Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Пункт 3.3.20

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
antonov3765 26 августа 2023, 23:34
Уважаемый, А банк. Такой грязи себе не позволял даже москальский Альфа. Согласно пункту в данных правилах (https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-340/?lang=uk) которые вы стыдливо перепрятали так, чтоб не было возможности их увидеть в мобильном приложении и тарифах карты, вы ВСЕГДА оставляете за собой право разорвать БЕЗ ОБЬЯСНЕНИЯ ПРИЧИН отношения с клиентом ПРИ ЭТОМ ЗАБИРАЯ 30% от его накопленных сбережений. При этом у вас нет четкой формулировки что де такое «типова» и «нетипова» транзакция. То есть, все всегда по воле банка, причем саму волю вы САМИ истолковать не можете. В любой момент, если вам будет угодно, вы имеете право разорвать отношения с клиентом у которого допустим депозит в 400 000 грн, а лучше с десятком таких, и как бы вот и премиальные появились, а чо. Да, мы искренние людоеды, и у нас так принято.

Я считал вас лучшим что нынче может предложить рынок. Даже собирался оформить премиальную карту. Но о каком таком сотрудничестве, депозитах может идти речь, если вы имеете право просто украсть из сбережений клиента 30% на основании «мы так решили». Я уверен, что если бы хотя бы ПОЛОВИНА из держателей депозитов у вас ЗНАЛА о такой гнили с ВАШЕЙ СТОРОНЫ, ты вы бы НИКОГДА не имели ни депозитов, ни топ 1 народного рейтинга. Даже топ 31.
УБЕРИТЕ этот пункт. Это чистый грабеж. Такого не позволяет сейчас себе ВООБЩЕ ни один из банков.

Вам прикро що у мене склалося таке враження, да? Так уберите причину этого враження.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 27 августа 2023, 10:19
Доброго дня! При відкритті рахунку в Банку, в Анкеті-заяві про приєднання до Умов та Правил надання банківських послуг в А-Банку, Ви надаєте згоду на те, що ознайомлені та погоджуєтесь з Умовами та правилами Банку. У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку Клієнта. Кожне звернення та скарга проходять ретельну перевірку, тому Ви можете бути впевнені, що безпідставно у Вас не виникне блокування через причину надходження скарг на Вас. В разі надходження скарги, наші Спеціалісти детально інформують про які зарахування питання та надають детальну інформацію про подальші дії для вирішення ситуації.
За підсумком розгляду скарги, Банк може запропонувати Клієнту повернути кошти заявнику і також має право прийняти рішення про припинення ділових відносин з Клієнтом, згідно з Умовами та Правилами Банку, де у пункті 3.3.20. У разі припинення ділових відносин з ініціативи Банку, передбачена комісія за перерахування коштів у розмірі 30% від доступного залишку на балансі. Детальніше з Умовами Ви можете ознайомитись за цим посиланням: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-340/?lang=uk і також у застосунку АБанк24 у Вас є можливість ознайомитись з усіма Умовами та правилами у розділі «Налаштування профілю» далі «Тарифи та правила».
Акцентуємо Вашу увагу, що виконуючи Умови та правила та не порушуючи чине Законодавство, Ви можете бути впевнені, що у Вас не виникне блокування з подальшим закриттям рахунку з ініціативи Банку. Сподіваємось, що зазначена ситуація не вплине на нашу з Вами подальшу співпрацю.

Комментарии - 25

+
+57
SergeyNina
SergeyNina
27 августа 2023, 1:39
#
Поддерживаю. У меня тоже карта вашего банка и депозит. Сейчас боюсь делать большие конвертдепозиты из-за этого правила. У вас лучшие условия и всегда вы выплачивали депозиты нормальными купюрами в отличии от других, но увы вынужден раскидывать зарплату на три банка чтобы если что не потерять 30%.Отмените это правило. Спасибо
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
27 августа 2023, 9:59
#
Вы всегда можете через суд вернуть свои средства…
+
+24
antonov3765
antonov3765
27 августа 2023, 11:15
#
Я в банк депозиты кладу не для того чтобы потом через суд их возвращать.
+
0
Підтримка àбанку
Ответ банка
Підтримка àбанку
27 августа 2023, 10:43
#
Ви можете з упевненістю вибрати та відкрити цікавий для Вас внесок у нашому Банку. Виконуючи Умови та правила та не порушуючи чине Законодавство, Ви можете бути впевнені, що у Вас не виникне блокування з подальшим закриттям рахунку з ініціативи Банку.
+
+39
antonov3765
antonov3765
27 августа 2023, 11:04
#
Нет, НЕ МОЖЕМ, т.к. вы НЕ МОЖЕТЕ гарантировать их сохранности. А не можете гарантировать сохранности т.к. не имеете четкой формулировки «типовой» и «нетиповой» транзакции. Вот закинет клиент 100 000 для депозита, а вы его в блок и себе 30 000 премии без обьяснений причин. И пусть судится до потери пульса, у нас такие правила. ДА, мы людоеды, и вы с этим согласны. Вы же согласились с правилами, верно? Ну и что, что мы конкретно это спрятали так чтоб никто никогда его не нашел (переместили из тарифов карты в куда то черт знает куда).
+
+3
jakiro
jakiro
27 августа 2023, 8:36
#
Оце лохотрон
+
0
Три літри
Три літри
27 августа 2023, 10:37
#
В любой момент, если вам будет угодно, вы имеете право разорвать отношения с клиентом

Відкрию маленький секрет: абсолютно всі українські банки мають таке право.
+
0
antonov3765
antonov3765
27 августа 2023, 10:59
#
НИ ОДИН банк при этом не устанавливает комиссию при выводу в 30% от сбережений. ТО есть НЕ имеет ПРЯМОЙ СИЮМИНУТНОЙ выгоды для себя от разрыва отношений с клиентом. Кроме дражайшего акцента.
+
0
Три літри
Три літри
27 августа 2023, 12:08
#
Так, з цим погоджуюсь. Але я писав не про комісію, а про право банка закрити рахунок клієнта.
+
+39
antonov3765
antonov3765
27 августа 2023, 11:10
#
Пока данный пункт правил в силе, я не имею никакого права доверить вам и 100 грн на сбережение. Т.к. Вы не даете НИКАКОЙ гарантии что буквально НЕ УКРАДЕТЕ 30 из них. И проблема НЕ РЕШЕНА.
+
0
Три літри
Три літри
27 августа 2023, 12:10
#
Наявність кнопки «Проблема вирішена» це можливість вам вказати що проблема вирішена, а не позначка того що проблема вирішена.

Якщо вам не подобається те як кнопка виглядає — пишіть редакції Мінфіну яка цю кнопку зробила.
+
+27
Danilich
Danilich
27 августа 2023, 14:55
#
Согласен, после того как узнал про этот пункт в 30%, в абанке пользуюсь только кредитными деньгами. И перестал депозиты заводить, благо конкурентов полно. Уже получил отказ в обслуживании по ошибке в монобанке, на всякий случай перестраховаться лишний раз не стоит. Клиент всегда неправ это закон в банках.
+
0
Три літри
Три літри
28 августа 2023, 7:04
#
Думка не займатись діяльністю яка не порушує правила банку — чомусь нікому в голову не приходить.
+
0
antonov3765
antonov3765
28 августа 2023, 11:04
#
А как нам не порушувати правила банку если банк не может конкретно сказать что такое «нетипова» транзакция, которая его порушує? Все сугубо индивидуально и мы не знаем что конкретно вызовет в вас у банка подозрение или не вызовет. Но 30% на всякий случай знайте, что возьмем.
+
0
Три літри
Три літри
28 августа 2023, 11:45
#
А как нам не порушувати правила банку если банк не может конкретно сказать что такое «нетипова» транзакция, которая его порушує?

Це дуже просто: не намагатись використовувати рахунок фізичної особи для ведення підприємницької діяльності без реєстрації. Зазвичай саме це є основною причиною блокування рахунку судячи з відгуків ображених.

Який банк закрив рахунок просто за те що людина перераховуючи собі на картку зарплату чи інший білий дохід витрачала гроші на покупки в магазинах та накопичення на депозитах? А це саме те для чого картка і існує.

Коли ж ви починаєте користуватись карткою для того щоб «повертати борги» чи отримувати «повергення боргів», робите багато операцій з готівкою (як поповнення так і знаття) при мінімумі чи відсутності операцій звичайного побутового спрямування — ви і самі здогадуєтесь що це вже спроба обхитрити банк проти чого він і захищається ось цією комісією.
+
0
antonov3765
antonov3765
28 августа 2023, 15:37
#
К сожалению вы можете только предполагать это. И к тому же сожалению, это предположение не весит ровным счетом ничего, в отличии от пункта 3.3.20 в правилах. Какой банк закроет счет клиента за простое пользование ? Ровно тот, который имеет ПРЯМУЮ СИЮМИНУТНУЮ выгоду с этого. В размере 30% от всех сбережений. Акцент.
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
28 августа 2023, 15:41
#
С таким же успехом вы можете
подать на А-банк в суд и отсудить
эти 30%, добавив к ним упущенную
выгоду и возмещение морального
ущерба…
+
0
Три літри
Три літри
28 августа 2023, 16:57
#
К сожалению вы можете только предполагать это.

Цього припущення цілком достатньо для побутового використання рахунку фізичної особи.

Принаймі до появи серії відгуків про банк в якому звичайний клієнт що користується рахунком для отримання зарплати, накопичення заощаджень на депозитах та оплати покупок й інших послуг через стандартні операції раптом отримує відмову в обслуговуванні.

більшість негативних відгуків або взагалі не деталізують як використовувались рахунки, або прямо пишуть про порушення описаних мною правил, но чомусь вважають що така поведінка повинна толеруватись банком
+
0
Три літри
Три літри
28 августа 2023, 17:05
#
в отличии от пункта 3.3.20 в правилах

цей пункт правил взагалі не про то про що ми зараз ведемо мову — це плата яку банк бере за те що клієнт не дотримувався правил користування рахунком

Ви ж не скажете о оплата проїзду до відділення це щось що порушує ваші права, але вам доведеться за це заплатити не дивлячись на те що в відповідного пункта немає в правилах банку.

Так само можливо доведеться заплатити якщо забираючи гроші ви захочете не отримати їх готівкою в касі, а отримати на рахунок в іншому банку, наприклад закордонному — комісія SWIFT береться незалежно від тоготяка причина переказу.

Какой банк закроет счет клиента за простое пользование? Ровно тот, который имеет ПРЯМУЮ СИЮМИНУТНУЮ выгоду с этого.

Ну-ну, я бачу ви маєте намір себе залякувати. Не буду вам заважати. Закривайте рахунки і тікайте з Абанку.
+
+3
natashaGra
natashaGra
27 августа 2023, 17:53
#
Уже и часть денег перевела из этого банка, вдруг им придумается нечто. Пункт необходимо убрать и 30 процентов в военное положение это много
+
0
Три літри
Три літри
27 августа 2023, 20:56
#
Яким боком тут військовий стан? Якщо 30% забагато то це забагато в будь який час.
+
0
Graf91
Graf91
28 августа 2023, 17:44
#
Мда уж. а- банк в край оборзел
+
+15
Graf91
Graf91
28 августа 2023, 17:48
#
Почему уже не 99% комиссия?
+
0
natashaGra
natashaGra
28 августа 2023, 19:15
#
Удивительно, как не 100 процентов комиссия. По-моему то кто это придумал и ввел в их правила просто отморозок. Акция — испугай клиентов прошла на ура
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
28 августа 2023, 20:51
#
Страна пуганых клиентов укрбанков… Рекомендую почитать закон о военном положении, там есть много интересных статей об изьятии имущества для потребностей ВСУ — будет повод испугаться ещё сильнее…
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.8 43.85
USD 41.2 41.7
Все курсы банка

Курс валют в абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.8 43.85
USD 41.2 41.7
Все курсы банка