×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в абанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.6 | 44.4 |
USD | 42.2 | 42.9 |
Все курсы банка |
Нерегламентоване списання платежу по кредиту
За кредитом «Плати частинами» автоматичне списання відбувається у дату планового платежу після 20:30. При цьому погашення за рахунок власних коштів відбувається без комісії, але якщо власні кошти, на момент списання, відсутні, комісія складатиме 4%. Дана інформація також зазначена в застосунку Abank24, меню «Кредити» — Плати частинами« — »і" (інформація).
Для уникнення списання комісії, рекомендуємо, погашати кредит власними коштами до дати планового платежу.
Дякуємо Вам за прийнятий дзвінок. Раді, що питання вирішено.
Комментарии (1)
Ви НАЙКРАЩІ!!!
Написать комментарий
Хотите быть обманутыми , обращайтесь в, а банк !
Прикро, що у Вас склалась така думка про наш Банк.
Згідно з Умовами та правилами надання послуг Банку, а саме пункту 2.3.6. «В разі, якщо Клієнт виявляє неповагу до працівників Банку та/або застосовує ненормативну лексику, Банк має право відмовити у наданні послуг із застосуванням Каналів дистанційного обслуговування.
Ви можете продовжувати користуватися дистанційно мобільним застосунком АБанк24 для контролю Ваших рахунків.
Наразі, Ваше питання знаходиться в роботі ми зв'яжемось з Вами за вирішенням.
Комментарии (1)
З, А банком надійно!
В А- Банк, банк обслуговуючий ПриватБанк, МоноБанк!
Відповідають всім вимогам банку надійного!
Дякую! Працювала з заступником керівника Богдана Пижек! Прекрасний, ерудований креативний спеціаліст! Абсолютно діловий грамотний підхід! Молодець!
Роботу гарно знає молодий фахівець!
Єдине: така людина має бути керівником! Але як нам без такого спеціаліста!
Працюючи вселяєте надію на добре!
Приємно насамперед при зверненні чи зайнята, перерва! Ні! Клієнт! Культура, допомога!
І в касу всі посилання грамотні!
Дякую!
З повагою Тетяна Миколаївна!
Комментарии (1)
Покрывают мошенников
Банк діє згідно Умов та правил, а саме, розділ 3. Права та обов'язки сторін, п. 3.3.25. Банк, при наявності мотивованої підозри, щодо спроби/наявності шахрайських дій (у т.ч., але не виключно, з боку Клієнта Банку по відношенню до інших Клієнтів), має право на виконання наступного: п. 3.3.25.1 Провести опрацювання скарги (при наявності), п. 3.3.25.2. Провести перевірку, де вказано, що банк може запитувати та проводити аналіз документів, що підтверджують легітимність зарахувань на картки/рахунки клієнта по скаргам або за період перевірки. Детальніше: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk
Ми вже передали інформацію для детальної перевірки відповідальними Співробітниками. За рішенням буде прийнято міри згідно внутрішніх інструкцій Банку.
Будемо раді співпрацювати з Вами надалі.
Комментарии (5)
Працівники А-банку зливають інформацію про клієнтів бандитам та колекторам
Потім 23.01.2024 мені дзвонять з невідомого номеру та представляються працівниками Служби Безпеки Банку А-банк і починають погрожувати та вимагати кошти, щоб я їм переказав, знають всі платежі, мій особистий номер телефону, суму яка на карті, та навіть знають про те, ЩО ВЧОРА Я СПІЛКУВАВСЯ З ОПЕРАТОРОМ ПО ВІДЕОДЗВІНКУ!!!
Після цього дзвонив в банк вони сказали, що це не їхні працівники телефонули мені!!!
І ось питання звідки в цих бандитів доступ до моєї інформації??? Можливо все-таки в банку працюють недобросовісні люди які за гроші зливають інформацію!!!
Прошу на це відреагувати!!!
Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки, це може спричинити тимчасове блокування картки.
Банк діє відповідно до статті 60 Закону України «Про банки і банківську діяльність» від 07.12.2000 р. № 2121, тому не передає дані клієнтів третім особам, оскільки це є банківською таємницею. Якщо Вам телефонують з невідомих номерів ми рекомендуємо в жодному разі не передавати особисті дані, одразу звертатися до Служби підтримки та до правоохоронних органів.
На разі Ваше питання знаходить в роботі у відповідальних Співробітників.
Комментарии (3)
Блокировка денег на карте
Вывод: если вам дороги ваши накопления, сбережения, время и нервы — НИКОГДА не сотрудничайте с этим банком.
Комментарии (5)
Не обоснованное наложение ограничения пользование собственными средствами
На поточний момент здійснення деяких операцій тимчасово недоступне за рішенням Банку, через підвищену ризиковість.
Наші Співробітники надали Вам детальну консультацію, щодо використання картки на поточний момент. Сподіваємось дана ситуація не вплине на подальшу співпрацю з Вами.
Комментарии (2)
Переказ залишку коштів
Написать комментарий
Не хотят решать проблему
Комментарии (2)
Активація карти Українці Разом
Написать комментарий
Найкращий банк
Комментарии (1)
ДЯКУЮ ЗА ВИРІШЕННЯ ПРОБЛЕМИ
даний працівник чітко відповідав на звернення, та допомагав до кінця вирішити моє питання.
Комментарии (1)
Очень благодарна оператору Анастасии табельный номер 36833 очень порядочная, понимающая.
А банка табельный номер 36833 Анастасия, огромная ей благодаргость, за заботу и внимание.
При вереводе не корректно были введены данные она очень внимательно и коректно решила мою проблему.
В других банках не нашлось таких компитентных и внимательных сотрудников.
И отдельная благодарность, А банку по адрессу пр Берестейский 39
Написать комментарий
БЛАГОДАРНОСТЬ
Комментарии (1)
Банк сливает все данные в интернет в открытом доступе.
А теперь подробнее. Являюсь клиентом Моно Банк. Нужно было снять наличные, обратился в их банк партнер — А-БАНК. Для проведения операции нужно пройти идентификацию банка — предоставить все данные о себе банку — паспорт\просписка\код\место_работы\зароботок\цифровая подпись и т. д.
После тебя регистрируют и можно идти в кассу.
И вроде бы все хорошо, только спустя некоторое время Банк присылает в Viber короткие ссылки вида https://a-bank.com.ua/L/shortlink (shortlink — генерируется короткая ссылка вида XjeWjdmSKfm) на такие документы как:
1. Заява про відкриття, ведення поточного рахунку та встановлення кредитного ліміту за карткою/рахунком.
2. Паспорт споживчого кредиту «Кредитна картка «Зелена».
3. Анкета-заява про приєднання до Умов та правил надання банківських послуг в АТ «А-БАНК».
И ЭТИ ВСЕ ДОКУМЕНТЫ В ОТКРЫТОМ ДОСТУПЕ, НЕТ НИКАКОЙ АВТОРИЗАЦИИ, НУЖНА ТОЛЬКО ССЫЛКА ДЛЯ ТОГО ЧТОБ ИХ ПРОСМОТРЕТЬ, ПРОСТО ЛЕЖАТ НА ШАРЕ.
!!! Содержат о тебе все сведения от ФИО и прописки до цифровой подписи!!!
После звонка на горячую линию спустя примерно 20 минут, документы из общего доступа пропали.
Думайте, кому давать свои данные.
Згідно Закону України від 28.04.2020 р. № 361-IX «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» проводиться обов'язкова ідентифікація клієнтів по всіх прибуткових касових операціях (в національній та іноземній валюті) на суму, рівну і вище еквіваленту 5 000 грн.
При підписанні Анкети — заяви, Клієнт надає згоду на те, що договір буде відправлено у дистанційний канал, а саме: «У випадку укладання договору в електронній формі, погоджуюсь отримати примірник договору
шляхом його надсилання на мою електронну скриньку, а у разі відсутності такої скриньки, отримати у повідомленні в месенджери (Viber, Telegram тощо) у вигляді гіперпосилання для самостійного завантаження або для повторного отримання примірника звернутись до Банку через дистанційні канали обслуговування».
Шкода, що у Вас виникли негативні емоції, ми в жодному разі не передаємо особисту інформацію після проведення ідентифікації, третім особам та відправляємо дане посилання лише Клієнту, на фінансовий номер телефону.
Щодо неактивності посилання, за правилами безпеки, при досягненні лімітів переходу за посиланням, воно стає недоступним, однак документи Ви можете отримати повторно, будь яким дистанційним каналом.
Сподіваємось дана ситуація не вплине на нашу подальшу співпрацю.
Комментарии (2)
АБанк- лучший банк!
Комментарии (1)
Дуже бистро та якісно
Написать комментарий
Заблокували карту, запропонували відео дзвінок. Оператор не заходить у відео чат. Тримають мої кошти.
Дозвольте нам перевірити описану ситуацію та допомогти у вирішені питання. Ми написали Вам в особисті повідомлення, надайте, будь ласка, відповідь.
Написать комментарий
Консультація
Написать комментарий