Вітаю! 19 грудня зі мною було розірвано договір після переводу грошей з Приват Банку.
21 грудня я написав заяву на закриття рахунку і переказ грошей в інший банк. Спочатку сказали до 1 січня буде виконано. 3 січня мені відповіли «На разі, існує черга в обробці даних звернень, у зв’язку з чим регламент розгляду може бути збільшений.» і що розгляд цього питання проходить у порядку черги. 25 січня я зателефонував і мені сказали, що до заяви буде підвищено пріоритет і протягом 3 діб гроші перекажуть. Сьогодні вже 5 лютого, але гроші так і не переказали. Прошу допомогти з питанням по переказу грошей за заявою або відповісти, коли буде виконано переказ.
Курс валютв абанке |
||
---|---|---|
Покупка | Продажа | |
EUR | 43.6 | 44.4 |
USD | 41.8 | 42.5 |
Все курсы банка |
Отделение абанка: Днепр, пр-т Леси Украинки, 19
Адрес:
Днепр, пр-т Леси Украинки, 19
Телефон:
7776
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-18:00 (касса: Пн-Пт: 09:00-18:00, перерыв: 13:00-14:00), Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Ответ банка
27 августа 2024, 16:09
Добрий день!
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Ответ банка
5 февраля 2024, 14:08
Добрий день!
Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.
Приносимо вибачення, через збільшений термін переказу коштів. Наразі Ваше питання вирішене.
Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.
Приносимо вибачення, через збільшений термін переказу коштів. Наразі Ваше питання вирішене.
По закінченню депозиту гроші повернули, дуже вічливі співробітники. Не перший рік користуюсь послугами, А банку, все оперативно, швидко, професійно. Мені подобається.
Написать комментарий
Ответ банка
22 декабря 2022, 9:12
Доброго дня!
Дякуємо, що Ви з нами та довіряєте нам свої кошти. 😉🍏
Дякуємо, що Ви з нами та довіряєте нам свої кошти. 😉🍏
Ответ администратора
22 декабря 2022, 13:10
Відгук зарахований (на 22.12.2022).
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Заблокировали карту физлица, попросили дать объяснения по поводу средств.
Дала, что я ФОП, перевожу средства с его счета на свой счет физ лица как доход. Расходы с карты проходили в безналичном порядке, за 2 месяца сняла всего 1тыс грн. Переводила на карты себе, другим физ лицам и совершала обычные торговые платежи в магазинах по количеству примерно одинаково. На другие карты естественно больше ушло по суммам.
После моих писем — неделя тишины и теперь прикол: указания с их колл центра, пишите письмо на Батумскую, Финмон главный государственный из Киева типа прислал запрос или блокировку (невнятно). Иначе как бредом я это не воспринимаю, т.к. по картам в других банках (еще в трех обслуживаюсь) такого интереса государство ко мне не проявляло…
Капец (чтоб не матом…) О чем я должна писать письмо? Что за детский сад?
Пойду сегодня-завтра писать заявление на закрытие в отделение, посмотрим что там расскажут…
Комментарии (5)
Дала, что я ФОП, перевожу средства с его счета на свой счет физ лица как доход. Расходы с карты проходили в безналичном порядке, за 2 месяца сняла всего 1тыс грн. Переводила на карты себе, другим физ лицам и совершала обычные торговые платежи в магазинах по количеству примерно одинаково. На другие карты естественно больше ушло по суммам.
После моих писем — неделя тишины и теперь прикол: указания с их колл центра, пишите письмо на Батумскую, Финмон главный государственный из Киева типа прислал запрос или блокировку (невнятно). Иначе как бредом я это не воспринимаю, т.к. по картам в других банках (еще в трех обслуживаюсь) такого интереса государство ко мне не проявляло…
Капец (чтоб не матом…) О чем я должна писать письмо? Что за детский сад?
Пойду сегодня-завтра писать заявление на закрытие в отделение, посмотрим что там расскажут…
Ответ банка
25 ноября 2021, 16:49
Добрый день! Благодарим Вас за принятый звонок.
Понимаем, что данная ситуация могла вызвать некоторые неудобства. Однако согласно ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», А-Банк вынужден запрашивать необходимые документы и анализировать финансовые операции клиентов с целью выявления финансовых операций, не соответствующих финансовому состоянию и/или содержанию деятельности клиента.
На данный момент Ваш вопрос решен, о чем мы Вас, дополнительно, уведомили на электронную почту. Надеемся, что данная ситуация не повлияет на наше дальнейшее сотрудничество.
Понимаем, что данная ситуация могла вызвать некоторые неудобства. Однако согласно ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», А-Банк вынужден запрашивать необходимые документы и анализировать финансовые операции клиентов с целью выявления финансовых операций, не соответствующих финансовому состоянию и/или содержанию деятельности клиента.
На данный момент Ваш вопрос решен, о чем мы Вас, дополнительно, уведомили на электронную почту. Надеемся, что данная ситуация не повлияет на наше дальнейшее сотрудничество.
Закончился депозит, ответ — денег в кассе нет. Звонили в кол центр заказывали сумму, ответ управляющей отделения — раз заказывали в кол центре, тогда и идите в кол центр и забирайте свои деньги. Извините дорогие банкиры, а вы забыли, что с момента окончания договора и согласно законодательства Украины, деньги являются моей собственностью, и вас я не обязан предупреждать о моих действиях, как раз наоборот это вы должны были поинтересоваться что я буду делать с деньгами, назначить встречу и выдать деньги. Реально надоели эти отмазки нелепые работников банка. Вы либо выучите Законодательство, либо чушь не городите своим клиентам, потому что очень некрасиво выходит, что вы все отморозились, от решения данного вопроса, а когда клиент пришел забрать свое, начинаете включать умные лица, но при этом вопрос все равно не решается, ведь денег в кассе как не было так и нет. К тому же в договоре нигде не прописано, что клиент обязан вас предупреждать о подкреплении кассы с вашей стороны, и вообще выглядит это как нелепый бред. В договоре ставятся даты для особо одаренных, а дата обозначает два условия, дату начала договора и окончания. Ставим точку. Не рекомендую банк очень тяжело отдает деньги.
Комментарии (1)
Ответ банка
27 ноября 2020, 10:01
Доброе утро! При оформлении депозита через любой канал нашего Банка Клиента информируют о том, где можно ознакомиться с договором. Мы знаем и понимаем, как важно получать продукт и подробно с ним ознакомиться. Также на этапе самостоятельного оформления депозита мы предоставляем детальное описание всех условий. На сайте нашего банка также подробно описаны все условия депозитов, которые предоставляет Банк, также и шаблон договора — все для того, чтобы Клиент получил качественное информирование. Действительно, Вы можете получить сумму средств по вкладу с даты получения, но Банк не отказывает Вам в выплате. К сожалению, не всегда в кассе может быть желаемая сумма. При этом, Вы можете получить выплату на карту без комиссии снять средства в любой удобный для Вас день в банкоматах или в отделениях нашего Банка, так же Вы можете и заказать нужную сумму на удобную дату заблаговременно предупредив Банк. Будем рады разобраться в Вашем вопросе более детально. Просим Вас ответить нам в личном сообщении.
В мене існує борг перед А-Банком, з представниками банку вже домовилися о нових умовах, але компанія DebtFort (яка «допомагає» банку з боргами) продовжує телефонувати в незручний час, турбуть в незручний час, погрожують та в цілому по хамськи звертаються до клієнтів. Зверніть будь ласка увагу на те, до кого ви звертаєтесь та чи мають вони право псувати настрій людям та взагалі відвертають бажання звертатись по допомогу для врегулювання питань.
Написать комментарий
Ответ банка
13 марта 2020, 12:48
Доброго дня, Олександр!
Розуміємо, що виникла неприємна ситуація, будемо раді разом з Вами розглянути дане питання детальніше та допомогти Вам, надайте, будь ласка, відповідь в особистому повідомлені.
Розуміємо, що виникла неприємна ситуація, будемо раді разом з Вами розглянути дане питання детальніше та допомогти Вам, надайте, будь ласка, відповідь в особистому повідомлені.
Взяв кредит у розмірі в 5000 гривень у 2018 році. Спочатку виплачував борг, потім з обставин не зміг деякий час його виплачувати, зараз з'явилась змога знову виплачувати, але мені телефонують кожного дня ваші представники, не дивлячись на домовленність яку вже підтвердили з обох сторін по телефону. Скажіть будь ласка, ви можете зупинитись телефонувати кожного дня з одного і того ж номеру, та скидати трубку? Я працюю, мені дуже не зручно кожного разу зволікатися на ваші безглузді дзвінки з номеру: 093-170-14-54. Зробіть що небудь, я буду дуже вам вдячний. Дякую, та гарного вам тижня.
Комментарии (1)
Ответ банка
27 февраля 2020, 17:44
Доброго дня, Олександр! Приносимо Вам свої вибачення за незручності у цій ситуації. Ми обов'язково перевіримо всю інформацію, і наші Фахівці зв'яжуться з Вами за результатами вирішення питання.
13 серпня 2024 року я нарешті отримав відповідь від банку, у якій було вказано, що вони в односторонньому порядку розривають зі мною договір. Для цього мені запропонували надати додаткові документи та рахунок, куди мали б бути переведені мої кошти (інший ФОП). Всі необхідні документи та анкети я надав 13 серпня. Однак вже пройшло більше 10 днів, а я досі не отримав свої гроші. Я не можу зрозуміти, чому, коли рішення банку вже є, не можуть вирішити питання повернення коштів?
На жаль, блокування мого рахунку не лише негативно впливає на здійснення моєї господарської діяльності, але й суттєво псує моє життя. Кошти, які я отримав (і підтвердив їх отримання документами), потрібні мені для виконання зобов’язань перед клієнтами і нормального функціонування мого бізнесу. Зараз щодня страждає моя репутація, а відчуття безвиході та невизначеності подають мені неабиякий стрес.
Банк не лише порушує мої права, але і позбавляє можливості вести бізнес, без підстав заморожуючи кошти. Я змушений написати цей відгук, тому що не бачу іншого виходу. Відчуваю брак підтримки з боку банку та небажання вирішити мою проблему чи хоча б надати допомогу.