Вас з отриманням кешбеку. Ми вже вирішили це питання та повідомили Вам більш детальну інформацію в особистих повідомленнях, оскільки нам не вдалось до Вас додзвонитись. Якщо у Вас є інші зауваження стосовно Ваших рахунків, просимо написати їх у відповіді на особисте повідомлення і ми докладемо максимум зусиль і для їх вирішення.
Сподіваємось, що дана ситуація не вплине на нашу подальшу співпрацю і будемо раді лише позитивним відгукам від Вас!
Комментарии (3)
Развод при переводах
Комментарии (3)
Лист-подяка
Дякую за професіоналізм та повагу до клієтів котрі приходят за пару хвилин до завершення робочого дня.
Відвідав відділення 02.02.2023.
Дякуємо за відгук. Завжди раді бачити Вас знову у наших відділеннях. 😊🍏
Написать комментарий
Дякую за те, що є такий банк.
Дякуємо за відгук, дуже раді, що Ви з нами.😊
Написать комментарий
Все понравилось.
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка
Написать комментарий
Банк должен иметь человеческое лицо в военное время.
Выехал на подконтрольную территорию Украине и оформил выплаты ВПО. Мне задержали выплаты на 3 месяца, что повлекло задержку оплаты обязательного ежемесячного платежа в А-банке и в Монобанке.
К счастью, в Монобанке люди оказались человечнее и не стали передавать информацию о просрочке платежа в УБКИ, в отличии от А-банка.
Всё-таки в стране война и я внутренне-перемещенное лицо считаю неправильным делать такие подлянки и портить мне кредитную историю. Я не в ушёл в отказ по оплате кредита предлагая вам обратиться к виновнику моего материального благосостояния — Путину.
Я уже полностью погасил кредит и остался вашим клиентом пользуясь кредитной картой уже в льготном периоде.
Предлагаю Вам забрать информацию с УБКИ о просрочке ежемесячного обязательного платежа в размере 2198,69 грн. сроком менее 7 дней и не портить мне кредитную историю.
Банк з розумінням поставився до ситуації в країні, тому ми не нараховували та продовжуємо не нараховувати пеню та штрафи при виникненні простроченої заборгованості.
На початку війни банк додатково надавав усім клієнтам кредитні канікули з можливістю перенесення планових платежів. На час кредитних канікул інформація щодо пропущених платежів до УБКІ не передавалася.
Стосовно звітування в УБКІ на сьогоднішній день, Банк передає фактичну інформацію, тому якщо за певний період не було внесено обов'язкових платежів згідно умов договору, то дана інформація буде передана в УБКІ. Для покращення кредитної історії радимо Вам користуватися продуктами Банку та вчасно сплачувати обов'язкові платежи.
Комментарии (8)
Очень медленно работают
Если вы человек который как-то работает с деньгами не советую пользоваться банком, девушки работники вежливые, но ничем не могут помочь, а мужчины просто ленивые
Відповідно до Умов і правил Банку, пункт 3.3.11, Банк має право припинити договір в односторонньому порядку, а відповідно до пункту 3.3.20. У разі припинення ділових відносин з ініціативи Банку, Банк може стягувати комісію у розмірі 30% від доступного залишку на балансі.
Комментарии (3)
Заблокировали карту с деньгами
Ми зробимо все можливе для скорішого вирішення Вашого питання та повідомимо за результатом.
Комментарии (10)
Респект!!!
Комментарии (6)
Не сподобався працівник
Дуже шкода, що Ви отримали негативні емоції, будемо раді з'ясувати обставини, надайте, будь ласка, відповідь в особистому повідомленні.
Комментарии (5)
Положительные эмоции от обслуживания в этом банке.
Написать комментарий
Подяка оператору Анна
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Написать комментарий
Жалоба
Комментарии (6)
Подяка
Написать комментарий
Блокування карти, недотримання банком угод
Ми зробимо все можливе для скорішого вирішення Вашого питання та повідомимо за результатом.
Написать комментарий
Найкращий банк з яким я працювала.
Написать комментарий
А-Банк, який завжди поруч
Написать комментарий
Спецы нужны везде
Дякуємо, що обираєте наш Банк для обслуговування 😉🍏
Написать комментарий
Професіоналізм працівників
Дякуємо за відгук. Завжди раді бачити Вас знову у наших відділеннях. 😊🍏
Написать комментарий
Обслуговування операторами А- Банк
Дякуємо, що Ви оцінили роботу наших Співробітників. 😊🍏
Написать комментарий