абанк горячая линия
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Для того чтобы задать вопрос, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в абанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.3 | 44.2 |
USD | 41.1 | 41.7 |
Все курсы банка |
Написать комментарий
Продають подарункові бокси. Бокси не присилають. Саме сумне те, що пишуть, що кошти для ЗСУ.
БУДЬ ЛАСКА.
Комментарии (1)
Написать комментарий
Написать комментарий
на шахраїв замовили товар нібито із за кордону оплатили чекали два тижні замовлення не відправляють.Переписку вели в телеграмі @electro_trade, переписку видалили!
Власник картки Аліна Гладищук
5169 1551 1957 1634
Прошу розібратись та допомогти повернути кошти хоча на повернення надії мало!
Написать комментарий
листування у Viberі (нік Артём, фотокартки немає, номер телефона прихований).На зараз немає ні листування, ні коштів
Написать комментарий
Написать комментарий
про те, що
паспорти у формі картки, терміни дії яких закінчилися під час війни, а також паспорти зразка 1994 року, до яких не вклеєно фотокартки при досягненні 25- чи 45-річного віку (якщо термін вклеювання фотокартки настав у період дії воєнного стану), є документами, що й надалі посвідчують особу та підтверджують громадянство України.
?
https://www.kmu.gov.ua/npas/deiaki-pytannia-realizatsii-aktiv-zakon-1202
Написать комментарий
1. Мої гроші швидше за все перебувають у банку-кореспонденті.
2. А-банк не хоче зараховувати мені ці кошти.
3. Банк відправник відмовляється скасовувати платіж, оскільки він уже проведено.
Виходить, що довірившись співробітнику а-банку, я втратив 100 євро на рівному місці, після звернення в тех підтримку моя проблема не була вирішена. Судячи зі спілкування з банком, мені стали відповідати заздалегідь заготовленими відповідями, щоб я змирився зі втратою грошей і перестав до вас звертатися. Я не думаю, що таке ставлення до клієнтів є політикою вашого банку, тому я пишу сюди, щоб підняти цю проблему на більш високий рівень.
Написать комментарий
Написать комментарий
Питання як можна повернути кошти? На гарячу лінію додзвонитись неможливо.
Написать комментарий
Комментарии (4)
Написать комментарий
На польский.Это возможно?
Написать комментарий
Данная ситуация не в первые. Вы на карандаше, соответствующая жалоба будет отправлена регулятору, чтобы не расслаблялись. Наглости нет предела
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий