Multi от Минфин
(8,9K+)
Установить
українська
ВХОД
Вернуться

абанк горячая линия

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы задать вопрос, нужно войти или зарегистрироваться
Serhiy11
Serhiy11
8 апреля 2025, 19:43
Доброго дня. У мене заблокували рахунок. На бот разів п'ять відправляв документи, що мені робити, банк ніяк не реагує. Зв'язатись зі мною можна за номером +380668014760
абанк
Ответ банка
8 апреля 2025, 20:10
Добрий день! Для уточнення деталей написали Вам в особисті повідомлення. Надайте, будь ласка, відповідь.
Sasa2002
Sasa2002
2 апреля 2025, 20:34
Доброго вечора
Питаюсь надати документи вже другі сутки
Бот не працює через приложеніє також щось толку ноль
Можете звязатись зі мною для вирішення питань по заблокованій карці
абанк
Ответ банка
3 апреля 2025, 8:37
Добрий день! Для уточнення деталей написали Вам в особисті повідомлення. Надайте, будь ласка, відповідь.
Ledy98
Диана Сільванович
24 марта 2025, 15:16
Диана, Запоріжжя
Куда нужно нажать документы?
абанк
Ответ банка
24 марта 2025, 15:35
Добрий день! В разі обмеження фінансового моніторингу запитану банком інформацію варто передати через https://t.me/abank_docs_bot. Наразі, документи надані Вами вже передані фахівцям для аналізу. Відповідь банку буде надано в àbank24 після успішного аналізу. Дякуємо за Ваше питання!
yliya28k
yliya28k
21 марта 2025, 14:20
здравствуйте, мне заблокировали карту, я связывалась с оператором, он сказал нужно писать объяснительную что я студентка и деньги мне приходят от опекуна. как писать объяснительную?
абанк
Ответ банка
21 марта 2025, 14:43
Добрий день! Хочемо зазначити, що банк не блокує рахунки клієнтів безпідставно. Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Банком було адресовано особисте повідомлення для уточнення даних для перевірки інформації
MishaMP
MishaMP
17 марта 2025, 16:31
Доброго дня, я втратив 500 грн через шахрая який користується вашим банком, ось номер його карти 4323345018291410 і нехай він верне на карту де вони були 4149499344867666
абанк
Ответ банка
17 марта 2025, 16:35
Добрий день! Наш банк має нетерпиме ставлення до шахрайства. Нами було адресоване особисте повідомлення для надання повної інформації для фіксації заявки на шахрайство в банку.
Tsymbal
Володимир Цимбал
27 февраля 2025, 12:38
Володимир, Павлоград
Доброго дня.Заблокували рахунок в А-банк, вже третій день чекаю на дзвінок так ніхто і не телефонує.Я військовий, але навіть це не зупиняє вас!!! Вам там більше зайнятися нічим, чи що???
абанк
Ответ банка
27 февраля 2025, 13:06
Добрий день! Хочемо зазначити, що банк не блокує рахунки клієнтів безпідставно. Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Банком було адресовано особисте повідомлення для уточнення даних для перевірки інформації
victornag
victornag
27 февраля 2025, 9:40
Виктор
Заблокированы счета. Нужно закрыть уже несколько счетов. На поддержку нет смысла писать, ответ от бота один и тот же и на человека не написать. Такое ощущение, что люди работают в разных вселенных. Мы разрываем отношения, теперь доходы покажите, карточку активируйте. То доходы за год, то от 2019 года. Пришла физическая карточка, активируйте. Зачем и как, если все в блоках. Свяжитесь со мной, закрыть хотя бы 2 счета из 3-х нужно. Единственный способ связаться, писать на минфин. 096 55 24 062. Жду
абанк
Ответ банка
27 февраля 2025, 12:31
Добрий день! Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Ми вдячні за Ваш сигнал стосовно повторного запиту документів для підтвердження джерела коштів. Питання про запит не є актуальним наразі та скасоване, адже банком вже було прийняте рішення про розірвання ділових відносин.Щодо замовлення та отримання пластикової картки бачимо, що даний запит Вами було адресовано до банку до прийняття рішення про завершення ділових відносин. Закриття рахунків банком буде проведене автоматично після виконання усіх зобов'язань перед банком
hazkerkg
hazkerkg
24 февраля 2025, 6:18
Дмитрий
Скажите, пожалуйста. Система банка режет кредитный лимит часов в 5 утра, если на карте больше 100 грн. Как в таких условиях положить на карту погашение кредита и процентов, если на следующий день опять срежут кредитный лимит на сумму, что положу? И я не заплачу кредит и проценты, получается
абанк
Ответ банка
24 февраля 2025, 9:07
Добрий день! Банк розраховує розмір ліміту індивідуально для кожного Клієнта, на його зміну можуть впливати багато факторів. Банк щодня аналізує ситуацію щодо Клієнтів, рішення щодо ліміту може змінюватися, ми сподіваємося, що у Вас буде бажаний ліміт. В разі, якщо Ваше питання стосується кредитів як Плати частинами, Розстрочка Вигода, Розстрочка на витрати, то погашення даних кредитів може списуватись в овердрафт при автоматичному списанні платежу, тобто по кредитній картці навіть за відсутності доступного балансу. Або, Ви завжди можете внести суму на дебетову картку для погашення кредиту або зробити платіж по реквізитам з іншого банку непряму на рахунок погашення кредиту
Bachiks
Oksana Bachevska
19 февраля 2025, 16:06
Вітаю.
Мені було заблоковано картку, хоча я практично не здійснюю жодних транзакцій. Від банку надійшов запит про надання довідок про роботу та інших документів, які я не можу надати, оскільки офіційно ніде не працюю – я тільки навчаюсь.

Перекази на картку я отримувала від родичів із-за кордону, що є моїм основним джерелом коштів.

Підкажіть, будь ласка, що мені робити в цій ситуації? Які документи можуть підтвердити легальність надходжень, якщо я студентка і не маю офіційного місця роботи?

Мій номер для перевірки 0671015211, не можу написати Вам в особисті повідомлення
Bachiks
Oksana Bachevska
19 февраля 2025, 14:32
Вітаю.
Мені було заблоковано картку, хоча я практично не здійснюю жодних транзакцій. Від банку надійшов запит про надання довідок про роботу та інших документів, які я не можу надати, оскільки офіційно ніде не працюю – я тільки навчаюсь.

Перекази на картку я отримувала від родичів із-за кордону, що є моїм основним джерелом коштів.

Підкажіть, будь ласка, що мені робити в цій ситуації? Які документи можуть підтвердити легальність надходжень, якщо я студентка і не маю офіційного місця роботи?
абанк
Ответ банка
19 февраля 2025, 15:04
Добрий день! Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Для уточнення деталей ми написали Вам в особисті повідомлення. Надайте, будь ласка, відповідь.
Dansen
Dansen
7 февраля 2025, 20:42
Сергій, Вінниця
Пенсіонер попав у лікарню. Доручив сину пенсійну картку для зняття готівки на своє лікування. Картка виявилась заблокованою. Власник за станом здоров'я не в змозі відвідати відділення. Стан клієнта погіршився — розлад мовлення та координації. Але він у свідомості на лікарняному ліжку. Як терміново розблокувати картку та скористатись пенсією?
абанк
Ответ банка
8 февраля 2025, 8:28
Добрий день! З метою безпеки, ми не можемо рекомендувати передавати картку іншій особі для зняття готівки. Оскільки власник картки не може відвідати відділення особисто та має труднощі з комунікацією, ми радимо оформити довіреність на особу, яка зможе представляти інтереси пенсіонера. Це дозволить законно і безпечно здійснити необхідні фінансові операції.
viktor1337
viktor1337
25 января 2025, 20:57
Очень странный банк. Я занимаюсь трейдингом, и после вывода денег с биржи карту заблокировали, попросили видеозвонок. Я связался с ними с другого телефона потому что пришлось срочно уехать и телефон на котором был открыт мобильный банк забыл. Предоставил всю информацию о переводах. Говорят ждите 3 суток, почему ждать? Там все мои деньги, они нужны мне. По какой причине меня заблокировали? Как мне получить мои деньги? Если не хотите со мной сотрудничать, не сотрудничайте. Но верните мне моё!!! Люди, не совершайте моих ошибок, пользуйтесь другими банками.
абанк
Ответ банка
26 января 2025, 9:45
Добрий день! Деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Наразі Ваше питання в роботі. За результатом ми додатково проінформуємо Вас.
adixnjme
adixnjme
25 января 2025, 12:45
Вітаю, підкажіть чи є у вас послуга доставки картки за кордон?
абанк
Ответ банка
25 января 2025, 13:21
Добрий день!Так. Ви можете здійснити замовлення доставки картки за кордон. Вартість доставки:Укрпошта — 350 грн.Нова Пошта: Сума доставки буде вказана під час підтвердження в àbank24 (залежить від країни).Термін доставки картки від 3 до 30 днів, та залежить від країни-отримувача.Для замовлення картки Ви можете звернутись особисто в чат онлайн з нашого застосунку àbank24 (розділ «Служба підтримки») або з'єднатися з Банком можна за номером 7776 (цілодобовий центр підтримки клієнтів А-Банку) або за номером +380567220555 (для дзвінків з-за кордону).
Psych0m0nkey
Бориc СтепаноB
24 января 2025, 0:46
Бориc, Хмельницкий
Заблокували. Картку
По транзакціям 2023 року
На картці всі гроші, сказали 3 дня — вже 4 прошло відповідно нічого не розблокували
Гроші на ліки, рука гниет, навіть фото в банк руки прислав — нуль реакція
абанк
Ответ банка
24 января 2025, 8:24
Добрий день! Ваше питання наразі обробляється в банку і ми активно працюємо, щоб вирішити його в найкоротші терміни. Як тільки буде рішення, ми обов'язково зв'яжемося з вами.
mariaobr
mariaobr
23 января 2025, 21:05
Вітаю!
Минулого місяця банк проводив перевірку мого рахунку, в результаті якої мною були надані документи підтверджуючі мій дохід. Пройшло буквально 20 днів і банк повторно обмежує мої рахунки з проханням надати документи!
Прохання зняти обмеження так як всі підтверджуючі документи я вже надавала минулого місяця.
абанк
Ответ банка
24 января 2025, 8:25
Добрий день! Як фінансова установа, ми зобов’язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Проведення такого моніторингу в банку має ризик-орієнтований підхід, а ліміт розраховується індивідуально.Прохання надати документи з вашої фінансової пошти на нашу help@a-bank.com.ua, будемо раді допомогти розв’язати питання
orinoko1989
orinoko1989
22 января 2025, 22:17
Заблокировали карту после нескольких пополнений мною через терминал пополнения. Предоставил документы, подтверждающие доходы. Когда будет разблокирована карта?
абанк
Ответ банка
24 января 2025, 8:25
Добрий день! Як фінансова установа, ми зобов’язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Проведення такого моніторингу в банку має ризик-орієнтований підхід, а ліміт розраховується індивідуально.Прохання звернутись на пошту help@a-bank.com.ua, будемо раді допомогти розв’язати питання
Vladimir26K
Vladimir26K
16 января 2025, 17:39
Владимир , Никополь
Вітаю!
Питання стосовно не встановленні кредитного ліміту по картці. Радили активно користуватися, користувався. Депозит також маю в вашому банку. Довідки про доходи також надав, але нічого не змінює рішення. Я навіть кредитний рейтинг перевірив, високий. Що тоді ще треба зробити? Дякую
абанк
Ответ банка
16 января 2025, 18:18
Добрий день! Звертаємо Вашу увагу, що рішення щодо ліміту банком приймається індивідуально для кожного Клієнта, виходячи з багатьох факторів — це кредитне навантаження, кредитна історія, рівень доходу, наявність депозитних рахунків тощо. Напишіть нам в особисті ваш номер телефону який вказували в банку, розглянемо ситуацію детально. Сподіваємось у вас буде бажаний ліміт
lesanto
lesanto
6 января 2025, 10:04
Oleksandr
Добрый день, Заблокировали карту.Сначало пришло уведомление подозрительные платежи, перевод на другие карты заблокирован.но оплата в магазине и на заправке разрешена.После оплаты в супермаркете пришло уведомление Подозрительные платежи и карту заблокировали полностью.Как закрыть счет и остаток перевести в другой банк?
абанк
Ответ банка
6 января 2025, 11:32
Добрий день! Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Проведення такого моніторингу в банку має ризик-орієнтований підхід, а ліміт розраховується індивідуально.Прохання звернутись на пошту help@a-bank.com.ua, будемо раді допомогти розв'язати питання
krined
krined
6 января 2025, 5:42
Евгений
Переводив свої кошти с депозиту їншого банку. Заблокували карту. Треба надати документи в бот телеграмм каналу. Мій телеграм не на фінансовому номері. Не можливо передати документи. Банк не бачить, що я поповнюют своїми коштами з другого банку?
абанк
Ответ банка
6 января 2025, 9:27
Добрий день!Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Проведення такого моніторингу в банку має ризик-орієнтований підхід, а ліміт розраховується індивідуально.Прохання звернутись на пошту help@a-bank.com.ua, будемо раді допомогти розв'язати питання
sk72
sk72
2 января 2025, 7:26
Юрій, Львів
В мене проблема з оплатою карткою національний кешбек, вибиває помилку
абанк
Ответ банка
2 января 2025, 8:30
Добрий день! Для уточнення деталей ми написали Вам в особисті повідомлення. Надайте, будь ласка, відповідь.

Курс валют в абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 46.3 47.3
USD 41.1 41.8
Все курсы банка

Курс валют в абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 46.3 47.3
USD 41.1 41.8
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / абанк 💰 / Горячая линия абанка