Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Проблема решена
skynet13 12 декабря 2023, 14:58
26-го листопада, через дві доби після того як я переказав власні кошти зі свого іншого банку, мені заблокували рахунок. Я одразу звернувся в підтримку та мені назвали якусь вигадану причину, а саме що начебто на мою картку був переказ з монобанку, хоча я не отримував з нього переказів. Потім перетелефонували та спитали звідки ті гроші що я переказав зі свого іншого банку! Тільки уявіть собі я маю пояснювати банку де я взяв гроші на картці іншого банку. Втім я всеж надав їм квитанції переказів на картку іншого банку, та дав пояснення що до цих переказів. Вже пройшло більше п’яти робочіх днів з того моменту, та зі мною так ніхто ї не зв’язався та рахунок досі заблоковано.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 12 декабря 2023, 15:49
Добрий день!
Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Під час проведення перевірки, картка може бути тимчасово обмежена.
Наші Співробітники намагались зв'язатись, але, на жаль, Ви не вийшли на зв'язок.
Ваше питання на контролі. Очікуйте, будь ласка, на дзвінок.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Olenazbiglej 12 декабря 2023, 14:52
Приємний персонал
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 12 декабря 2023, 15:10
Дякуємо за відгук 🥰
Інна Альохіна 12 декабря 2023, 14:45
З моєї картки була зроблена спроба несанкціонованого списання коштів! Я звернулася до служби підтримки! Співробітники, А банку, як завжди швидко і вчасно зреагували, проконсультували, допомогли. А Банк — це найкращий банк! Завжди, уважні, завжди на стражі моїх коштів, це завжди, як онлайн, так і у відділеннях увага, повага, допомога! Рекомендую!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 12 декабря 2023, 15:11
Завжди раді допомогти та будемо намагатися і надалі радувати Вас! 🍏😊
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Slava19752408 12 декабря 2023, 2:22
Я, Вʼячеслав Акрітов звернувся до А-Банку з проханням до переказу грошей з моєї банківської картки на картку моєї дружини.Питання було вирішене!!!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 12 декабря 2023, 9:56
Дякуємо за відгук, нам дуже приємно, що Ви задоволені роботою наших Співробітників! Завжди раді допомогти Вам! 🍏😊
Проблема решена
VladHrabyk 11 декабря 2023, 18:19
Мені заблокували банк, без причини, я зателефонував оператору, який жодної конкретної інформації про причину не сказав, чекаю вже довго, написав в телеграм, і там мені також не повідомили причини, вважаю, що це є не обґрунтовано, тому прошу розблокувати мені рахунок!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 11 декабря 2023, 18:36
Добрий день!
Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Під час проведення перевірки, картка може бути тимчасово обмежена.
Ваше питання на контролі. За результатом з Вами зв'яжеться наш Співробітник.
briansid 11 декабря 2023, 16:28
Поповнив мобільний на 10 грн через PayHub з зеленої картки. Відобразилося як платіж в категорії Розваги з комісією 7 грн.
В чаті підтримки спочатку сказали, що комісію списали на стороні PayHub. Коли я надав квитанцію, то сказали, що комісія списалась згідно тарифів «Зняття кредитних коштів і операцій з qusi-валютою».
Я повторив, що це було поповнення мобільного. На що мені сказали, що тариф «Ідентичний».
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 11 декабря 2023, 17:51
Добрий день!
Дозвольте нам перевірити описану ситуацію. Ми написали Вам в особисті повідомлення, надайте, будь ласка, відповідь.
Проблема решена
VNG75 11 декабря 2023, 12:24
Добрый день. 03.11.2023 А банк заблокировал деньги на карточном счете, в этот же день банк разорвал отношения. Пошел в отделение, написал заявление на перечисление денег в другой банк. Прошло больше месяца, банк создал уже 5 или 6 новых заявок, и при каждой срок рассмотрения 5 дней. Обращаться в отделение не имеет никакого смысла, банк извиняется, сроков не знаем, очередь, заявка обрабатывается. 16.11 сказали что деньги были перечислены, банк получатель отправил деньги обратно. Набрал банк получатель, ответили денег не было на зачисление, вывод, А Банк обманывает людей. 20.11.2023 написал официально письмо на мейл, А банка. 22.11 пришел ответ мы уже создали платежку на перечисление. 11.12.2023 денег нет, набираю кол центр, ответ один ждите. В такое сложное время, А Банк просто издевается над людьми.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 11 декабря 2023, 13:43
Добрий день! Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.
Приносимо вибачення, через збільшений термін переказу коштів. Питання, щодо перерахування коштів знаходиться в роботі, вже пришвидшили його вирішення. Ми зв'яжемось з Вами одразу після переказу.
Станислав Клименко 11 декабря 2023, 12:19
Отделение по адресу: Харьков, пр-т Гагарина, 26
Бываю во многих отделениях (Черкассы, Киев, Харьков), а приятнее всего посещать отделение № 3 по пр. Гагарина в г. Харьков. В мое последнее посещение хочу выразить благодарность за качественное обслуживание менеджеру Сапего Юрию Михайловичу.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 11 декабря 2023, 14:33
Дякуємо за відгук! Будемо завжди раді бачити Вас знову у наших відділеннях! 🍏😊
Artemp11 11 декабря 2023, 12:18
Хамское отношение к клиентам, конкретно при обращении в службу поддержки по вайбер, представилась как Анна Юрьевна.
Я обратился в тех поддержку по Вайбер с просьбой предоставить мне данные для написания заявления в банк о закрытии кредита. Попросил предоставить образец, на чье имя писать, номер моего договора, сумму кредита и т. д.
Но даже этой элементарной информации сотрудник не предоставил. Вместо этого нахамил, не предоставил свои данные, для написания жалобы за подробное общение.
И не как не способствовал решению проблемы клиента банка!
Разочарован подобным общением со службой поддержки банка. Не рекомендую!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 11 декабря 2023, 14:26
Добрий день! Банк розуміє ситуацію, що склалася, і не нараховує пені та штрафи за несвоєчасне внесення платежів, однак обов'язковий платіж за кредитом необхідно вносити згідно з графіком. Звертаємо Вашу увагу, що нарахування відсотків за кредитом відбувається у стандартному режимі, тим самим за відсутності погашення сума заборгованості збільшується і платежі будуть накопичуватися. Розуміючи ситуацію, Банк надав Вам можливість оформлення реструктуризації, умови якої вигідніші за умови погашення Вашої заборгованості, яка була у Вас до оформлення угоди. Проте, ми бачимо, що Вами не було виконано умови нової угоди реструктуризації, через те угода на прострочці та залишається відкритою. Оформити новий договір реструктуризації боргу можливість відсутня. Просимо погашати заборгованість для зменшення загальної суми боргу та підтримки економіки нашої країни.
Ми вже перевірила Ваші звернення до служби підтримки та передали на опрацювання. Дякуємо за розуміння.
Проблема решена
samosval2002 11 декабря 2023, 1:44
Хочу поделиться своим отзывом об работе А-банка.
Изначально возникли проблемы в ПриватБанке, решил перевестись в Абанк. После того как деньги поступили, ничем, кроме расчётов картой за покупки, не занимался, но буквально через день мне блокируют карты физика и счёт ФОПА. Приехали 🥺
Деньги поступили 24 ноября, 25 ночью уже все заморозили.
После этого начинается веселая история общения с сотрудниками банка, от которых больше проблем чем пользы.
Я попытался разобраться в причинах блокировки, я ФОП с 2006 года, я предоставил документы по отчётам из налоговой о доходах, так же выписки о поступлении денег на расчетный счёт ПриватБанка по эквайрингу. Я ожидал что банк посмотрит мою декларацию о доходах, задаст вопросы по поводу своих подозрений относительно каких-то моих действий, но нет, так не произошло. 30 ноября мне просто сказали что все, до свидания, банк разрывает с вами отношения без объяснения причин. Следующей задачей было как-нибудь забрать свои кровно заработанные деньги, речь идёт о цифре с пятью нулями. Сотрудник банка попросил предоставить определенные документы и заполнить заявление на перевод денег на другой счёт. Всё что было запрошено я представил и мне прислали следующие сообщения:
Заявка № 1584766 успішно створена!
Ваша заявка в роботі
Залишки з рахунку будуть перераховані протягом 3 календарних днів після отримання заяви.
Что было странно что в заявке просили один счёт и для перевода денег физика и денег ФОП. Я два раза задавал уточняющие вопросы по этому поводу, но меня уверили что все нормально, ожидайте.
Через три дня ничего не произошло. Пишу в поддержку 4 декабря, получаю ответ чтобы прислал выписку с банка (которую уже высылал, они то-ли не увидели, то-ли забыли прикрепить от 30.11). Приняли. Будь добр, жди ещё три дня. 🤬. На просьбы ускорить процесс, так как вы сами допустили оплошность не проверив все документы, получил глубокоуважаемые извинения, но ждать все равно придется.
С того момента пишу каждый день, с опаской что ещё какая-то ошибка вылезет. Теперь сроки рассмотрения стали пять дней, и моя заявка ещё в работе у фахивця.9 декабря, таки решили попросить номер счёта ФОП, бинго!
Уже нет сил, это борьба с ветряными мельницами. Средства не маленькие заблокированы, сроков точных нет, или они их срывают по собственной вине. К сожалению, рекомендовать банк не могу. Наверное все неплохо работает пока работает, но как только где-то что-то пошло не так, все летит к чертям.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 11 декабря 2023, 11:51
Добрий день! Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.
Ми вже перевірили Ваші звернення до служби підтримки та передали на опрацювання.
Приносимо вибачення, через збільшений термін переказу коштів. Питання, щодо перерахування коштів знаходиться в роботі, вже пришвидшили його вирішення. Ми зв'яжемось з Вами одразу після переказу.
Alice1605 10 декабря 2023, 13:18
Всім привіт, два дні тому сталась така ситуація, що мені треба було поповнити рахунок на телефон, а зранку я ще була трішки сонною, і помилилася в одній цифрі поповнюючи телефон, і коли зрозуміла, що не туди відправила попрощалася з цими 141 грн. Але все ж в бот Абанку в телеграмі написала, описала ситуацію, і вийшла з дому без інтернету, пішла поповнювати готівкою через термінал, вмикаю мобільний інтернет, і опа, мені повернули кошти, я була задоволена. Навіть не думала, що дійсно можливо повернути кошти. Тож дякую Абанку за їх швидкість та зворотній зв’язок з клієнтом
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 10 декабря 2023, 13:39
Дякуємо Вам за відгук! Завжди раді допомогти!🍏😊
Проблема решена
N555555 9 декабря 2023, 19:06
Вперше звернулась до відділення банку 08/12/2023. Метою звернення було відкриття карти для отримання дисконту в АТБ. Раніше клієнтом банка не була. Перше, що визвало в мене негативну реакцію, це питання стосовно мобільного пристрою. В мене звичайний телефон. Як з’ясувалось, отримання кешбеку в моєму випадку не можливо. Тобто необхідно мати смартфон, або планшет. Далі під час обслуговування у співробітника банка вона спілкувалась з іншим клієнтом, який втрутився під час оформлення моїх документів. Співробітник виправдалася тим, що йде обробка моїх документів. Але цей час вона могла використати для ознайомлення мене з іншими продуктами банку. В мене була низка питань, але можливості їх озвучити не було. Дуже неприємний момент, відчула приниження і неповагу.
Повернувшись додому, впевнилася, що і веб-версія інтернет банкінгу не працює. Це жахливо!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 9 декабря 2023, 21:17
Добрий день! В першу чергу дякуємо, що Ви обрали наш Банк! При зверненні до відділення Співробітники можуть уточнити у Вас чи є у Вас смартфон, адже за допомогою смартфону у застосунку АБанк24 Ви можете разом зі Співробітниками виконати активацію картки, а разом з тим наші Спеціалісти зможуть Вам розповісти як працює застосунок та разом з Вами розглянуть весь необхідний функціонал. Дійсно, категорії кешбеку також доступні для вибору лише в застосунку АБанк24, а разом з тим ще безліч цікавих функцій. Ми зробили мобільний застосунок АБанк24 максимально функціональним, безпечним та зручним, саме тому вирішили завершити розвиток WEB-версії АБанк24 та закрили її для Користувачів, в першу чергу це все зроблено лише з метою безпеки. Нам не легко далося це рішення, але ми розуміємо, що в застосунку наші можливості набагато ширше. Ви зможете користуватися всіма функціями застосунку без обмежень веб-версії, матимете доступ до фінансів в будь-який час (адже телефон завжди поряд). В разі необхідності, в АБанк24 є можливість збільшення шрифту в налаштуваннях Вашого профілю (в правому верхньому куті зображення людини). А якщо потрібно сплачувати комуналку через комп'ютер, то Ви можете це робити на нашому сайті: https://a-bank.com.ua/services/payments/payment відсканувавши у застосунку АБанк24 qr-код сайта. Спробуйте, будь ласка, завантажити наш застосунок АБанк24 на Ваш смартфон та особисто оцінити всі переваги роботи з нами! Окремо ми перевіримо Вашу консультацію у відділені та у разі помилок зробимо необхідні висновки.
Александр Николаев 9 декабря 2023, 15:06
Позиція банку по відношенню до людей старше 70 років, з встановлення кредитного ліміту картки — це банківська дискримінація людей похилого віку!?! Дякую за розуміння!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 9 декабря 2023, 16:13
Добрий день! Рішення щодо ліміту кредитування по кожній програмі Банку приймається індивідуально для кожного Клієнта, виходячи з багатьох факторів — це кредитне навантаження, кредитна історія, рівень доходу, наявність депозитних рахунків тощо. Ліміт кредитування постійно переглядається та може бути збільшений або зменшений з часом. Просимо Вас надати нам відповідь в особистому повідомленні, будемо раді розібратись у Вашій ситуації детальніше.
IrynaShev1 8 декабря 2023, 18:21
Отделение по адресу: Тернополь, ул. Руская, 17-Б
На Руській працює касир Наталія. Завжди дуже ввічлива та приємна, оперативно і професійно обслуговує, завжди з бажанням допомогти. Раніше вона була у відділенні на Злуки, там відстажувала ще одного професійного і турботливого касира Світлану. Одним словом, чудово, що працюють професіонали у двох найчастіше відвідуваних мною відділеннях.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 8 декабря 2023, 20:33
Дякуємо Вам за відгук, нам дуже приємно, що Ви задоволені роботою наших Співробітників! Будемо намагатися і надалі радувати Вас! 🍏😊
Andrii1989 8 декабря 2023, 17:31
На картковий рахунок надійшли кошти — 47.898.51 грн. із закритого рахунка з ТАСКОМБКа. Рахунок відразу заблокували — надав до банку Декларацію ФОПа за минулий 2022 рік, так копію заяви у которій просив у Таскомбанка перерахувати гроші на Рахунок А-Банка. Банк мовчав 5 днів — після повторного звернення сказали що банк розриває зі мною договір (листа не було, пояснення не має). На запитання що саме не влаштовує, які ще документи надати — сказали що більше нічого іх не цікавить і ніяких пояснень їм не потрібно. Я все розумію стосовно фін моніторинга. Але як ще підтвердити 50.000 грн якщо декларація на 5.000 000 грн. Якщо Вам мало документів скажіть що ще потрібно. Нічого конкретно не запросили. Розірвали договір на підставі стандартній відписки — фінонсувааня тероризму та зброї масового знищення.

Прошу надати відповідь які документи Вам потрібні для поновлення договору. Якщо Ви блокуєте за 50.000 грн, то скільки на Вашу думку повинен мати грошей ФОП з декларацією в 5.000 000 грн.?
абанк
Ответ банка
Aleesha 9 декабря 2023, 15:51
Добрий день! Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.
Рішення про розірвання відносин остаточне і його не може бути переглянуто. Наразі питання щодо переказу Ваших коштів в роботі, Банк очікує від Вас Заяву на закриття рахунків з реквізитами для переказу коштів. По отриманню документів від Вас ми зробимо все можливе для скорішого вирішення. За результатом повідомимо Вас. Дякуємо за розуміння.
Проблема решена
tav 8 декабря 2023, 17:16
Отделение по адресу: Чернигов, пр-т Мира, 35
Вже третій тиждень намагаюсь зняти доллари з карти А-банк і Монобанк у відділенні в Чернігові (пр. Миру 35), але на відділенні нема адекватних купюр, я не прошу нового зразку, але старого зразку що пропонуються або пошарпані або світяться. Будь ласка завезіть в Чернігів на відділення нормальні купюри.

PS: «Дівчата в банку молодці»
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 8 декабря 2023, 19:55
Добрий день! Нам шкода, що Ви відчули незручності.
Всі купюри в касі є платіжними та відповідають вимогам НБУ. Наш Банк не працює з інкасо, тому іноземну валюту ми приймаємо і видаємо Клієнтам лише у належному стані. А також працюємо лише з купюрами, які в обігу. Ми детально перевіримо інформацію щодо зазначеної ситуації та повідомимо Вас за результатом.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Анастасія Миронова 7 декабря 2023, 17:29
Доброго дня! Я, Миронова Анастасія Андріївна, працюю в Абанку в місті Кам’янське Дніпропетрівська обл., пр.Конституції, 17 на посаді кассира 6 років. Мені дуже подобається атмосфера, коллектив, класні добрі клієнти і клієнточки, я люблю людей! У нас дуже гарне начальство ГО у м. Дніпрі на Батумській, 11 касирам завжди все допоможуть, дуже уважні к працівникам, проводять дуже класні навчальні вебінари, бріфінги, конкурси для кассирів, навчальні цікаві квести, касири в захваті! Я дуже люблю свою роботу, на працю іду завжди з посмішкою та гарним настроєм! Дякую А-банку і керівництву за чудову працю і прекрасне відношення до працівників, я щаслива, я в захваті! А-банк-найкращий!!!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 7 декабря 2023, 17:47
Ми раді, що Ви в нашій команді та цінуємо Вашу роботу 🥰
Valeraivanco 7 декабря 2023, 14:08
Добрий день, хочу поділитися враженнями співпряці з, А Банком; зарейеструвався, сподобався дизайн, через деякий час прийшла пропозиція на кредит 20000 тисяч грн. Я взяв кредит на 15000грн. 5000тис. Залишилося, купив що хотів, потім узяв ще на 5000тис. І дуже добре, і приходить на карту 25000тис. грн. Що мені було дуже потрібно, це для мене було як джекпот, я закупив що хотів для бізнесу, і процвітаю, проценти гарні, потім погасив 5000тис. грн. І прийшов ще кредит плата частинами на 32000тисячі грн. Я купив Синтезатор Casio, що я дуже хотів, а з бізнесу гроші неміх взяти, і за це все я дуже вдячний, А Банку, і мрійі збуваються, для мене мрійі збулися, не всі але вірю що збудуться всі! Дякую Тобі А Банк за все! Рекомендую Всім <А Банк> Гарних Вам усім свят! До Перемоги! Украйіна Понад Усе! Слава Богу! Слава Украйіні! Героям Слава!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 7 декабря 2023, 14:26
Дякуємо Вам за відгук та високу оцінку! Раді співпраці з Вами та цінуємо Ваш вибір.🍏😊
is0932906100 7 декабря 2023, 12:16
Отделение по адресу: Ужгород, пл. Корятовича, 10
Хочу відмітити компетентність всіх працівників відділення. Завжди ввічливі, дружелюбні і вирішують всі питання у найкоротші терміни. Особливо дякую керівнику відділення Лисяк Соломії, по проблемних питаннях з банківського обслуговування можу звернутися і у вихідні дні і завжди отримаю консультацію та допомогу. Саме це відділення рекомендую всім своїм знайомим і приємно, що від них чую такі ж відгуки.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 7 декабря 2023, 12:52
Будемо завжди раді бачити Вас знову у наших відділеннях! 🍏😊
Олег Ултурʼян 6 декабря 2023, 18:46
Спасибі хорошим працівникам служби підтримки які допомогли вирішити мою проблему! А саме, я поповнював рахунок і інтернеті і в мене списало с карти гроші але на сайті вони не зараховувались і завдяки службі підтримки банку мені повернули кошти!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 6 декабря 2023, 19:02
Дякуємо Вам за відгук! Завжди раді допомогти!🍏😊

Курс валют в абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.8 43.85
USD 41.2 41.7
Все курсы банка

Курс валют в абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.8 43.85
USD 41.2 41.7
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / абанк 💰 / Отзывы о абанке 📝