Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Банк не допомагає вирішити питання, підтримка відповідає одне й теж і не вирішує проблему

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Vladsss1 22 октября 2024, 14:56
Користувався банком у звичайному режимі, однак отримав гроші на рахунок у сумі 11700 грн, далі одразу блокування, сказали пройти відеоверифікацію для розблокування, одразу пройшов і сказали ні у вас проблема з платежем, 3 місяці тому, де я отримав кошти на свій рахунок 700 євро, банку натомість вимагав повернення цих коштів без пояснення причин і урегулювання питання, я надав усі докази, що це мої ж кошти, пояснював, що я за кордоном і навчаюсь, і ці кошти очікую терміново, просив звʼязатись зі мною по відеозвʼязку для підтвердження що я користуюсь своїм рахунком, пояснював нелдноразово і прикріпляв усі квитанції і вже благав просто закрити рахунок і повернути кошти, якщо ви не можете розблокувати мені рахунок і зрозуміти, що це мої власні кошти. Цей спір триває близько місяця, я доводжу що це мої кошти, мені кажуть очікувати дзвінка впродовж 3 днів, але дзвінок раз в тиждень після 19−20 години надходить. Спілкуватись і вирішувати проблему ніхто як я зрозумів не буде й не бажає, повідомив підтримку, що буду писати скаргу й звертатись до юристів, так як банк просто неадеватно відноситься, ігнорує й просто зневажає своїх клієнтів з таким відношенням своїх співробітників. Вживу звернутись до відділення не можу, так як знаходжусь за кордоном.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 22 октября 2024, 17:57
Добрий день!

Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk

У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку. Проте, для можливості детальної перевірки Вам буде адресований дзвінок. Прохання відповісти на нього. Будемо раді розібратись в ситуації

Комментарии - 3

+
0
Валерка Котовский
Валерка Котовский
22 октября 2024, 17:49
#
Подробнее я расписал у себя в блоге как составить иск на банк через электронный суд там не нужно присутствие в стране, суды по видеоконференции проходят сейчас.
+
0
Андрій Дубров
Андрій Дубров
22 октября 2024, 18:40
#
Така самі історія у мене з, А банком. Також без пояснення, А банк заблокував мою картку. Гроші не віддає. Я зняла відео про це і виклала його в ютуб. Давайте обєднуватися та писати колективні позови жо суду на беспредел який чинить, А банк проти клієнтів
+
0
Vladsss1
Vladsss1
29 октября 2024, 15:06
#
На жаль, дзвінка не поступало й проблема не вирішена, також прошу звʼязуватись через Вайбер або Телеграм, так як знаходжусь за кордоном, онлайн підтримка нічим у моєму питанні не змогла допомогти, а тільки відкладає дзвінок і вирішення ситуації, документи всі потрібні були мною надані, але безрезультатно
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / абанк 💰 / Отзывы о абанке 📝 / Банк не допомагає вирішити питання, підтримка відповідає одне й теж і не вирішує проблему