Курс валютв абанке |
||
---|---|---|
Покупка | Продажа | |
USD | 41.7 | 42.4 |
EUR | 43.3 | 44.2 |
Все курсы банка |
Отделение абанка: Кропивницкий (Кировоград), пл. Дружбы народов, 1
Адрес:
Кропивницкий (Кировоград), пл. Дружбы народов, 1
Телефон:
7776
Время работы:
Пн-Пт: 08:30-17:30, (касса: 08:30-17:30, перерыв: 12:30-13:30), Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Сергій Щербаков
13 декабря 2024, 9:43
Доброго дня! Я дуже задоводений обслуговування відділення у м. Кропивницький за адресою площа дружби народів 1 а особливо керівнику відділення Чернявська Анна, яка вміло організовує роботу своїх робітників тому і обслуговування якісне та професійне, це найкраще відділення у місто. Дякую за таку турботу про клієнтів, я дуже вдячний їм. Від мене їм велика подяка
Комментарии (1)
Ответ банка
13 декабря 2024, 10:01
Дякуємо, що знайшли час поділитися своїми враженнями про наше відділення у м. Кропивницькому. Ми раді чути, що Ви залишилися задоволені обслуговуванням і високо оцінили професіоналізм команди відділення. Ваш відгук дає нам розуміння, що ми рухаємось у вірному напрямку. Будемо раді зустрітись знов 🥰💚
Банк відмовив в обслуговуванні на підставі фінансового моніторингу. Хоча докази звідки кошти, я надав, але всеодно відмовили. Після повідомлення мені причини, я здивувався, адже банк не має права в чомусь звинувачувати без рішення суду. Але я з цим змирився, оскільки немає сенсу бавитись з банком та неадекватною службою підтримки, яка не дає відповіді на питання, а також надсилає заготовлений листок, де вказано причину закриття, але жодних даних про особу в документі не сказано. Банк самовільно розірвав відносини. Не раджу співпрацювати. На даний момент, підтримка не дає можливість вивести кошти, просить, щоб я відкрив рахунок в іншому банку. Але я не збираюсь відкривати інший банк, адже а-банк не правомірно завершив відносини і неправомірно зараз утримує кошти. Складається враження, що в даному банку до клієнтів ставляться, як до бовдурів!
Комментарии (1)
Ответ банка
16 мая 2024, 10:21
Добрий день!
Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта, тому будь-які фінансові операції можуть вимагати підтвердження джерела походження коштів.
За результатом перевірки, Банк може прийняти рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення».
Також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.
Банк вже до цього надсилав Вам попередження з проханням не використовувати картку на сервісах пов'язаних з криптовалютою.
У зв'язку з тим, що Закон «Про віртуальні активи» не набрав чинності, а при проведенні поточних операцій не дотримуються вимоги ст. 14 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів», а саме, не виконується правило щоб усі перекази супроводжувалися:
1) інформацією про платника (ініціатора переказу);
2) інформацією про отримувача переказу коштів; проведення подібних операцій через рахунки Банку наражає Банк на застосування штрафу зі сторони НБУ.
Банк в жодному разі не утримує Ваші кошти. Наші Спеціалісти одразу проінформували Вас щодо необхідних документів для переказу Ваших залишків. Очікувати документи від Вас, по отриманню зробимо все можливе для скорішого переказу коштів.
Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта, тому будь-які фінансові операції можуть вимагати підтвердження джерела походження коштів.
За результатом перевірки, Банк може прийняти рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення».
Також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.
Банк вже до цього надсилав Вам попередження з проханням не використовувати картку на сервісах пов'язаних з криптовалютою.
У зв'язку з тим, що Закон «Про віртуальні активи» не набрав чинності, а при проведенні поточних операцій не дотримуються вимоги ст. 14 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів», а саме, не виконується правило щоб усі перекази супроводжувалися:
1) інформацією про платника (ініціатора переказу);
2) інформацією про отримувача переказу коштів; проведення подібних операцій через рахунки Банку наражає Банк на застосування штрафу зі сторони НБУ.
Банк в жодному разі не утримує Ваші кошти. Наші Спеціалісти одразу проінформували Вас щодо необхідних документів для переказу Ваших залишків. Очікувати документи від Вас, по отриманню зробимо все можливе для скорішого переказу коштів.
Заблокували кошти, докази надані. Але банк весь час пише чекати і нічого не змінюється. Терміново потрібні кошти на ремонт авто, а вони утримують мої власні кошти і не дають відповідь!
Комментарии (2)
Ответ банка
9 мая 2024, 12:03
Добрий день!
Банк вимушений запитувати дану інформацію, згідно з постановою НБУ №110 від 05.09.2023 року, щоб мати актуальні дані щодо планованих сум надходжень на рахунки.
Звертаємо увагу, що обмеження наразі встановлено тільки на р2р перекази, інші операції з карткою є доступними.
Ми взяли Ваше питання на контроль, зробимо все можливе для скорішого вирішення.
Банк вимушений запитувати дану інформацію, згідно з постановою НБУ №110 від 05.09.2023 року, щоб мати актуальні дані щодо планованих сум надходжень на рахунки.
Звертаємо увагу, що обмеження наразі встановлено тільки на р2р перекази, інші операції з карткою є доступними.
Ми взяли Ваше питання на контроль, зробимо все можливе для скорішого вирішення.
Запропонували відео дзвінок. Оператор не заходить у відео чат. Тримають мої кошти. Нічого не вирішують. чекаю оператора вже 50 хвилин. Не рекомендую даний банк
Написать комментарий
Ответ банка
17 января 2024, 17:28
Добрий день!
Дозвольте нам перевірити описану ситуацію та допомогти у вирішені питання. Ми написали Вам в особисті повідомлення, надайте, будь ласка, відповідь.
Дозвольте нам перевірити описану ситуацію та допомогти у вирішені питання. Ми написали Вам в особисті повідомлення, надайте, будь ласка, відповідь.
Банк беззмістовно заблокував карту з моїми коштами. Жодним чином не вирішує ситуацію. Пише постійно чекати 5 днів і нічого не змінюється, жодного дзвінка від банк не отримав. Жахливий сервіс і підтримка. Банк просто утримує кошти, без жодних пояснень і не має бажання розібратися в ситуації! Прошу негайно вирішити ситуацію і вийти на звʼязок, шановний банк!!! Іншим користувачам, раджу переходити на інші банки!
Комментарии (7)
Ответ банка
3 декабря 2023, 16:20
Добрий день! Деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Регламент опрацювання займає до 5 днів.
Вже взяли питання на контроль та передали на пришвидшення. Зробимо все можливе для скорішого вирішення. За результатом з Вами зв'яжеться наш Співробітник.
Вже взяли питання на контроль та передали на пришвидшення. Зробимо все можливе для скорішого вирішення. За результатом з Вами зв'яжеться наш Співробітник.
Маю неймовірне бажання написати відгук про керівника відділення номер 404 АБанку, яке знаходиться за адресою площа Дружби народів 1 в м. Кропивницькому. Ім'я її Чернявська Анна.
Вперше зустріла цю дівчину, коли вона працювала в касі, в маленькому відділенні. Ще тоді, вона вразила своєю здатністю «вирішувати» проблеми клієнта. Складалося таке враження, що для неї нема нічого неможливого. Завжди стримана, комунікабельна, спокійна, дуже професійна! Тільки завдяки їй, я навіть ні на хвилину не мала думки про інші банки …
Тому я зовсім не була здивована, коли Ганна стала керівником відділення. В наш час рідко зустрінеш керівництво, яке дійсно вміє в першу чергу оцінити тебе і як людину і як клієнта!
Остання подія мене взагалі вразила і змусила написати цей пост. Коли я в черговий раз звернулась по телефону зі своїми питаннями-проблемами, вона в черговий раз не відмовила і вирішила мої питання протягом години, але мене вразило не це, а те, що ця ЛЮДИНА знаходилась в цей час в лікарні, в палаті, годину, як вийшла з наркозу після операції (не знаю, чи можна таке писати- це зовсім особисте). Вона могла б мені не відповідати, щось написати, але я взнала це, вже після того, як вона вирішила всі мої питання. І це вже навіть не про допомогу! Це щось більше! Це магія, людяність, вміння зробити іншу людину щасливою! Зараз цього так бракує!
Я дуже прошу керівництво АБанку відмітити цю дівчину, і дати їй, будь ласка, відпустку, премію, або якийсь оплачений тур на відпочинок. Вона дійсно цього заслуговує, ЯК НІХТО!
ЛЮДИНА з великої букви
Недарма в перекладі з івриту Анна означає «милосердна», «миловидна», «благодійниця».
Щира- щира подяка!!!
Комментарии (5)
Вперше зустріла цю дівчину, коли вона працювала в касі, в маленькому відділенні. Ще тоді, вона вразила своєю здатністю «вирішувати» проблеми клієнта. Складалося таке враження, що для неї нема нічого неможливого. Завжди стримана, комунікабельна, спокійна, дуже професійна! Тільки завдяки їй, я навіть ні на хвилину не мала думки про інші банки …
Тому я зовсім не була здивована, коли Ганна стала керівником відділення. В наш час рідко зустрінеш керівництво, яке дійсно вміє в першу чергу оцінити тебе і як людину і як клієнта!
Остання подія мене взагалі вразила і змусила написати цей пост. Коли я в черговий раз звернулась по телефону зі своїми питаннями-проблемами, вона в черговий раз не відмовила і вирішила мої питання протягом години, але мене вразило не це, а те, що ця ЛЮДИНА знаходилась в цей час в лікарні, в палаті, годину, як вийшла з наркозу після операції (не знаю, чи можна таке писати- це зовсім особисте). Вона могла б мені не відповідати, щось написати, але я взнала це, вже після того, як вона вирішила всі мої питання. І це вже навіть не про допомогу! Це щось більше! Це магія, людяність, вміння зробити іншу людину щасливою! Зараз цього так бракує!
Я дуже прошу керівництво АБанку відмітити цю дівчину, і дати їй, будь ласка, відпустку, премію, або якийсь оплачений тур на відпочинок. Вона дійсно цього заслуговує, ЯК НІХТО!
ЛЮДИНА з великої букви
Недарма в перекладі з івриту Анна означає «милосердна», «миловидна», «благодійниця».
Щира- щира подяка!!!
Ответ банка
20 ноября 2023, 8:35
Добрий день! Дякуємо, що знайшли час поділитись Вашими враженнями! Нам дуже приємно.🍏😊