Мій негативний досвід співпраці з А-Банком після двох років користування
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 5
- +
- +30
-
- Fantomas2020
- 16 сентября 2025, 11:27
- #
При банковском обслуживании в любом банке всегда раздражает, когда работники банка звонят и предлагают те услуги или сообщают мне информацию, о которых я итак знаю из мобильного приложения либо полученном смс от банка. Например, работники Piraeus Bankа за день до окончания депозита звонят и сообщают, что депозит заканчивается и спрашивают, что я собираюсь делать с деньгами, которые вернутся на счёт при закрытии депозита. Работники OTP Banka при наличии остатка на счёте звонят и предлагают: 1. Получить кредит наличными под «выгодные» %. 2. Оформить кредитную карту с льготным периодом. 3. Открыть депозит. 4. Пользоваться картой и получать 1% кэшбэка. Если остаток на счёте 0 — звонки прекращаются. Что же касается Абанка, то звонков от них нет, пользуюсь кредитным лимитом, почти сразу же погашаю, получаю кэшбэк при пользовании кредитным лимитом. Всем банкам бы рекомендовал не звонить клиентам, это в большинстве случаев раздражает и приводит к обратному эффекту (клиент просто выводит все деньги со счёта). Все предложения от банка размещайте в мобильном приложении или в крайнем случае присылайте смс.
Карта спецом, что бы Вы завели на неё валюту и потом Вам её не отдадут. Скажут минус 30% и уходите с банка.
- +
- 0
-
- KotletaDollarov
- 16 сентября 2025, 15:05
- #
Какой смысл только в абанке покупать валюту? Есть обменники или пумб, райф где не пытаются впарить заляпанный и затертый хлам клиенту. Сотрудники получают бонусы или премии от продажи продуктов клиентам
- +
- +16
-
- SergeyNina
- 17 сентября 2025, 1:09
- #
1. Можно покупать валюту и не быть клиентом банка. Но лучше быть. У меня в Киеве если снятие с жёлтой долларовой только новые купюры выдают. Ощадбанк и Приватбанк частенько убитые купюры подсовывают.
2. Звонки это дурь. Особенно в рабочее время, раньше выслушивал теперь ответить не могу.
2. Звонки это дурь. Особенно в рабочее время, раньше выслушивал теперь ответить не могу.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в абанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.7 | 49.4 |
| USD | 41.8 | 42.4 |
| Все курсы банка | ||
Щоразу для купівлі валюти пропонували оформити їхню картку, стверджуючи, що валюту можуть купувати лише клієнти банку. Після чергового візиту до відділення, не бажаючи сперечатися, оформив картку, про всяк випадок, якщо з основним банком виникнуть труднощі. Але на питання, чому я маю бути клієнтом саме цього банку для купівлі валюти, зрозумілої відповіді так і не отримав.
2. Агресивне нав’язування кредиту «готівкою»
Працівники почали наполегливо телефонувати кілька разів на день із пропозицією оформити кредит «готівкою» під великі відсотки, подаючи це як «вигідну пропозицію». Із поваги до їхньої роботи я кожного разу вислуховував умови і чемно відмовлявся.
Згодом наполегливість посилилася: дзвінки по кілька разів на день, навіть після відмови — за менш ніж місяць знову дзвонили. Деякі розмови були схожі на допит: мене розпитували про фінансові потреби та причини відмови. Все зводилося до фраз на кшталт: «Як це тобі не потрібен кредит і в тебе достатньо власних грошей?» Просто інколи доходило до абсурду.
Телефонні атаки припинились лише після мого попередження, що закрию рахунки, якщо дзвінки не припиняться. Причому спрацювало це лише після другого звернення та скарги.
3. Дивний підхід до встановлення кредитного ліміту
За весь час користування жодних прострочень не було в цьому та інших банках. Ліміт періодично використовувався та погашався в день використання або ще до завершення пільгового періоду. Я не маю пільг по відсотках, не перебуваю в зоні бойових дій, і прострочень в інших банках також не маю. Загальні кредитні зобов’язання — менш як 5 000 грн у форматі «покупка частинами».
Незважаючи на це, кредитний ліміт — лише 5 000 грн. Заради інтересу кілька разів подавав запити на його підвищення — завжди отримував відмову, також і щодо розстрочок.
Для порівняння провів експеримент в інших топових банках: за кілька хвилин схвалили всі продукти на суми з шістьма нулями. Інформація всюди була однакова- про доходи та зобов’язання.
Найцікавіше, що після кожної відмови щодо підвищення ліміту, щодня о 8 ранку надходили СМС з пропозицією оформити кредит «готівкою» на 50 000 грн із «вигідними умовами».
Робіть висновки самі. Від представників банку чекаю адекватної відповіді по кожному пункту. Розповіді про «скорингову модель» — не потрібно.
Нам прикро, що у вас склалася така думка про наш банк. Приносимо вибачення за незручності, які виникли.
Хочемо пояснити що, під час валютно-обмінних операцій, згідно з Законом України від 28.04.2020 р. № 361-IX «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...», в касі проводиться обов'язкова ідентифікація клієнтів. Наші співробітники можуть запропонувати відкрити картку, але важливо зазначити, що це не є обов'язковим, і рішення залишається за вами.
Кредитний ліміт банк розраховує індивідуально для кожного клієнта, і на його зміну можуть впливати багато факторів. У разі недоступності одного кредитного продукту ми пропонуємо оформити інший, доступний для вас. Щодо кредиту «Швидка готівка», ми цінуємо ваші зауваження, тому беремо на себе завдання проаналізувати частоту комунікацій та дзвінків з такими пропозиціями.
Ми вже надіслали вам повідомлення в особисті, і чекаємо на вашу відповідь. Будемо раді розібратись більш детально. Сподіваємося, що дана ситуація не вплине на ваше подальше обслуговування в нашому банку.