А-Банк действует как самосуд, незаконно удерживает деньги и нарушает закон
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 3
332/4279/24 є судова справа можете взяти як приклад де абанк програв її, та намагався оскаржити в Верховному суді, де його попустили
Хортицький районний суд Запоріжжя зобов’язав «Акцент-Банк» повернути клієнту 34,7 тис. грн комісії, а також заплатити пеню в 115,6 тис. грн, 5 тис. грн у якості компенсації моральної шкоди та поновити рахунок. Клієнт подав позов після того, як банк заблокував його рахунок через начебто підозрілі поповнення. Чоловік не зміг надати документи, щоб підтвердити джерело доходів. Тоді банк запропонував заплатити комісію в розмірі 30% з суми на рахунку для того, щоб забрати кошти, які лишились на картці. Як йдеться в матеріалах справи 337/4658/25, суд визнав такі дії «Акцент-Банку» незаконними. В рішенні, яке ухвалено 24 грудня, суд зобов’язав поновити рахунок, а також заплатити пеню та компенсацію моральної шкоди. Суд вирішив зобов’язати «Акцент-Банк»:
поновити рахунок;
повернути всю комісію (37,4 тис. грн);
заплатити пеню за період, коли був заблокований рахунок (88 днів) — 115,6 тис. грн;
заплатити 5 тис. грн у вигляді компенсації моральної шкоди.
поновити рахунок;
повернути всю комісію (37,4 тис. грн);
заплатити пеню за період, коли був заблокований рахунок (88 днів) — 115,6 тис. грн;
заплатити 5 тис. грн у вигляді компенсації моральної шкоди.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в абанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 49.1 | 49.9 |
| USD | 41.8 | 42.4 |
| Все курсы банка | ||
25.11.2025 на мою карту поступили 6 222 грн в результате законной операции с обменом криптовалюты через онлайн-сервис. Банк заблокировал деньги ссылая на скаргу третей особы которую он предоставить не может и не имеет ни судебного решения, ни постановления правоохранительных органов, чтобы удерживать мои деньги. Тем не менее, они заблокировали доступ к средствам, сославшись исключительно на свои внутренние правила («Умови та правила надання банківських послуг», п. 3.3.25), не предоставив ни одной письменной законной причины.
Я человек с инвалидностью, и эти действия привели к сильному стрессу, ухудшению здоровья и нарушению привычного образа жизни. А-Банк нарушил многочисленные законы Украины:
• Закон «Про банки і банківську діяльність» (ст. 62) — обязан действовать в рамках закона, а не внутренних правил;
• Закон «Про платіжні системи та переказ коштів» — отсутствие судебного ареста или решения органов власти не даёт права блокировать средства;
• Цивільний кодекс України (ст. 13, 16, 23, 316, 317, 319, 1167, 1170, 1172) — незаконное удержание собственности и причинение морального ущерба;
• Закон «Про захист прав споживачів фінансових послуг» — банк обязан информировать клиента и отвечать на запросы, чего не сделал;
• Закон «Про запобігання та протидію легалізації доходів» — проведение финансового мониторинга не оправдывает незаконное удержание средств. Я подал официальную жалобу в НБУ и готовлю иск в суд. Моя цель — возврат средств, компенсация морального ущерба и процентов за незаконное удержание. А-Банк не выполняет закон, действует как самосуд и нарушает права клиентов, включая права людей с инвалидностью. Никому не советую доверять свои деньги этому банку — они делают всё, чтобы удерживать средства незаконно и давить на клиентов.
Хочемо зазначити, що відповідно до Умов та правил, з якими клієнти погоджуються при відкритті рахунку, деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Це може призвести до тимчасового блокування рахунків.
Дякуємо, що відповіли на наш дзвінок. Ми отримали ваше пояснення та необхідні скриншоти. Ваше питання наразі в обробці. Як тільки ми отримаємо додаткову інформацію, зв'яжемося з вами. Дякуємо за ваше терпіння та розуміння!