Курс валютв абанке |
||
|---|---|---|
| Покупка | Продажа | |
| EUR | 49.1 | 49.9 |
| USD | 41.8 | 42.4 |
| Все курсы банка | ||
Отделение абанка: Львов, ул. Под Дубом, 4
Адрес:
Львов, ул. Под Дубом, 4
Телефон:
7776
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (касса: 09:00-18:00), перерыв: 13:00-14:00,Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Центр, Головна Пошта надійно, безпечно
9 декабря 2025, 4:46
Сьогодні хотів внести на рахунок 1000дол США, касир забракувала 3 купюри, одна з них мала маленьку печатку на зворотній стороні, дві інші через те, що їй вони не так світяться, хоча візуальний їхній стан зовсім не для інкасо. На гарячій лінії сказали, що касир самостійно виносить рішення щодо того приймати купюри чи ні. Хочу наголосити, що є Постанова Правління НБУ від 20 червня 2023 року № 76, де чітко вказано, які саме купюри вважаються з ознаками значного пошкодження і жодного слова там немає щодо кількості печаток і що не так світяться. Фото цих трьох купюр можу надати. Вони візуально повністю платіжні і до ознак значного пошкодження їм взагалі далеко. Прошу в кутку споживача розмістити дану Постанову і опиратись саме на неї, а не на свій власний розсуд.
Комментарии (4)
Ответ банка

Добрий день! Дякуємо за Ваш відгук та прийнятий дзвінок. Прокоментуємо, чому деякі банкноти не могли бути прийняті банком.
Рішення стосовно відповідності банкноти вимогам приймається співробітником каси на основі чинних норм НБУ, а саме Постанов 75 та 76 від 20 черв. 2023. Виходячи з яких, до інкасо належать банкноти іноземної валюти, які набули під час обігу одну або кілька ознак значного зношення/пошкодження. В тому числі із локальними забрудненнями (плямами), уключаючи видимі в ультрафіолетових променях, загальна площа яких перевищує половину площі банкноти, а також із загальними забрудненнями, уключаючи ті, що спричиняють люмінесценцію паперу в ультрафіолетових променях;
На жаль, наш банк не працює з інкасо, тому прийняти такі банкноти можливість відсутня. Проте, впевнені, що нам вдасться змінити Вашу думку на краще та продовжити плідну співпрацю.
Рішення стосовно відповідності банкноти вимогам приймається співробітником каси на основі чинних норм НБУ, а саме Постанов 75 та 76 від 20 черв. 2023. Виходячи з яких, до інкасо належать банкноти іноземної валюти, які набули під час обігу одну або кілька ознак значного зношення/пошкодження. В тому числі із локальними забрудненнями (плямами), уключаючи видимі в ультрафіолетових променях, загальна площа яких перевищує половину площі банкноти, а також із загальними забрудненнями, уключаючи ті, що спричиняють люмінесценцію паперу в ультрафіолетових променях;
На жаль, наш банк не працює з інкасо, тому прийняти такі банкноти можливість відсутня. Проте, впевнені, що нам вдасться змінити Вашу думку на краще та продовжити плідну співпрацю.
Банк дуже хороший, швидкі транзакції, хороша підтримка клієнтів, ні в одному банку немає такої лояльності до клієнта як у цьому
Написать комментарий
Ответ банка

Дякуємо, що відзначили! Цінуємо Вашу довіру💚
Доброї ночі, хочу залишити чесний та щирий відгук про отримання допомоги від А-банк. В мене виникла проблема з інтернет-замовленням, а саме, я повернув товар, але не отримав повернення коштів. Вирішив звернутись в службу підтримки банку, і мені погодились допомогти. Щиро та приємно спілкувались, і підказували все що було не зрозуміло, та вже заявка моя в роботі та мені допомагають, захищають мої права та виконують свою роботу, і я відчуваю спокій та гарантії того, що вони не обманюють, як той магазин, в якому я робив замовлення. Я дуже їм вдячний, і в них чудовий банк.
Комментарии (2)
Ответ банка

Ми дуже цінуємо ваш теплий відгук! Раді, що наша підтримка була для вас корисною, і що Ви відчуваєте себе захищеним. Ваше питання з поверненням коштів знаходиться в роботі, прохання очікувати на його вирішення 💚
Ответ администратора
7 июня 2025, 12:50
Відгук не зарахований (на 07.06.2025).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Сьогодні зайшов в, А Банк зняти депозит з моно але нажаль в момент отримання коду розрядився телефон.
Співробітники банку оперативно знайшли мені зарядку яка підходила до мого телефону.
Також в касі були дрібні доларові купюри і я зміг отримати депозит повністю на руки.
Після того я ще знімав гривні з поточного рахунку і касир підказав мені як зменшити комісію моно банку при знятті готівки з поточного рахунку (притому що це комісія моно, а не їх банку) а також як можна подвоїти денний ліміт на зняття використовуючи білу карту моно банку.
В останні півроку мені довелось користуватися послугами в 10-ти різних банках і відвідувати їх виділення.
І в моєму персональному рейтингу відділення А-банку на вул.Під дубом це явний лідер (ще з неабияким відривом) в якості обслуговування.
Написать комментарий
Співробітники банку оперативно знайшли мені зарядку яка підходила до мого телефону.
Також в касі були дрібні доларові купюри і я зміг отримати депозит повністю на руки.
Після того я ще знімав гривні з поточного рахунку і касир підказав мені як зменшити комісію моно банку при знятті готівки з поточного рахунку (притому що це комісія моно, а не їх банку) а також як можна подвоїти денний ліміт на зняття використовуючи білу карту моно банку.
В останні півроку мені довелось користуватися послугами в 10-ти різних банках і відвідувати їх виділення.
І в моєму персональному рейтингу відділення А-банку на вул.Під дубом це явний лідер (ще з неабияким відривом) в якості обслуговування.
Ответ банка

Ми дуже раді, що Ви залишились задоволені після відвідування відділення. Завжди раді бачити Вас знову 😉💚
Я раз на місяць користуюся послугами каси А-Банку у Львові по вулиці Під Дубом 4 і в більшості мені щастить попасти на касира Сона, яка являється для мене прикладом клієнтоорієнтованості і зацікавленому підході до обслуговування клієнтів. Чекаючи в черзі я неодноразово чув, як до неї звертаються люди із різними запитаннями, а також допомогою. Одного разу людина не могла зняти гроші із картки через ліміти і Сона шукала різні варіанти, як можна допомогти і вирішити проблему (в деталі я не вдаюся). Іншим разом вона терпляче :) допомагала бабусі, яка довго нічого не розуміла і не могла знайти квитанцію, а також зняти гроші. І це тільки те, що я застав ходячи раз в місяць в це відділення, впевнений такий історій дуже багато. Я перший разу зустрічаю людину, яка щиро хоче допомогти клієнту. Про це багато пишуть в книжках з бізнес літератури відвідують тренінги, а тут просто звичайна робота касира, яка створює надзвичайно круте враження про компанію.
Написать комментарий
Ответ банка

Доброго дня! Дякуємо за відгук і високу оцінку, нам дуже приємно що Ви оцінили роботу наших Співробітників! Завжди раді бачити Вас знов у наших відділеннях! 🍏😊
Прийшов до банку забрати гроші по закінченню терміна депозиту. Відповідь — Грошей немає. Приходьте завтра. Зауваження, що зобов«язання банка повернути гроші на сьогодні вказано в договорі, який сам же банк і створив, лишилось без коментарів.
Написать комментарий
Ответ банка

Доброго дня! При оформленні депозиту через будь-який канал нашого Банку Клієнта інформують про те, де можна ознайомитися з договором. Ми знаємо і розуміємо, як важливо отримувати продукт і детально з ним ознайомитися. Також на етапі самостійного оформлення депозиту ми надаємо детальне описання всіх умов. На сайті нашого банку також детально описані всі умови депозитів, які надає Банк, є також і шаблон договору — все для того, щоб Клієнт отримав якісне інформування. Дійсно, Ви маєте можливість отримати суму коштів по вкладу починаючи з дати отримання, але Банк не відмовляє Вам у виплаті. На жаль, не завжди в касі може бути бажана сума. При цьому, Ви маєте можливість отримати виплату на картку без комісії і зняти кошти в будь-який зручний для Вас день в банкоматах або в відділеннях нашого Банку, так само Ви можете і замовити потрібну суму на зручну дату завчасно попередивши Банк. Шкода, що ви відчули незручності. Ми обов'язково перевіримо всю інформацію і зв'яжемось з Вами.