Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить

абанк горячая линия

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы задать вопрос, нужно войти или зарегистрироваться
Sergeyfoxi
Sergeyfoxi
17 ноября 2025, 22:41
Сергій
4323347399753901
Моргун Максим 0 (99) 862 84 52
Користувач шахрай користується картою А Банк на платформі олх
Будьте обережні
абанк
Ответ банка
18 ноября 2025, 9:02
Добрий день! Наш банк має нетерпиме ставлення до шахрайства. Нами було адресоване особисте повідомлення для надання повної інформації для фіксації заявки на шахрайство в банку.
Vladimir26K
Vladimir26K
5 ноября 2025, 18:29
Владимир , Никополь
Доброго дня
Підскажіть будь ласка чому вже 6 місяців постійно відмова в кредитному ліміті?
Хоча на готівку ліміт надали. Чому?
Тому, що картка вам не вигідна?
При тому в мене більше року у Вас депозит, який я напевно закрию
абанк
Ответ банка
5 ноября 2025, 19:01
Добрий день! Кредитний ліміт, банк розраховує індивідуально для кожного клієнта, і на його зміну можуть впливати багато факторів. Ми щодня переглядаємо ліміти наших клієнтів, і рішення щодо ліміту може змінюватися. Щодо кредиту «Швидка готівка», якщо певний продукт наразі недоступний, ми пропонуємо оформити доступний для Вас. У разі, якщо з боку банку з’явиться можливість збільшити ліміт, ми обов’язково Вас проінформуємо.
Viktor5195
Viktor5195
4 ноября 2025, 12:54
Віктор , Нікополь
Доброго дня, шановні співробітники банку. На моєму рахунку було заморожено кошти на суму 3000 гривень за скаргою людини на шахрайство, нібито я вкрав 6100 гривень. Після блокування картки а саме 12.05.2025 із співробітником банку була надана квитанція від особи людини, яка переказувала кошти. Банк ніяк не відреагував на квитанцію. В особистому кабінеті банку було відкрито 2 картки (жовта та зелена) заблокована була жовта за скаргою. Коли на зелену картку прийшли кошти за заявою з привату банку її теж заблокували і пояснити причину блокування цієї картки вони не можуть, а сума 10300 гривень. На сьогодні минуло майже 180 днів з моменту блокування коштів, хотілося б дізнатися, коли банк дасть доступ до коштів і на якій підставі він їх утримує.
абанк
Ответ банка
4 ноября 2025, 13:15
Добрий день! Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.Така перевірка може тривати до 180 днів.Нами вже було адресовано особисте повідомлення. прохання надати відповідь на нього для розв'язання питання
alyakim29
alyakim29
31 октября 2025, 12:30
Заблокували карту, вже 10 днів як
Спеціаліст банку один раз подзвонив я не змогла взяти трубку… тепер чекаю на дзвінок знову
В тех підтримку писала, нічого толкового не кажуть.мені потрібні мої кошти
абанк
Ответ банка
31 октября 2025, 12:51
Добрий день! Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки. Ми ваше питання передали відповідальним співробітникам. Будь ласка, чекайте на дзвінок від наших фахівців найближчим часом для вирішення цього питання.
Telpa
Telpa
13 октября 2025, 17:59
Андрей , Киев
Вітаю!
Я діючий військовослужбовець. Які документи та через який спосіб мені потрібно надати банку, щоб припинили нараховувати відсотки по кредиту та вже виплачені відсотки по кредиту зарахували в тіло кредиту?
абанк
Ответ банка
13 октября 2025, 18:05
Добрий день! Щоб провести перерахунок відповідно до законодавства, надішліть документи, що підтверджують ваш статус військовослужбовця. Це можна зробити через чат онлайн у нашому застосунку àbank24 (розділ «Служба підтримки») або на пошту банку help@a-bank.com.ua..
oliverturzai
Олівер Турзай
4 октября 2025, 8:37
Як можу звернутись до оператора банку через інтернет?
абанк
Ответ банка
4 октября 2025, 8:44
Добрий день! Ви можете звернутись особисто в чат онлайн з нашого застосунку àbank24 (розділ «Служба підтримки»). Додатково написали Вам в особисті повідомлення. Надайте, будь ласка, відповідь.
Pat
Pat
30 сентября 2025, 16:39
Як я можу зв'язатися з оператором банку по інтернету?
абанк
Ответ банка
30 сентября 2025, 17:09
Добрий день! Ви можете звернутись особисто в чат онлайн з нашого застосунку àbank24 (розділ «Служба підтримки»). Додатково написали Вам в особисті повідомлення. Надайте, будь ласка, відповідь.
Vladimir26K
Vladimir26K
1 сентября 2025, 18:01
Владимир , Никополь
Вітаю!
Чотири місяці поспіль відмова в встановленні кредитного ліміту.
Я й карткою користуюся як основною, депозит в вашому банку маю, але рішення не змінюється. У підтримці відповідь стандартна
Банк аналізує дані, й приймає рішення.
Але як я зрозумію, що роблю не так?
Дякую.
абанк
Ответ банка
1 сентября 2025, 18:35
Добрий день! Банк розраховує розмір ліміту індивідуально для кожного Клієнта, на його зміну можуть впливати багато факторів. Банк щодня аналізує ситуацію щодо Клієнтів, рішення щодо ліміту може змінюватися, ми сподіваємося, що у Вас буде бажаний ліміт.
Vladimir26K
Vladimir26K
11 июля 2025, 16:58
Владимир , Никополь
Підскажіть будь ласка в моєму місті одне відділення. До якого важко дістатися
Чому неможливо надати довідки до чату для перегляду можливості кредитування?
Дякую
абанк
Ответ банка
11 июля 2025, 17:07
Добрий день! Просимо в особисті написати детально який саме вид кредиту вас цікавить та які довідки у вас є. Будемо раді розібратись детальніше та допомогти вам
AndriiKornilin
AndriiKornilin
5 июля 2025, 20:13
Андрей, Киев
Здравствуйте, у меня к вам вопрос, так как служба поддержки игнорирует уже две недели, как онлайн чат так и звонки — переводят на бот.
У меня как бы заподозрили, превышение лимита по карте из-за чего заморозили счёт, после того как я обратился в поддержку и объяснил им свою ситуацию, что мол я не работал официально и у меня нету справок о доходах а перевод был осуществлён близким мне человеком, на что они мне ответили «написать Объяснительную и прикрепить квитанцию» что я и сделал, после рассмотрения содержимого меня опять игнорят и просят справку о доходах.
Это просто издевательство, как можно просить того чего нет, физически я не могу прийти в отделение так как нахожусь за границей.
У вас есть инструкция по решению данного вопроса? Или вы просто бросаете своих клиентов в Мут и не возвращаете деньги, свяжитесь!!!
абанк
Ответ банка
5 июля 2025, 20:24
Добрий день!У межах фінансового моніторингу банк має виконувати вимоги чинного законодавства України. Це передбачає детальний аналіз операцій та запити щодо підтвердження джерел надходжень.Якщо наданої інформації недостатньо Ви отримуєте повідомлення з деталями та подальшими рекомендаціями. Для уточнення деталей ми написали Вам в особисті повідомлення. Надайте, будь ласка, відповідь.
Vladimir26K
Vladimir26K
9 июня 2025, 15:55
Владимир , Никополь
Доброго дня
Підскажіть чому неможливо скористатися функціоналом Перенести ліміти?
Мені не потрібен великий ліміт на готівку, та на картку. Я думав що даний функціонал й був розроблений для розподілу.
Але в мене постійно недоступно.
Це дивно мати 100 тис. На готівку
44 на картці
А Плати частинами, які мені саме й потрібно 0. І не мати спроби розподілити.
Дякую
абанк
Ответ банка
9 июня 2025, 16:12
Добрий день! Ми вдячні за Ваше звернення. Проте, маємо зауважити, що розрахунок лімітів в банку відбувається на основі аналізу багатьох факторів. Перенесення лімітів — це сервіс що дозволяє перенести вільний ліміт з кредитної картки на послуги «Плати частинами», «Розстрочка на витрати» та «Розстрочка вигода» та навпаки. Зміна або перенесення ліміту за послугою «Швидка готівка» за даною функцією не проводиться. Впевнені, що Вам вдасться отримати бажану суму ліміту в майбутньому
Anastasiia99
Anastasiia99
20 мая 2025, 18:39
Доброго дня. Банк заблокував картку через зарахування коштів, який перевищив ліміт. На рахунку зависли кошти. Надала в банк документи для перевірки, але поки очікую, чи можна повернути переказані кошти назад відправнику? В боті неможливо зв'язатися з оператором
абанк
Ответ банка
20 мая 2025, 19:30
Добрий день! Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Банком було адресовано особисте повідомлення для уточнення даних для перевірки інформації
8325910
Громадянін України
14 мая 2025, 20:23
Громадянін, UA
Пiдкажiть будь ласка, номер телефьну +380563727776 належiть офiцiйно вашому банку? Номер якiй у мене в користуваннi, рiк тому перепродан оператором Водафон, тобто предбав цей номер. У цей час клiентом банку не був. Якщо належiть, а менi тефонують на прикiнцi робочого часу, даже за межами його, вже тиждень — як вирiшити питання?
абанк
Ответ банка
14 мая 2025, 20:30
Добрий день! Даний номер телефону належить банку. Для уточнення деталей написали Вам в особисті повідомлення. Надайте, будь ласка, відповідь перевіримо інформацію більш детально.
zembiczkiy1978
zembiczkiy1978
11 мая 2025, 15:05
Володимир Зембицький , Київ
Як зняти блокування з рахунку? Декілька разів надсилав і пояснення і документи, та кожного разу банку «недостатньо інформації»! Які ще данні Вам потрібні для розблокування моїх власних коштів? В мене немає інших коштів, щоб забезпечити себе мінімальними життєво необхідними речами, а саме — продуктами харчування, своєчасної сплати комунальних послуг, сплату за проїзд в громадському транспорті тощо.
Прошу Вас повідомити мене щодо операцій які Вас цікавлять, дякую!
абанк
Ответ банка
11 мая 2025, 17:08
Добрий день! Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Банком було адресовано особисте повідомлення для уточнення даних для перевірки інформації
Lenusik0109
Lenusik0109
26 апреля 2025, 12:55
Хочу расторгнуть договор с банком
Пишу в поддержку
Мне не отвечают
абанк
Ответ банка
26 апреля 2025, 13:28
Добрий день! Для уточнення деталей написали Вам в особисті повідомлення. Надайте, будь ласка, відповідь.
Shpunt26
Shpunt26
23 апреля 2025, 21:42
Сергій, Ужгород
Якщо на жовтій віртуальній картці установлена валюта доллар чи можна на неї переказувати євро. Якщо ні, то чи можна добавити євро.
абанк
Ответ банка
24 апреля 2025, 8:36
Вітаємо! Євро на доларову картку не зарахуються — різні валюти. Але Ви можете легко відкрити картку в євро у застосунку: меню «Гаманець» → картка «Жовта в євро». Відкриття та обслуговування — безкоштовно, і картка одразу готова до використання 💳💵
Vladimir26K
Vladimir26K
22 апреля 2025, 18:48
Владимир , Никополь
Підскажіть будь ласка, чому неможливо відновити встановлення ліміту?
Раніше я самостійно відмовився від ліміту, але я думав що потім буде можливо його відновлення.
Я звертався на 7776, але мені відповіли що відновлення неможливе.
абанк
Ответ банка
22 апреля 2025, 20:08
Добрий день! Банк розраховує розмір ліміту індивідуально для кожного Клієнта, на його зміну можуть впливати багато факторів. Банк щодня аналізує ситуацію щодо Клієнтів, рішення щодо ліміту може змінюватися, ми сподіваємося, що у Вас буде бажаний ліміт.
Serhiy11
Serhiy11
8 апреля 2025, 19:43
Доброго дня. У мене заблокували рахунок. На бот разів п'ять відправляв документи, що мені робити, банк ніяк не реагує. Зв'язатись зі мною можна за номером +380668014760
абанк
Ответ банка
8 апреля 2025, 20:10
Добрий день! Для уточнення деталей написали Вам в особисті повідомлення. Надайте, будь ласка, відповідь.
Sasa2002
Sasa2002
2 апреля 2025, 20:34
Доброго вечора
Питаюсь надати документи вже другі сутки
Бот не працює через приложеніє також щось толку ноль
Можете звязатись зі мною для вирішення питань по заблокованій карці
абанк
Ответ банка
3 апреля 2025, 8:37
Добрий день! Для уточнення деталей написали Вам в особисті повідомлення. Надайте, будь ласка, відповідь.
Ledy98
Диана Сільванович
24 марта 2025, 15:16
Диана, Запоріжжя
Куда нужно нажать документы?
абанк
Ответ банка
24 марта 2025, 15:35
Добрий день! В разі обмеження фінансового моніторингу запитану банком інформацію варто передати через https://t.me/abank_docs_bot. Наразі, документи надані Вами вже передані фахівцям для аналізу. Відповідь банку буде надано в àbank24 після успішного аналізу. Дякуємо за Ваше питання!

Курс валют в абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.9 49.6
USD 42 42.6
Все курсы банка

Курс валют в абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.9 49.6
USD 42 42.6
Все курсы банка