Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Отделение абанка: Черкассы, ул. Гоголя, 250

Адрес:
Черкассы, ул. Гоголя, 250
Телефон:
7776
Время работы:
Пн-Пт: 08:30-17:30, (касса: 08:30-17:30, перерыв: 12:30-13:30), Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:

Поделитесь впечатлениями об этом отделении

Чтобы написать отзыв, нужно зарегистрироваться . Регистрация занимает около 30 секунд.
4
28 июня 2024, 14:18
Попередня моя історія «який квест вдалось пройти, щоб стати щасливим клієнтом А-Банку» знаходиться тут: https://minfin.com.ua/ua/company/a-bank/review/225382/
Через 3 роки я повертаюсь сюди, бо виникла ситуація, в котрій служба підтримка банку виявилась безсилою і немає можливості знайти ні відповідальних, ні кінця, ні краю…
До цього моменту питання до банку виникали і вони успішно вирішувались службою підтримки, але в цей раз, нажаль, щось пішло не так.
Що ж, досить ліричних відступів і перейдемо до суті самого питання.
А-Банк веде широку волонтерську активність на підтримку ЗСУ, в цьому йому велика шана й я по можливості приймаю участь в тих чи інших зборах.
25/12/2023 — приймав участь в зборі з гарантованим подарунком. Подарунок отримав, тут все гаразд, А-Банк молодець!
26/02/2024 — прийняв участь в аналогічному зборі з гарантованим подарунком, в телеграм чаті надійшло підтвердження участі й було вказане відділення за адресою: Черкаси, вул. Гоголя, 250 для доставки подарунку. І?.. А далі тиша…
28/03 — звернувся до служби підтримки, де Неля відповіла, що мене повідомлять в смс, або в дзвінку.
(По факту ні смс, ні дзвінка не отримав.)
22/04 — вдруге з цього питання звернувся до служби підтримки. Цього разу відповіла Яна, й надала наступну інформацію: «Ваш подарунок на Новій Пошті, можете забрати». Але ж стоп, для чого тоді запитували адресу найближчого відділення банку?
В ході тривалої переписки вдалось дізнатись номер ТТН: 20 #### #### 3410.
Додаток Нової Пошти по цьому номеру вивів наступну інформацію:
Відправлено 28/02 → Прибуло 29/02 → Отримано
Детальна інформація за моїм номером телефону недоступна, бо він до цієї посилки не відноситься ні в якості відправника, ні в якості одержувача.
На цьому спілкування зі службою підтримки зайшло в глухий кут, не впевнений що спілкування зі мною завершувала та ж Яна, оскільки діалог почався об 11:33 а завершився 23:07 шаблонною фразою «Ваше питання передано відповідальним, після з Вами зв’яжуться для уточнення та надання деталей.»
(По факту не звʼязались.)
03/05 — третє звернення до служби підтримки, відповів Клим: «Інформацію передали, варто очікувати, з Вами зв’яжуться». На уточнююче питання про терміни очікування, отримав вельми оптимістичну відповідь: «На жаль, терміни відсутні».
(Станом на 28/06 зі мною не звʼязались і питання залишається відкритим.)
І так, увага, питання до А-Банку: Ще варто очікувати, чи можна вже не чекати?
Комментарии (3)
Ответ банка
абанк
abank24
28 июня 2024, 18:37
Добрий день!

Щиро дякуємо Вам за Вашу підтримку та донати на підтримку Збройних Сил України. Ваша участь у волонтерських ініціативах є надзвичайно цінною.

Ми щиро перепрошуємо за незручності, з якими Ви стикнулися під час останнього звернення до служби підтримки. Номер ТТН який Ви отримали в чаті було надано помилково. Як і повідомлялось першочергово подарунок було відправлено на відділення за вказаною адресою. Ми намагались зв'язатись з Вами, щоб запросити для вручення, проте нам не вдалося.

Дякуємо за прийнятий дзвінок та очікуємо Вас на відділенні для вручення подарунку.

Ми цінуємо Вашу довіру та зобов'язуємося зробити все можливе, щоб уникнути подібних ситуацій у майбутньому.
1
16 февраля 2023, 22:56
Ще до 2021 році на картці був відкритий кредитний ліміт, потім в цьому році пішов в відділення банку і закрив борг з розірванням договору по кредиту, і щоб на карті був тільки депозитний рахунок. А потім як вияснилося в 2023 році що якось заново відкрився кредитний ліміт в сумі 3800, і в швидкий термін ці кошти знялися, і почалинараховути відсотки, і дізнався я за це коли «типу» колектори почали звонити😡
Хоча тоді в відділенні мені порадили змінити картку на нову з пей-пасом, а стара картка не вийшла дії
Написать комментарий
Ответ банка
абанк
abank24
18 февраля 2023, 16:40
Доброго дня!
Дозвольте нам перевірити описану ситуацію та допомогти у вирішені питання. Ми написали Вам в особисті повідомлення, надайте, будь ласка, відповідь.
5 не засчитана
25 января 2023, 5:00
В любое время можно обратиться-и вам ответят!!! правда, геолокация отсутствует (((Когда нужно узнать точный адрес, где воспользовались твоей картой!(бывают ситуации)но это не критично совсем уж)))
Написать комментарий
Ответ банка
абанк
abank24
25 января 2023, 8:50
Доброго дня!
Дякуємо, що оцінили роботу наших Співробітників. 🍏😉
Ответ администратора
Минфин
27 января 2023, 9:31
Отзыв не засчитан (на 27.01.2023).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка
3
17 апреля 2021, 1:38
06.04.2021 — Зареєструвався через мобільний додаток
07.04 — Відвідав банківське відділення для отримання фізичної картки, але на етапі активації мобільний додаток видав помилку і на цьому «щось пішло не так». Робітник банку тривалий час переписувалась з підтримкою, але чогось більш врозумілого ніж «видаліть додаток, почистіть кеш, перезавантажте телефон» — порадити не змогла. Після N-ої спроби це повторити робітниця банку таки визнала, що проблема мабуть таки не в моему телефоні. В результаті мені картку не видали та витратили мій час. Після чого через чат мобільного додатку було створено заявку в технічний відділ.
08.04 — Зателефонували і сповістили, що дійсно виникла технічні помилка на стороні банку і її переадресували в технічний відділ. Але стоп, до цього вона була не в технічному відділі? Незрозуміло.
14.04 — Зателефонували, представились технічнім відділом, сповістили, що помилку усунено та вибачились за незручності.
15.04 — Повторно відвідав відділення банку, але знову те ж саме «видаліть додаток, почистіть кеш, перезавантажте телефон», знову витрачений час та ніякого результату. Співробітниця банку сказала що займеться вирішенням питання та перетелефонує і надасть інформацію. Не перетелефонувала. Я знову звернувся до чату через мобільний додаток, вказавши номер попередньо створеної заявки по моєму питанню, але представник банку, котра назвалась «Галина» (Номер звернення 6iXK), замість конструктивного діалогу та надання інформації стосовно мого питання вирішила вдатись до троллінгу та жартів.
Я не розумію, це банк чи цирк?
Як Вам люди довіряють свої кошти?
Комментарии (2)
Ответ банка
абанк
abank24
17 апреля 2021, 12:24
Доброго дня!
Приносимо вибачення за незручності та отриманні негативні емоції в вказаній ситуації. Дійсно на момент звернення до відділення Банку для отримання картки на етапі активації в додатку виникла технічна помилка, дане питання було відправлено відповідальним фахівцям. 14.04 з Вами зв'язався наш фахівець для надання рішень з питання, була надана порада повторно звернутись до відділення Банку для переоформлення картки та подальшої активації в додатку. На жаль, як ми бачимо картка була не переоформлена.
Будемо з радістю чекати Вас у відділенні Банку для переоформлення та активації картки.
Ваша скарга на звернення в чат-онлайн відправлена в відділ контролю якості для перевірки та прийняття управлінських рішень по співробітнику.

На странице собрана вся информация про отделение абанка по адресу Черкассы, ул. Гоголя, 250.  Если вы собираетесь посетить отделения, для того чтобы открыть депозит в  абанке - сравните предварительно ставки по депозитам в банках вашего города. Если же вы собраетесь совершить обмен валют в отделении абанка  расположенном по адресу Черкассы, ул. Гоголя, 250- конвертер валют поможет вам посчитать на какую сумму вы можете рассчитывать. Нету времени ждать одобрения кредита от банка, а деньги нужны срочно? Оформите кредит онлайн за 5 минут в лучших микрофинансовых организациях Украины.