Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
qazwsx1832 1 февраля 2025, 14:58
Отделение по адресу: Киев, ул. Антоновича, 122
Мені мама перекинула гроші на оплату стоматолога в розмірі 23 тисяч, не така вже й велика сума з огляду на ціни в приватних клініках. У підсумку прийшло повідомлення від банку, що потрібне підтвердження доходу, я одразу ж написав, що гроші не мої, а сьогодні ж вони підуть у клініку, мене попросили надати документи про спорідненість, виписки з банків моїх і моєї мами тощо. Після того, як я набрав на гарячу лінію, мені оператор сказав, що є 2 варіанти вирішення цієї проблеми 1) надати всі документи 2) відмовитися від карти, а банк і перевести кошти на інший банк. Другий варіант займав за словами фахівця до 24 годин, його я і вибрав так як прийом був на наступний день ввечері. Після написання заяви мені підтвердили що потрібно очікувати до 24 годин і гроші надійдуть. Наступного дня після закінчення терміну грошей ніяких немає, на гарячій лінії мені починають говорити про якісь резерви і термін до 30 днів, я вирішив почекати ще 24 години, але все так само. І найцікавіше, що через 48 годин намагаюся набрати на гарячу лінію, щоб поцікавитися статусом платежу, а мені робот каже, що ПРОСТО ЧЕКАЙТЕ І ОДРАЗУ СКИДУЮТЬ, хоча за фактом я є все ще їхнім клієнтом, але сервіс ніякий отримати не можу. Підсумок такий, якщо не хочете, щоб банк просто заморозив ваші гроші і пропав, ніколи не співпрацюйте з, а банком.
Ps У підсумку довелося перепозичати гроші у друзів і ще 3 дні терпіти зубний біль, спасибі а банк)
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 1 февраля 2025, 16:22
Добрий день!

Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Проведення такого моніторингу в банку має ризик-орієнтований підхід, а ліміт розраховується індивідуально.

Після проведеного аналізу було прийнято рішення про припинення ділових відносин з вами. На вашому рахунку залишалася частина коштів, які були тимчасово заблоковані. Як тільки вони були розблоковані, ми відразу здійснили перерахунок на вказані вами реквізити. Ваше питання було успішно вирішене, і кошти були переведені. Щиро перепрошуємо за можливі незручності.

Комментарии - 1

+
+8
natashaGra
natashaGra
1 февраля 2025, 20:08
#
А выше этого отзыв для прикрытия негативного? Такая деятельность исключительно на этом сайте происходит
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.7 49.4
USD 41.8 42.4
Все курсы банка

Курс валют в абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.7 49.4
USD 41.8 42.4
Все курсы банка