а банк хоче мене обманути на кошти
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 5
- +
- +30
- SergeyNina
- 8 февраля 2024, 0:15
- #
Не в коем случае не переводите деньги с другого банка. Это мошенники.
Кидают небольшую сумму потом жалоба на вас и блокировка . Вы переводите деньги с другого банка и потом ещё они получат назад переведённые ошибочно деньги.
Начинайте с описания ситуации в обращении в нбу. Эти мошенники должны быть заблокированы.
Напишіть чим завершився ця історія. Виглядає вона дуже погано і банк веде себе як остання *** судячи з його коментаря під відгуком.
Спитав підтримку про то як він буде поводитись в данній ситуації. Банк очікувано відповів дуже загально що всі ситуації індивідуальні та що він може вимагати підтвердження переказу.
Але ж тут інша ситуація. Раніше я не переживав через появу комісії 30% бо всі мої доходи цілком легальні і кожну копійку навіть і інших банках можу пояснити. Але якщо раптом зараз якась невідома особа перекаже мені гроші та подасть на мене скаргу — мій рахунок має шанс бути заблокованим, а потім ще є велика вирогідність що банк рахунок мені закриє та ще й візьме 30% собі на бутерброди з ікрою.
Дуже неприємне враження і сильний потяг до за того щоб звернути своє користування рахунками в цьому банку.
Але ж тут інша ситуація. Раніше я не переживав через появу комісії 30% бо всі мої доходи цілком легальні і кожну копійку навіть і інших банках можу пояснити. Але якщо раптом зараз якась невідома особа перекаже мені гроші та подасть на мене скаргу — мій рахунок має шанс бути заблокованим, а потім ще є велика вирогідність що банк рахунок мені закриє та ще й візьме 30% собі на бутерброди з ікрою.
Дуже неприємне враження і сильний потяг до за того щоб звернути своє користування рахунками в цьому банку.
- +
- +15
- natashaGra
- 8 февраля 2024, 10:09
- #
Здесь скорее всего только заявление с приложением всех ответов банка. Если даже клиент согласен вернуть ошибочно перечисленные деньги. И ещё вопрос как информирование о жалобе происходит? Называются данные человека с карты которого проведен платеж? Если так, то это нарушение закона о персональных данных. Много непонятных моментов присутствует в ответе банка
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в абанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 44.8 | 45.6 |
USD | 41.2 | 41.8 |
Все курсы банка |
У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку Клієнта. Кожне звернення та скарга проходять ретельну перевірку, тому Ви можете бути впевнені, що безпідставно не виникне блокування через причину надходження скарг на Вас. В разі надходження скарги, наші Спеціалісти детально інформують про які зарахування питання та надають детальну інформацію про подальші дії для вирішення ситуації. Детальна інформація щодо можливості блокування та щодо комісій зазначена у пункті 3.3.25. з підпунктами: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.
Вже взяли Ваше питання на контроль та будемо допомогти у вирішенні ситуації. Наші Спеціалісти вже телефонували до Вас, займаємось Вашим питанням, за результатом Вас повідомлять.