Найгірший банк
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 2
Розумію вас, сам потрапив у таку ситуацію… начитався різних відгуків і дійшов висновку, що банк пробив своє дно…Наскільки знаю банк належить Суркісам, політика банку почала нажаль чудити.
- +
- 0
- Валерка Котовский
- 2 февраля 2024, 15:36
- #
Попробуй novapay от новой почты типа банк, говорят проблем нет плюс это не банк так как не работает по банк лицензии, пока бета тест идёт, тестим.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в абанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 42.8 | 43.85 |
USD | 41.2 | 41.7 |
Все курсы банка |
Ну і наразі це те що співробітники не компетентні, дуже все довго робиться, ніхто ні за шо не відповідає. В якому банку два місяці переводять гроші!!! ДВА МІСЯЦІ!!! Якби там сума була велика, а так до 10000 грн це сміховинно.
Навіть у відділенні сидить 4 спеціалістів, а елементарно не можуть роздрукувати заяву.
Я вже мовчу що все це відбувається зі мною при наявності маленької дитини віком до 6 місяців.
Я пишу в чати, їзжу до вас у відділення і все даремно бо у вас все через одне місце робиться.
А у відповідь чую: вибачте, сумно що у вас склалась така думка.
Взагалі від вас повинні бути офіційні вибачення у письмовій формі та якась компенсація. Бо я два місяці не можу отримати свої кошти.
Я мовчу про те що ви на мене наклеп зробили що типу я відмиваю гроші. Я?! Жінка в дикреті🤦♀️
І немає на вас ніякої управи!!!
Відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11. Банк має право припинити договір в односторонньому порядку.
Ми детально перевіримо описану ситуацію, яка виникла у відділенні та Ваші звернення до Служби підтримки, та приймемо управлінські рішення, у разі виявлення порушень з боку Співробітників.
Взяли Ваше питання з перерахунком коштів на контроль, раді, що питання наразі вирішено.