Скарга на блокування карти А-Банком
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 5
Так як причина блокування не була вказана та не встановлена, зазначеними у законодавстві України строки
для фінмониторингу законодавством не встановлено жодних строків розгляду
посилаючись на те, що зі мною зв’яжеться спеціаліст їх профільної служби
питаннями фінмониторингу займаєтся окремий підрозділ, служба підтримки може бути хіба що посередником в передачі інформаці
Банк не хоче віддавати гроші, закрити рахунок та тягне час
бо закон це прямо забороняє
для фінмониторингу законодавством не встановлено жодних строків розгляду
посилаючись на те, що зі мною зв’яжеться спеціаліст їх профільної служби
питаннями фінмониторингу займаєтся окремий підрозділ, служба підтримки може бути хіба що посередником в передачі інформаці
Банк не хоче віддавати гроші, закрити рахунок та тягне час
бо закон це прямо забороняє
Питання не вирішено
Кнопка «Питання вирішено» це просто кнопка, а не сигнал про вирішення питання.
- +
- 0
-
- Виктория Николаевна
- 14 марта 2025, 23:19
- #
Ага точно шо вірили пограбувати людей
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в абанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.9 | 49.6 |
| USD | 42 | 42.6 |
| Все курсы банка | ||
Мої заяви та прохання про залучення квитанції про переказ мені грошової суми від людини фахівці ігнорували і відмовлялися приймати, посилаючись на те, що зі мною зв’яжеться спеціаліст їх профільної служби. Внутрішній номер заяви (звернення) у системі А-Банк 3047580.
На мої претензії до банку, що я не зробив нічого неправомірного, термін з 3 робочих днів збільшили до 180 з посиланням на пункт 3.3.18. Банк не хоче віддавати гроші, закрити рахунок та тягне час. В чаті та в гарячій телефонній лінії працівники посилаються на одне и теж, що зі мною зв’яжеться спеціаліст їх профільної служби… і це до нескінченності!!!
Так як причина блокування не була вказана та не встановлена, зазначеними у законодавстві України строки, нерправомірних дій з боку мене не було здійснено й Банком не виявлено, прошу Банк у найкоротші терміни розблокувати мій рахунок та Жовту картку для подальших проведень банківських операцій.
Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk
Наразі для розв'язання даного питання банком проводиться аналіз операцій. Варто очікувати на дзвінок фахівця банку для його розв'язання. Дякуємо!