Жахливе обслуговування
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
По рекомендації друзів відкрив рахунок підприємця в АБанку, наче 2 місяці все було добре і ніяких проблем, але після чергового зарахування платежу згідно договору фінмоніторинг абанку запросив документи по зарахуванням. Мною було відправлені договори, акти виконаних робіт, заповнена анкета. Цілу добу перевіряли 10 договорів і відповіли що розривають ділові відносини тому що я як виявилось ризиковий клієнт (клієнт який використовував рахунок для отримання договірних платежів і оплати рахунків та онлайн-оплат в магазинах), ну ок. Після цього оператори довго не могли чітко сказати куди мені виводити гроші, одні казали можна і на особисту картку в іншому банку, інші тільки на рахнок підприємця в іншому банку. В результаті були надані і ті і ті реквізити. Термін переказу вказаний 7 календарних днів, вже пішов 10й! На запити банку в телеграмі автовідповідь про 7 днів і все. Через інші канали звязку мені відповіли, що у них велика кількість таких звернень і термін збільшений (мабуть по 100 клієнтів на день блокують, бо іншого пояснення таких черг я не бачу). В анкеті було вказано, що рахунків у інших банках я не маю, як результат банально немає за що купити продукти в магазині через заморожений рахунок, я вже мовчу про розрахунок з постачальниками і підрядниками
Ответ банка
Підтримка àбанку
10 сентября 2024, 18:40
Добрий день! Ваше питання наразі обробляється в банку і ми активно працюємо, щоб вирішити його в найкоротші терміни. Як тільки буде рішення, ми обов'язково зв'яжемося з вами.
написать личное сообщение банку
Написать комментарий
Комментарии - 4
- +
- +5
- Валерка Котовский
- 9 сентября 2024, 16:10
- #
Сгидно ст 1075 банк не мае права разорвать договор если клиент не нарушил закон или тот самый договор, подробнее у себя в блоге я расписал как составить иск через электронный суд, там вы легко сможету поновытыся когда суд присудит такую функцию банку и банк не имеет право отказать.
Так же банк не мае права требовать документы щодо походження коштив если первое вы не нарушили лимиты прописанные в ст 20 закону ПВК\ФТ(на который ссылаются все банки) второе: если сумма меньше 400т грн то банк обязан иметь обгрунтовану пидозру что вы или ваш получатель связаны с отмыванием и терроризмом и тд и тп, и после блокировки сгидно ст 23 закону пвк\фт банк обязан сообщить в НБУ что он выявил отмывальщика террориста а наши банкиры лохуют людей крутят их кэш, по этому подавайте иски в суды где вы 100% выиграете и ещё с прибылью+ банк заплатит судебные сборы и всё равно вернёт деньги.
Так как сгидно 1066 цку или 1068 не помню точно, банк не мае права контролюваты напрямы коштив клиента если у него нет доказательств что данный клиент нарушает закон.
Так же банк не мае права требовать документы щодо походження коштив если первое вы не нарушили лимиты прописанные в ст 20 закону ПВК\ФТ(на который ссылаются все банки) второе: если сумма меньше 400т грн то банк обязан иметь обгрунтовану пидозру что вы или ваш получатель связаны с отмыванием и терроризмом и тд и тп, и после блокировки сгидно ст 23 закону пвк\фт банк обязан сообщить в НБУ что он выявил отмывальщика террориста а наши банкиры лохуют людей крутят их кэш, по этому подавайте иски в суды где вы 100% выиграете и ещё с прибылью+ банк заплатит судебные сборы и всё равно вернёт деньги.
Так как сгидно 1066 цку или 1068 не помню точно, банк не мае права контролюваты напрямы коштив клиента если у него нет доказательств что данный клиент нарушает закон.
11 вересня, пройшло 12 днів (хоча по закону міжбанківські перекази мають здійснюватися у термін до 3 днів). Не розумію, яке рішення там готує а-банк, якщо він розірвав ділові відносини і має поернути мої кошти. Усі кошти підприємства (620тис грн) зараз незаконно утримуються банком.
11 вересня ввечері банк перевів гроші з особоистої картки (яка не була заблокована і на ній було 2 тис грн), а потім написав, що для переказу фоп треба ще заповнити іншу заяву (два тижні ніхто з підтримки не помічав, що нема заяви і стверджували, що переказ ось-ось буде). 12 вересня після обіду банк все ж таки зволив переказати кошти у інший банк. Якщо колись банк захоче відновити співпрацю, то я відмовлюсь, які б умови там не були, бо блокувати кошти після надання документів, це сюр. Я розумію якби отримував гроші і одразу іх знімав, або переправляв кудись, але ж ні. Банку бажаю передивитися свою політику і ретельніше перевіряти клієнтів та співробітників які цим займаються
- +
- 0
- Ответ банка
- Підтримка àбанку
- 15 сентября 2024, 9:58
- #
Добрий день! Наразі Ваше питання вирішене. Приносимо вибачення за збільшений термін розгляду.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в абанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.5 | 44.3 |
USD | 41.7 | 42.4 |
Все курсы банка |