Банк-шахрай!!! Не раджу цей банк ні в якому разі!!!
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 11
Та ви що, ви реально думаєте я тут страждаю що більше не буду в треші як цей банк ?)))))
Ви спочатку навчіться працювати по закону … у вас же ж того і очко засіпалось при згадці про Мінфін бо немає що надати мені …тому що нічого не порушувала, а план був такий, коли бачити що з грошовим клієнтом можна нажитись, ви починаєте вигадувати історіі і припиняти співпрацю…а заблоковані кошти тримаєте і користуєтесь…ви не маєте права щось блокувати без судової постанови і розривати умови без будь яких пояснень…ну нічого не за горами той день коли вас закриють!!!
- +
- 0
- natashaGra
- 8 июля 2024, 21:50
- #
А ещё и 30 процентов пытаются отобрать в каждом или почти каждом случае блокировки как у физ так и юр лиц
NatashaGra, на вашому місці якби в мене хоч 100 гривень намагались відібрати, я би показала мої здібності по відстоюванню моїх збережень та прав в суді та Нацбанку…навіть після того коли я нарешті забрала все до копійки я хочу висвітити цей треш для інших людей тому що така контора повинна бути знищена, стерта з існування…
- +
- +2
- Валерка Котовский
- 9 июля 2024, 10:49
- #
У себя в блоге я расписал как подать иск на банк через электронный суд и оспорить его решение, напомню что по своей хотелке ни один банк не может разорвать договорные отношения, только сгидно ст 1075 ЦКУ и клиент должен её нарушить, а банк предоставить доказы что был нарушен закон или договор или же порогови фин операции то есть операции превысила 400т грн за перевод и клиент не подал документы на эти деньги:) всё что до этой суммы сгидно ст 20 закону ПВК\ФТ банк обязан иметь обгрунтовани доказы что клиент нарушил закон и передать их в НБУ
Дякую, читала ваші коменти в інших постах і знідна на 200 процентів…нажаль прості люди починають цікавитись законодавством тільки коли трапляють і такі ситуаціі. Я вже була готова їх задавити подачою до суду та НБУ і це їх щастя що вони схаминилися та надали мені можливість забрати всі свої немалі заощадження.
Але чому люди мають переживати такі стреси неочикуючи такий треш від банку, я за 20 років користування іншим банком мала бездоганну репутацію і тепер цей треш-банк мені розказує який я злочинець…маю досвід життя як в Штатах так і в Європі і ніде немає такого безладу як в цьому треш банку, ні один поважаючий себе банк не приймає безглузді та надумані приводи для розірвання співпраці в вихідний день вночі та ще й не надаючи ніяких доказів але ж ми всі розуміємо для чого вони це роблять…закривають свої фінансові дирки людськими грошима блокуючи карти…такий треш треба винищувати з корінням і я дуже дивуюсь що їх ще не закрили виходячи з того скільки людей вони обікрали…
Але чому люди мають переживати такі стреси неочикуючи такий треш від банку, я за 20 років користування іншим банком мала бездоганну репутацію і тепер цей треш-банк мені розказує який я злочинець…маю досвід життя як в Штатах так і в Європі і ніде немає такого безладу як в цьому треш банку, ні один поважаючий себе банк не приймає безглузді та надумані приводи для розірвання співпраці в вихідний день вночі та ще й не надаючи ніяких доказів але ж ми всі розуміємо для чого вони це роблять…закривають свої фінансові дирки людськими грошима блокуючи карти…такий треш треба винищувати з корінням і я дуже дивуюсь що їх ще не закрили виходячи з того скільки людей вони обікрали…
- +
- +1
- Валерка Котовский
- 9 июля 2024, 17:05
- #
Я бы не советовал выводить такую сумму на другой банк они сейчас как сеть берут и блокают везде куда выводишь после закрытия такую сумму лучше требовать отдать наличкой в кассе или же через суд требовать поновытыся в банку и так же за предоставленные неудобства, а именно блокировка суммы 100+т моральну шкоду 50 или 100% от этой суммы, а так же пеню сгидно ст 32 закону про платижни системы за незаконное удержание средств 0,1% с суммы в день это 100+грн в день пеня, при выводе могут и там блокнуть…
Перевела в банк де є клієнткою вже 20 років, одною сумою більше 50 К і ніхто поки що не мав ніяких питань, вказала що це мої приватні заощадження, що так і є.
З приводу спробувати поновитись та йти до суду, це не легко з за кордону та й я категорично не хочу більше нічого мати з цим банком.
З приводу спробувати поновитись та йти до суду, це не легко з за кордону та й я категорично не хочу більше нічого мати з цим банком.
- +
- 0
- SergeyNina
- 9 июля 2024, 20:21
- #
Якщо ви за кордоном то скоріше за все це і є причиною цього випадку. Нажаль у друзів були також такі випадки. Просто просили закрити рахунок і вивести гроші в інший банк. Причина неофіційна — позбавлятися клієнтів які не перебувають в Україні тривалий час.
Це ж не є порушенням закону бути за кордоном і мати рахунок в Українському банку з власними накопиченнями за роки які я жила в Україні. Нормальні банки не рахують це порушенням бо маю досвід з іншим українським банком…проблема не в людях які не роблять порушень, проблема в самому банку…
- +
- +1
- natashaGra
- 9 июля 2024, 16:01
- #
Та если в Европе такое начнут делать банки их засудят клиенты на много миллионов и будут правы. Пока в Украине не будет таких исков к банкам , ни один банк не остановится. Насчёт этого банка похоже с таким отношением ему очень мало осталось работать. Нарушений много, они носят системный характер и в большинстве случаев решение направлено на получение прибыли самим банком
- +
- 0
- Валерка Котовский
- 9 июля 2024, 17:07
- #
В Чехии моим знакомым было такое что банк начал требовать документы на деньги, но не блокировал счёт они ждали до 30 дней как по закону, а после если клиент морозился блокают, но сначала они отключили быстрые переводы это платёж мог идти в будние дни час или два, а на выходные мог зависнуть до понедельника
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Хочу поділитись своїм дуже поганим досвідом з цим банком. Відкривала картку онлайн пару місяців тому.
Почалось все з того що вчора в неділю 07.07.24 о 9 й вечора отримала в аплікіціі повідомлення що банк якби прийняв рішення про припинення співпраці зі мною. Я перейшла в службу підтримки банку де мені написали що це так.
Повідомлення в аплікаціі надавало 2 опціі щоб я за 2 години або перевела гроші в інший банк або зробила це в відділенні…і це в неділю о 9 й вечора.
Коли я попросила пояснити привід для розірвання співпраці, мені повідомили що банк просто прийняв таке рішення…і це в неділю о 9 й вечора і ніяких пояснень з банку. В вайбер чаті мені повідомили що такі рішення про розірвання приймаються навіть в неробочі години відділень.
В понеділок ранку я відправила скаргу на таке обслуговування з запитанням: що відбувається?
На що мені прийшла відповідь:«Відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.
Рішення перегляду не підлягає. Ви можете здійснити переказ залишків в застосунку АБанк24." Право БАНКУ, а де цікаво моє право дізнатися в чому справа і вирішувати питання в робочі години банку, а не так підло ставити ультиматуми людям в вихідний день вночі!!! І якщо банк пише мені що я можу перевести гроші онлайн то чому блокується картка…
Тобто банк звинуватив не зрозуміло в чому і просто викинув свого клієнта з системи. Коли я з ранку спробувала перевести гроші до іншого банку, у мене договір був вже розірваний і картка з моїми накопиченням заблокована.
Тільки після того як в вайбер чаті я згадала про Мінфін ресурс працівники погодились подумати про те щоб розблокувати мій рахунок щоб я принаймні змогла в стресі перекинути гроші.
Бачу що я не одна така кого виидають з банку як злісного порушника, коли насправді ніяких порушень не було…Я НІКОМУ НЕ РАДЖУ ЦЕЙ КРИМІНАЛЬНИЙ БАНК ЯКИЙ ОБКРАДАЄ ЛЮДЕЙ НІ ЗА ЩО!!! І нехай банк не коментує мій пост прикриваючись якимись пунктами в свох шахрайських договорах!
В першу чергу хочемо звернути Вашу увагу, що система Банку працює цілодобово.
Рішення щодо обслуговування та інші рішення Банку можуть прийматись у будь-який день та час. Кожне рішення приймається лише після ретельної перевірки.
При відкритті рахунку в Банку, в Анкеті-заяві про приєднання до Умов та Правил надання банківських послуг в Абанку, Ви надаєте згоду на те, що ознайомлені та погоджуєтесь з Умовами та правилами Банку.
Відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.
Це рішення є остаточним та перегляду не підлягає.
Раді що Ваше питання з переказом залишків власних коштів було успішно вирішено. Дякуємо за розуміння.