абанк горячая линия
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Для того чтобы задать вопрос, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в абанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.9 | 49.6 |
| USD | 42 | 42.6 |
| Все курсы банка | ||
Моргун Максим 0 (99) 862 84 52
Користувач шахрай користується картою А Банк на платформі олх
Будьте обережні
Написать комментарий
Підскажіть будь ласка чому вже 6 місяців постійно відмова в кредитному ліміті?
Хоча на готівку ліміт надали. Чому?
Тому, що картка вам не вигідна?
При тому в мене більше року у Вас депозит, який я напевно закрию
Написать комментарий
Написать комментарий
Спеціаліст банку один раз подзвонив я не змогла взяти трубку… тепер чекаю на дзвінок знову
В тех підтримку писала, нічого толкового не кажуть.мені потрібні мої кошти
Написать комментарий
Я діючий військовослужбовець. Які документи та через який спосіб мені потрібно надати банку, щоб припинили нараховувати відсотки по кредиту та вже виплачені відсотки по кредиту зарахували в тіло кредиту?
Комментарии (5)
Написать комментарий
Написать комментарий
Чотири місяці поспіль відмова в встановленні кредитного ліміту.
Я й карткою користуюся як основною, депозит в вашому банку маю, але рішення не змінюється. У підтримці відповідь стандартна
Банк аналізує дані, й приймає рішення.
Але як я зрозумію, що роблю не так?
Дякую.
Написать комментарий
Чому неможливо надати довідки до чату для перегляду можливості кредитування?
Дякую
Написать комментарий
У меня как бы заподозрили, превышение лимита по карте из-за чего заморозили счёт, после того как я обратился в поддержку и объяснил им свою ситуацию, что мол я не работал официально и у меня нету справок о доходах а перевод был осуществлён близким мне человеком, на что они мне ответили «написать Объяснительную и прикрепить квитанцию» что я и сделал, после рассмотрения содержимого меня опять игнорят и просят справку о доходах.
Это просто издевательство, как можно просить того чего нет, физически я не могу прийти в отделение так как нахожусь за границей.
У вас есть инструкция по решению данного вопроса? Или вы просто бросаете своих клиентов в Мут и не возвращаете деньги, свяжитесь!!!
Написать комментарий
Підскажіть чому неможливо скористатися функціоналом Перенести ліміти?
Мені не потрібен великий ліміт на готівку, та на картку. Я думав що даний функціонал й був розроблений для розподілу.
Але в мене постійно недоступно.
Це дивно мати 100 тис. На готівку
44 на картці
А Плати частинами, які мені саме й потрібно 0. І не мати спроби розподілити.
Дякую
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Прошу Вас повідомити мене щодо операцій які Вас цікавлять, дякую!
Написать комментарий
Пишу в поддержку
Мне не отвечают
Написать комментарий
Комментарии (1)
Раніше я самостійно відмовився від ліміту, але я думав що потім буде можливо його відновлення.
Я звертався на 7776, але мені відповіли що відновлення неможливе.
Написать комментарий
Написать комментарий
Питаюсь надати документи вже другі сутки
Бот не працює через приложеніє також щось толку ноль
Можете звязатись зі мною для вирішення питань по заблокованій карці
Написать комментарий
Написать комментарий