Банк безпідставно блокує рахунок через шахрайські дії іншої особи
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 9
- +
- 0
- Валерка Котовский
- 23 августа 2024, 7:54
- #
Такие дела по большей части решаются через суд, если вы приняли оплату от 3го лица где ФИО зарег аккаунта не соотвествует ФИО плательщика банка, то скорее всего попали на взломанный банк аккаунт за послетние 2 года десятки тысяч людей были взломаны по своей глупости сливания данных в инете. Советую прочитать статью в моём блоге как безопасно продать криптовалюту чтобы не попасть на мошенников, а так же там пару статей о том как составить иск через электронный суд, потому что за тупости клиента который слил данные мошеннику вы не обязаны отвечать это косяк либо банка либо клиента который сам слил данные чем нарушил правило банка о передаче перс данных 3 м лицам.
- +
- 0
- VikaKurort
- 26 августа 2024, 23:08
- #
Та в тому то й справа, що невідомо мені а ні прізвище покупця куна-коду, а ні позивача що поскаржився на мене у банк. Банк не надає інформації про того хто поскаржився, та які саме докази проти мене були надані до банку. По телефону кажуть, що «надійшов сигнал».
Чи не знаєте ви, чи вплине на рішення банку якщо я відправлю скаргу до НБУ?
Чи не знаєте ви, чи вплине на рішення банку якщо я відправлю скаргу до НБУ?
- +
- 0
- VikaKurort
- 25 августа 2024, 12:18
- #
Окремо хочу додати, що співробітник служби підтримки не захотів прикріпити до заявки документ, який я надала у свій захист, хоча я відправила його у чат двічі і співробітник служби підтримки запитав мене чи я бажаю додати цей докумен до моєї заяви. Я відповіла Так. Але дркумент ніхто до моєї заявки не прикріпив. Тому зараз банк і відповідає, що мною доказів не надано. Тільки звернувшись до відділення банку, мені вдалось прикріпити файл з доказами до заявк.
Також спілкуючись зі співробітницею служби безпеки банку по відеозв'язку, я намагалась їй пояснити які саме докази про здійснення угоди купівлі-продажу активу я можу надати. На це мені відповіла, що вона вже озвучила мені які саме їй докази потрібні, а також сказала «ну ви ж самі обрали таку біржу». Вищезгадана співробітниця не бажала вислухати відомості які я хотіла їй повідомити, постійно перебивала у розмові, я кілька разів просила її не перебивати та вислухати під час нашої розмови по відеозв'язку, я навіть не впевнена, що ця співробітниця назвала мені своє ім'я. Крім того коли я сказала, що криптобіржа KUNA exchange була модератором угоди, ця співробітниця почувши одне єдине слово «криптобіржа» більше вже не бажала далі нічого слухати, а дістала методичку і зачитала які саме скріншоти їй треба для розблокування мого рахунку. Ніякого бажання розібратись в тому, що таке модерація угоди й що таке p2p платформа, як відбувалась угода, на якому майданчику проведена, та банально вислухати мене, у цієї співробітниці не було.
Також спілкуючись зі співробітницею служби безпеки банку по відеозв'язку, я намагалась їй пояснити які саме докази про здійснення угоди купівлі-продажу активу я можу надати. На це мені відповіла, що вона вже озвучила мені які саме їй докази потрібні, а також сказала «ну ви ж самі обрали таку біржу». Вищезгадана співробітниця не бажала вислухати відомості які я хотіла їй повідомити, постійно перебивала у розмові, я кілька разів просила її не перебивати та вислухати під час нашої розмови по відеозв'язку, я навіть не впевнена, що ця співробітниця назвала мені своє ім'я. Крім того коли я сказала, що криптобіржа KUNA exchange була модератором угоди, ця співробітниця почувши одне єдине слово «криптобіржа» більше вже не бажала далі нічого слухати, а дістала методичку і зачитала які саме скріншоти їй треба для розблокування мого рахунку. Ніякого бажання розібратись в тому, що таке модерація угоди й що таке p2p платформа, як відбувалась угода, на якому майданчику проведена, та банально вислухати мене, у цієї співробітниці не було.
У меня такая же ситуация. я предоставляю доказательства, банк абанк их игнорирует. и просит предоставить снова. в телефонном разговоре просят вернуть деньги. документы какие либо по жалобе предоставить отказываются. заявление на разрыв отношений принимать на отделениях отказываются. ссылаются на головной офис в днепре, а по закону принять обязаны.
- +
- 0
- VikaKurort
- 26 августа 2024, 22:22
- #
Сьогодні знову мені телефонували з а-банку. Я написала письмове звернення до банку з детальним поясненням суті угоди та доказів наданих мною у свій захист. Співробітниця кілька разів сказала, що ніякі докази їм не треба, що вони хочуть щоб я повернула кошти тому шахраєві, який на мене поскаржився. Також сказала знову «ну ви ж самі обрали таку біржу». Та яка різниця яку я обрала біржу, якщо ніякі докази їм не треба.
Складається враження, що а-банк перебуває у злочинній змові з шахраєм, бо ну дуже активно мене схиляють до повернення коштів та сплати комісії банку у розмірі 690 грн. Чи це так сильно бажають отримати комісію, невідомо…
Таким чином мої кошти все ще залишаються заблокованими.
Складається враження, що а-банк перебуває у злочинній змові з шахраєм, бо ну дуже активно мене схиляють до повернення коштів та сплати комісії банку у розмірі 690 грн. Чи це так сильно бажають отримати комісію, невідомо…
Таким чином мої кошти все ще залишаються заблокованими.
У меня хотят забрать 4122 перевод и 50% комиссии насчитали. мошенник клиент абанка. я им чек кидала который мне скинул мошенник. фото и факт успешности сделки. им все равно
- +
- 0
- VikaKurort
- 27 августа 2024, 10:48
- #
Чи подавали ви скаргу до нбу?
Я отправила им заявление на почту электронно подписанное. жду ихнего подписания. но они нарочно его не просматривают. в нбу не писала еще. собираю информацию. в чате техподдержки пишут что просмотрели. нагло врут. требую личный номер оператора техподдержки. они пишут чем мы можем вам помочь. полный игнор и предоставление ложной информации.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в абанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.6 | 44.4 |
USD | 41.8 | 42.5 |
Все курсы банка |
Особа, що отримала від мене віртуальний актив поскаржилась на мене у а-банк нібито я заволоділа її коштами шахрайським шляхом.
А-банк не повідомив мене, що на мене надійшла скарга. Два місяці на моєму рахунку в а-банку було мало коштів і банк не блокував мого рахунку, а як тільки я поповнила свою картку на значну сумму то тут же мій рахунок був заблокований.
Я зателефонувала у банк. Мені сказали, що для розблокування мого рахунку я маю «або відмінити скаргу або повертати кошти».
Я пояснила співробітнику банку, що кошти надійшли за угодою на p2p платформі, і що я не знаю особисто людину яка на мене поскаржилась і що ця людина отримала від мене кошти еквівалентні тим, що були зараховані на мою картку. Я надала довідку від біржі KUNA, що кошти дійсно надійшли на мою картку за угодою.
Але співробітникам банку геть всеодно чи були мої кошти одержані законним шляхом чи ні, вони як папуга двісті разів повторюють «Для зняття обмеження Вам необхідно або відмінити скаргу або повертати кошти».
Я запитала чи надала людина, яка на мене поскаржилась хоч якісь докази проти мене, а мені банк відповів «з приводу доказів відсутня можливість надати Вам інформацію».
Тобто якийсь шахрай, не маючи жодного доказу проти мене, залишає в а-банк скаргу і вуаля, мій рахунок заблоковано, а коли я надала докази, що звинувачення безпідставні, то банку на це пофігу, бо «Для зняття обмеження Вам необхідно або відмінити скаргу або повертати кошти»…
Тому шановні клієнти а-банку, рекомендую як найшвидше забирати свої кошти з цього банку…
При відкритті рахунку в Банку, в Анкеті-заяві про приєднання до Умов та Правил надання банківських послуг в Абанку, Ви надаєте згоду на те, що ознайомлені та погоджуєтесь з Умовами та правилами Банку.
У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку Клієнта. За підсумком розгляду скарги, Банк може запропонувати Клієнту повернути кошти заявнику або вирішити питання за скаргою.
На жаль, від Вас не було отримано підтверджень зарахувань на Вашу картку. З Вами зв'язувався наш Співробітник та надав інформацію щодо Вашого питання. Очікуємо від Вас запитувану інформацію.