Курс валютв абанке |
||
---|---|---|
Покупка | Продажа | |
EUR | 43.3 | 44.2 |
USD | 41.1 | 41.7 |
Все курсы банка |
Отделение абанка: Одесса, ул. Ришельевская, 35/37
Адрес:
Одесса, ул. Ришельевская, 35/37
Телефон:
7776
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (касса: 09:00-18:00, перерыв: 13:00-14:00), Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Ответ банка
2 октября 2024, 13:31
Добрий день!
Банк проводить аналіз фінансових операцій Клієнтів відповідно до законодавчих вимог, щоб виявити можливі невідповідності з фінансовим станом або діяльністю. Це наш обов’язок, а не вибір Банку.
У відділеннях надають інформацію лише про ліміти на касові операції, які можуть бути різними в порівнянні з лімітами на картках.
Дякуємо за прийнятий дзвінок! Ми цінуємо Ваші зауваження і працюємо над покращенням обслуговування. Сподіваємось на подальшу співпрацю!
Банк проводить аналіз фінансових операцій Клієнтів відповідно до законодавчих вимог, щоб виявити можливі невідповідності з фінансовим станом або діяльністю. Це наш обов’язок, а не вибір Банку.
У відділеннях надають інформацію лише про ліміти на касові операції, які можуть бути різними в порівнянні з лімітами на картках.
Дякуємо за прийнятий дзвінок! Ми цінуємо Ваші зауваження і працюємо над покращенням обслуговування. Сподіваємось на подальшу співпрацю!
Декілька днів тому з моєї кредитної картки списали кошти. На покупку чогось у американському інтернет магазині та на якийсь сервіс у Лондоні. Картку заблокували та банк зробив перевірку. Написали, що я передав секретні данні третім особам. Але тут таке діло — ця картка постійно знаходилась дома у сейфі, та ніколи ніде не була. Навіть я не знав всі секретні дані. У відділенні, коли її відкривали мені зразу встановили Абанк 24 та всі оплати були через Google Pay через банківські термінали. Єдиний раз, коли картка була у чужих руках — це коли я у касі відділення її поповнював. На сумму 5500 гривень. Та через 3 дні з моєї картки було списано 5000 гривень. Чому саме таку суму? Шахрай пожалів мене? Я вважаю, що шахраї знали, що в мене є 5500 на картці, та цю суму і списали. Я робив виписку по карті, звертався у поліцію. Мені там порадили звернутися до служби безпеки банку. Але у цьому банку можна спілкуватися лише зі службою підтримки. Я вважаю, що данні моєї картки потрапили шахраям через касу відділення. Іншого шляху немає. Банк зробив запит Visa на скасування платежів. Один вже повернули, але 2 ще висять. Я дочекаюсь рішення, розблокую картки, закрою борг та заблокую та видалю все, що зв’язує мене з цим банком. Робота з ним дуже небезпечна.
Комментарии (1)
Ответ банка
5 марта 2024, 10:04
Добрий день!
Ми перевірили інформацію щодо описаної ситуації. На момент звернення
до Служби підтримки, нашим Співробітником було сформовано заявку про
шахрайство та надано рекомендації, щодо подальших дій.
При перевірці, Співробітниками також встановлено, що списання
відбулось з іншої картки Абанк, що виключає причетність Співробітника
відділення. Банком встановлено високий рівень стандартів, тому
шахрайство з боку Співробітників недопустиме.
Після нами, одразу, було створено запит на оскарження даних
транзакцій, до Міжнародної платіжної системи. Стандартний регламент
оскарженння складає до 55 днів.
Будьте впевнені, що ми робимо все можливе, щоб забезпечити Вашу
безпеку та зручність у користуванні нашими послугами. Нам дуже важлива
Ваша довіра, і ми сподіваємось, що ця ситуація не вплине на подальшу
нашу співпрацю.
Ми перевірили інформацію щодо описаної ситуації. На момент звернення
до Служби підтримки, нашим Співробітником було сформовано заявку про
шахрайство та надано рекомендації, щодо подальших дій.
При перевірці, Співробітниками також встановлено, що списання
відбулось з іншої картки Абанк, що виключає причетність Співробітника
відділення. Банком встановлено високий рівень стандартів, тому
шахрайство з боку Співробітників недопустиме.
Після нами, одразу, було створено запит на оскарження даних
транзакцій, до Міжнародної платіжної системи. Стандартний регламент
оскарженння складає до 55 днів.
Будьте впевнені, що ми робимо все можливе, щоб забезпечити Вашу
безпеку та зручність у користуванні нашими послугами. Нам дуже важлива
Ваша довіра, і ми сподіваємось, що ця ситуація не вплине на подальшу
нашу співпрацю.
Делал реструкторизацию долга (с долгом там вообще фигня. Всучили зелёную карту при оформлении потребительского кредита. Ничего по ней не подписывал. Сейчас образовался долг). Требывали предоплату для распечатки и прочтения договора. Устно толком и вразумительно работник НИЧЕГО ответить не мог -ссылаясь на банк. В итоге распечатали договор на котором ксеросная печать и ни моей подписи ни подписи работника банка нет
Комментарии (1)
Ответ банка
28 мая 2023, 17:21
Доброго дня! Стосовно оформлення картки в Банку, відкриття картки можливе лише особисто Клієнтом та з підтвердженням від Клієнта.
Якщо Ви вирішили звернутись для оформлення реструктуризації боргу, то друк Генеральної угоди реструктуризації Вашого боргу доступний тільки після завершення всіх етапів у заявці на оформлення. Але звертаємо увагу, що документ перебуває на безпаперовій процедурі та не підлягає обов'язковому друку. Договір Банк відправляє Вам на фінансову електрону пошту або на електронну пошту, яку Ви вказали у заявці. На Вашу вимогу договір можна роздрукувати, але це не обов'язкова операція. Наш Банк поступово переходить на безпаперову технологію виконання операцій згідно з Положенням про застосування електронного підпису в банківській системі України (Постанова 78 НБУ від 14.08.2017). На договорі ручний підпис змінюється на цифровий підпис з ОТП-паролем, яким Ви підтвердили згоду, договір зберігається в електронному вигляді. Будемо раді детальніше розібратись у Ваші ситуації. Просимо надати відповідь в особистому повідомленні.
Якщо Ви вирішили звернутись для оформлення реструктуризації боргу, то друк Генеральної угоди реструктуризації Вашого боргу доступний тільки після завершення всіх етапів у заявці на оформлення. Але звертаємо увагу, що документ перебуває на безпаперовій процедурі та не підлягає обов'язковому друку. Договір Банк відправляє Вам на фінансову електрону пошту або на електронну пошту, яку Ви вказали у заявці. На Вашу вимогу договір можна роздрукувати, але це не обов'язкова операція. Наш Банк поступово переходить на безпаперову технологію виконання операцій згідно з Положенням про застосування електронного підпису в банківській системі України (Постанова 78 НБУ від 14.08.2017). На договорі ручний підпис змінюється на цифровий підпис з ОТП-паролем, яким Ви підтвердили згоду, договір зберігається в електронному вигляді. Будемо раді детальніше розібратись у Ваші ситуації. Просимо надати відповідь в особистому повідомленні.
по телефону обратился в поддержку для смены финансового номера, на новый номер пришло СМС о смене с кодом, после чего старый финансовый номер перестал работать, а с новым — не могу зайти в систему — «неправильный логин»
после этого регулярно обращаюсь в поддержку, где все проходит по одному и тому же пути
— идентификация,
— пришлите скриншот,
— почистите браузер,
— ваша предыдущая заявка решена!!!
— оставьте новую заявку в технический отдел
— больше ничем не можем вам помочь
четыре круга уже прошли — на руках четыре номера обращения, ждем следующий, а пока уже около месяца не могу получить доступ к своим средствам…
Комментарии (4)
после этого регулярно обращаюсь в поддержку, где все проходит по одному и тому же пути
— идентификация,
— пришлите скриншот,
— почистите браузер,
— ваша предыдущая заявка решена!!!
— оставьте новую заявку в технический отдел
— больше ничем не можем вам помочь
четыре круга уже прошли — на руках четыре номера обращения, ждем следующий, а пока уже около месяца не могу получить доступ к своим средствам…
Ответ банка
9 апреля 2020, 20:40
Добрый вечер! Приносим Вам свои извинения за неудобства в этой ситуации. Мы сделаем всё возможное для ускорения решения Вашего вопроса.
І тут все почалося… оператори включили бота і на всі питання була лише одна відповідь — вами досягнуто ліміту поповнень, банки забов’язані… про запобігання та протидію легалізації. перейдіть до чат-бота. Бот пише надіслати документи, надсилає — він їх не розпізнає. Пише оператору — вони теж включають бота з тим самим повідомленням. Я почала писати їм, мені відповідають, що мені не можуть надати інформацію про третю особу, хай сама. Пише сама- її ігнорують. Тобто поклав гроші — все, тепер ти ніхто. Дзвоню операторам — знов про третю особу і кладуть слухавку. Лише третя, Неля, виявилась адекватною людиною, вислухала і дала адресу пошти на яку можна надіслати документи. Невістка надіслала, ось уже дві доби немає реакції. Дві доби спроб звернутись до операторів, щоб дізнатись чи достатньо тих документів та статус звернення — відповідь та сама з посиланням на чат-бот. Писала я — мені пишуть хай сама. Просила, щоб відповіла їй людина і вона вже в чаті, а мені про третю особу. Питаю за яким документом, які статті і пункти порушено — називають 110 постанову, статті 7 і 11. Пункти які питаю — шукайте в інтернеті, ми не маємо про це говорити.
Питаю що це за ліміти, про які ніде не написано — «надати інформацію по ліміту неможливо, оскільки банк розраховує її динамічно та індивідуально для кожного клієнта».
Тобто мені віповідає оператор, але крутиться як вуж на сковорідці, щоб не сказати нічого конкретно, а невістку взагалі ігнорують.
Пішла до відділення, там теж мені про третю особу і «я працюю, ви мені заважаєте»… але врешті сказали, що блокують ВСІ рахунки від 5000грн! Чому не попереджаєте, що таке можливо, майте такі і такі документи на всяк випадок — «а що, нам казати, що не кладіть гроші, бо їх заблокують?»!!!
Врешті вийшло у невістки надіслати документи і у чат-бот. І додала підтвердження рідства — тут же пишуть, щоб прислала про підтвердження рідства.
Вони просто знущаються. І це не «фигура речи». Це справжнійтроллінг і стьоб. На спробу зняти гроші в банкоматі — напис «надайте документи про підтвердження надходження коштів на картку». Це що?! Які такі?!!! Я поклала гроші, свої власні, в мене є їх підтвердження, але я ніхто, а ось невістка має надати МОЇ квітанції, декларації. Банк хоче отримати документи про його власні операції. Це театр абсурду. Крутяться, але не називають конкретно, що порушено, лише — за постановою про запобігання… 110 банк зобов’язаний… і все. Що конкретно не кажуть, які ліміти не кажуть, документи не приймають, не відповідають, морозяться, відповідають не на питання, а загальні фрази. Кажу, що вона не може подзвонити зі свого фінансового номера, бо за кордоном, а вони у відповідь дають номер, на який треба дзвонити з за-кордону. Вони знущаються цілком осмислено. Просто тягнуть час.
Це «наперсточники», шахраї, які міняють правила під час гри, вигадують свої внутрішні банківські постанови, які повністю не відповідають і ігнорують українське законодавство. Ігнорують 62 статтю Конституції, що ніхто не має доводити свою невинуватість. А вони якраз це перекладають на клієнта. Повна зневага до клієнта, якій вже віддав їм гроші. Справу зроблено. Беруть чуже, а віддають, як своє. І, схоже, що віддавати не збираються
Ніколи, ніколи не майте справу з цим банком, з цими наперсточниками, шахраями