Минфин - Курсы валют Украины

Установить

блокування рахунків

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
malchiknarkotik 19 декабря 2023, 15:27
заблокували рахунки в банку, на яких були кошти, після блокування звернулася в підтримку та надав всю інформацію яку попросили, після чого через час попросили надати ще раз всю інформацію так як вони її не надали до заяви, ну добре, надав ще раз та чекав відповіді, пройшов час мені зателефонували з банку і сказали що ситуація найближчим часом буде вирішена, потрібно тільки звернутися до моно банку та надати додаткову інформацію про один платіж (він був саме з моно банку), коли відправник звернулася до моно, йому відмовили в наданні такої інформації, тоді звернулася до моно банк я, як отримувач, але мені моно банк також відмовив в наданні такої інформацію, тобто абанк вимагає якісь підтвердження окрім квитанції, але не зрозуміло які, тому що моно нічого не надає, сам абанк до моно звертатися не хочу або не може, виходить така ситуація що рахунки заблоковані, ніхто нічого не вирішує, картку закрити і забрати кошти не дають, говорять що ситуація вирішується, але коли пишеш в підтримку, говорить все по шаблону що вам зателефонують протягом 5 робочих днів, після 5 робочих днів знову пишу в підтримку, і знову повідомлення про то що чекайте 5 робочих днів, це уже якись абсурд, мені потрібні мої кошти, які я не можу отримати, підтримка зовсім не компетентна, а банк просто тягне час, це жах)
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 19 декабря 2023, 16:44
Добрий день!
Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Під час проведення перевірки, картка може бути тимчасово обмежена.
Наші Співробітники зв'язувались з Вами для надання рекомендацій, щодо розблокування картки. На жаль, ми не отримали від Вас запитувану інформацію, тому питання знаходиться в роботі. Очікуємо від Вас запитувані документи.

Комментарии - 6

+
0
Njvfc123
Njvfc123
19 декабря 2023, 16:15
#
Я гроші не можу забрати з жовтня! Тримайтеся!
+
+1
Валерка Котовский
Валерка Котовский
19 декабря 2023, 21:21
#
А какие они просят документы из моно банка?
+
0
malchiknarkotik
malchiknarkotik
19 декабря 2023, 22:30
#
Платіж із-за якого було заблоковано карту був з моно банку, вони просять надати інформацію легетимності платежу, а банк вирішив що по цьому платежу є скарга, але її немає, але щоб підтвердити що скарги немає потрібно писати до моно, а моно відповідає що таку інформацію клієнтам не надає, тобто таке враження що, а банк заблокував картку, а причину просто придумав, даже якщо це помилково, то все другий місяць вони просто не можуть звернутись до моно і зрозуміти що скарги немає)
+
0
Валерка Котовский
Валерка Котовский
20 декабря 2023, 10:22
#
Я думаю достаточно предоставить в банк фото документов отправителя или фото банк карты моно отправителя, если же ты принял оплату за крипту от 3го лица и там действительно скарга от хозяина взломанного счёта, то врать тут не получится…
А тебе чел на бирже лепит что то по типу * не не бро я скаргу не давал*а по факту это может быть даже не его банк счёт.
Сейчас уникумы торгуют вообще не имея банков, они торгуют между биржами имея акк бинанс и аккаунт байбит, открыли у них ордер на бинанс они перескочили на байбит открыли на ту же сумму ордер там и таким образом можно схватить грязь на счёт по этому всегда при оплате от 3го лица требовать фото банк карты или документы отправителя
+
0
malchiknarkotik
malchiknarkotik
20 декабря 2023, 16:39
#
Абанк вимагає саме підтвердження від моно, всі чеки, скріни від мабуть ігнорує, справа в тому що ці кошти не с п2п продажів, а особисті кошти які переводів мені друг, тобто я на мільйон відсотків впевнений що скарги немає) а за п2п перекази від 3-х осіб я знаю схему, я так влип з ізі банком в свій час, але ізі банк був набагато компетентнішим в даному питанні і все вирішили за тиждень)
+
0
Валерка Котовский
Валерка Котовский
20 декабря 2023, 16:50
#
Ну тогда достаточно предоставить документ или банк карту моно отправителя и сказать * вы что шутите?* вот документ отправителя это мой друг и перевод был личный, какая скарга.
Либо снять на видео как ваш друг входит в свой аккаунт моно банка, показывает фио что это он и заходит в данный платёж который был сделан
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.8 43.85
USD 41.2 41.7
Все курсы банка

Курс валют в абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.8 43.85
USD 41.2 41.7
Все курсы банка