Бачите акцію? Проходьте повз.
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 3
- +
- 0
-
- SergeyNina
- 18 апреля 2025, 21:57
- #
Почта протон теряет письма и ввел ограничения на использование почты для регистрации и на каких сайтах нельзя указывать ящик от протон похоже известные только протон.
Например без подтверждения номера телефона в протон не выйдет зарегистрировать аккаунт АлиЭкспресс на протон.
У меня было куча ящиков на протон, потом они изменили политику использования и теперь все ящики которые я использовал для мультиаккаунтинга удалены протон ом без объяснения причин и уведомлений.
Например без подтверждения номера телефона в протон не выйдет зарегистрировать аккаунт АлиЭкспресс на протон.
У меня было куча ящиков на протон, потом они изменили политику использования и теперь все ящики которые я использовал для мультиаккаунтинга удалены протон ом без объяснения причин и уведомлений.
- +
- 0
-
- natashaGra
- 19 апреля 2025, 18:46
- #
Ну и здесь банк тоже написал , что проблемы не у него. Хотя зная этот банк не удивлюсь, что именно у него чего-то и не сработало
Навіщо мені одразу показують моє авто і пропонують взяти кредит під нього?
Навіщо в банківському додатку на головному екрані «втрати ворога»?
Все це можна вимкнути. Не подобаєтся — не юзай.
Прив’язав картку до додатку, щоб не використовувати Apple Pay і щоб акція спрацювала.
Оплачую їжу — знижки немає. Оплачую таксі — знижки немає.
Знижку дає Болт, не банк. Якби мова була про кешбек то претензії були б до банку. А так яким боком банк до того що у Болта щось там не спрацювало?
Не ведіться на акції і не відкривайте нічого в цьому банку.
А чому не написав «не їздіть на цьому бомж-таксі»?
Навіщо в банківському додатку на головному екрані «втрати ворога»?
Все це можна вимкнути. Не подобаєтся — не юзай.
Прив’язав картку до додатку, щоб не використовувати Apple Pay і щоб акція спрацювала.
Оплачую їжу — знижки немає. Оплачую таксі — знижки немає.
Знижку дає Болт, не банк. Якби мова була про кешбек то претензії були б до банку. А так яким боком банк до того що у Болта щось там не спрацювало?
Не ведіться на акції і не відкривайте нічого в цьому банку.
А чому не написав «не їздіть на цьому бомж-таксі»?
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в абанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.7 | 49.4 |
| USD | 41.8 | 42.4 |
| Все курсы банка | ||
Побачив акцію, що в Bolt дають знижку 20% при використанні певної картки цього банку. Зареєструвався, відкрив картку.
Перший момент (знайомство с додатком) — як мені взагалі подивитися CVV і строк дії картки в цьому додатку?
У всіх банках картка відображається на головному екрані, все інтуїтивно зрозуміло. Тут це заховано в налаштуваннях — гаразд.
Навіщо мені одразу показують моє авто і пропонують взяти кредит під нього?
Навіщо в банківському додатку на головному екрані «втрати ворога»?
Далі (досвід вирішування проблем з підтримкою) — я використовую специфічну пошту від Proton. А-Банк не вміє надсилати на неї листи. Пробував двічі підтвердити акаунт — нічого не приходило (так, спам перевіряв). Звернувся до підтримки — тричі просили «перепровірити». Втомився доводити, що вмію користуватися поштою, просто відключився.
Основне (про акцію) — хотів отримати знижку на Bolt Food і Bolt Taxi.
Прив’язав картку до додатку, щоб не використовувати Apple Pay і щоб акція спрацювала.
Оплачую їжу — знижки немає. Оплачую таксі — знижки немає.
Звертаюся в підтримку банку — «це не до нас». Звертаюся в підтримку Болта — «це не до нас». І що, мені бігати по підтримках і шукати, хто відповідальний?
Просто треш.
Не ведіться на акції і не відкривайте нічого в цьому банку.
Дякуємо, що поділилися розгорнутим відгуком і прийняли дзвінок — раді були надати детальне роз'яснення щодо знижок Bolt. Знижка до 20% надається саме партнером і відображається у застосунку «Bolt Food» відповідною позначкою. На своєму боці ми не можемо керувати знижками, тому з подібних питань рекомендуємо звертатися до служби підтримки «Bolt».
CVV і строк дії картки в нашому застосунку приховані з міркувань безпеки, але доступні в меню картки — Ваш коментар щодо зручності врахували.
Ситуація з електронною поштою вже на уточненні у технічної команди. Ми зв'яжемось з Вами одразу за вирішенням.
Щодо інформації про авто та кредит — це додаткові сервіси, які можна відключити в меню «Налаштування картки» → «Видалити картку». А блок «Втрати ворога» є частиною платформи, що поєднує банкінг та актуальні новини — його можна приховати в меню «Налаштування профілю» → «Показати втрати ворога».
Дякуємо за зворотний зв’язок. Завдяки таким відгукам ми можемо вдосконалювати наш сервіс. Якщо виникнуть питання — ми завжди поруч.