Курс валютв абанке |
||
---|---|---|
Покупка | Продажа | |
EUR | 45.6 | 46.5 |
USD | 41.1 | 41.9 |
Все курсы банка |
Отделение абанка: Одесса, ул. Малая Арнаутская, 57
Адрес:
Одесса, ул. Малая Арнаутская, 57
Телефон:
7776
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (касса: 09:00-18:00, перерыв: 13:00-14:00), Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
AbramovaOlena43
9 сентября 2024, 17:45
Мені подобається Абанк-, тому що в скрутну пору мого життя він протяг мені свою руку допомоги! Я це пам’ятаю і ціную. Вважаю що і так далі буде. Мені подобається те, що Абанк- має віртуальну змогу підтримувати клієнта, те що він прогресує в розвитку комфорта для клієнта! Це дивує і утримує мене і подалі з ним співпрацювати!
Написать комментарий
Ответ банка
9 сентября 2024, 18:04
Доброго дня!
Дякуємо за Ваші теплі слова про Абанк! Нам дуже приємно знати, що ми змогли підтримати Вас у складний період і що ви цінуєте нашу роботу. Ми завжди прагнемо покращувати наші послуги та створювати комфортні умови для наших клієнтів.
Ваше задоволення — наша найбільша нагорода, і ми будемо продовжувати працювати над тим, щоб виправдати Вашу довіру.
Дякуємо, що залишаєтеся з нами!
Дякуємо за Ваші теплі слова про Абанк! Нам дуже приємно знати, що ми змогли підтримати Вас у складний період і що ви цінуєте нашу роботу. Ми завжди прагнемо покращувати наші послуги та створювати комфортні умови для наших клієнтів.
Ваше задоволення — наша найбільша нагорода, і ми будемо продовжувати працювати над тим, щоб виправдати Вашу довіру.
Дякуємо, що залишаєтеся з нами!
Була приємно вражена обслуговуванням та сервісами (додатком). Швидко відкрили рахунок для ФОП і встановили сервіси.Приємний персонал.
Написать комментарий
Ответ банка
9 января 2024, 11:30
Дякуємо за відгук та високу оцінку! Нам дуже приємно, що Ви оцінили роботу наших Співробітників. Цінуємо Ваш вибір та раді співпраці! 🍏😊
Мне понравилось общение с поддержкой в телеграм. Не смотря на воздушную тревогу старались отвечать оперативно и по делу.
Проконсультировали по всем моим вопросам.
Спасибо за помощь
Написать комментарий
Проконсультировали по всем моим вопросам.
Спасибо за помощь
Ответ банка
6 сентября 2023, 11:01
Нам дуже приємно, що Ви задоволені роботою наших Співробітників 🍏😊
В АБанке я не первый год, они очень быстро развиваются и качество обслуживание у них тоже на высоком уровне, короче говоря мне все подходит и все нравится. Надеюсь в будущем они будут развиваться и будут еще лучше) и не остановятся на достигнутом!!!
Комментарии (2)
Ответ банка
22 августа 2023, 15:57
Дякуємо за довіру 🥰
Хочу подякувати Керівника відділення Гіязова Анжела Миколаївна, відділення розташоване м.Одесса, Мала Арнаутська, 57 за неодноразову допомогу у всіх моїх питаннях. Дуже приємна людина швидко відповіла на мої запитання. Допомогла розібратися з моїм питанням. 👍 Дякую ще раз. Я дуже рада що вибрала використовувати цей банк і саме це відділення. Успіху вас і вашому колективу
Написать комментарий
Ответ банка
4 мая 2023, 9:38
Доброго дня! Дякуємо за таку високу оцінку роботи нашого Спеціаліста. Зробимо все можливе, щоб Ви й надалі були задоволені обслуговуванням 🍏😊
Здравствуйте, мне заблокировали карту около месяца назад, заблокировали мне её когда мне позвонили по видео что бы подтвердить данные. Я была на улице и меня было плохо слышно, связь была не очень в итоге мне заблокировали карту со словами в течении 3 дней разблокируют. Позже чего ± 5 дней её не разблокировали. и я поехала в отделение А-банка. У меня поспрашивали пару вопрос, я на всё уже там ответила мне сказали там также что в течение 3 рабочих дней разблокируют карту. Итог — опять не чего не случилось. Позже я опять поехала в отделение и мне сказали что-бы я набрала на 6667, я туда позвонила мне сказали: «разблокируют в течение 3 дней». Не разблокировали и я решила набрать, мне сказали скинуть чек как снимались деньги. В течении 24 часов я скинула чек, точнее вроде 4 марта на электронную почту А-банка позже не чего не менялось. Карта была так дальше заблокирована, потом я ещё раз набрала мне сказали скинуть чек и с ФИО отправила ещё раз, сказали данные проверят и разблокируют итог: до сих пор карты заблокирована. Всё это на протяжении месяца, 5−7 раз звонила, 2−3 раза была в отделение.
Комментарии (1)
Ответ банка
17 марта 2023, 18:43
Доброго дня!
Ми перевірили інформацію за Вашим питанням, наші фахівці зв'язалися з Вами та повідомили про прийняте рішення по розблокування рахунків та подальшому обслуговуванню.
Ми перевірили інформацію за Вашим питанням, наші фахівці зв'язалися з Вами та повідомили про прийняте рішення по розблокування рахунків та подальшому обслуговуванню.
Считаю, что весь большой коллектив А-Банка является и хорошими людьми и большими профессионалами. Я меньше чем за 7 минут 30.01.2023 получил квалифицированную, исчерпывающую помощь от Ирмы, сотрудницы Банка на горячей линии по очень важному вопросу, когда из-за моей собственной ошибки я не смог оперативно оплатить нужную мне покупку. Знаете чем профессионал отличается от специалиста? Оба хорошо знают своё дело, но профессионал может на простом человеческом языке, понятном любому смертному, объяснить суть вопроса, а не просто что-то самому сделать. После консультации Ирмы в вопросе, с которым я обратился, не осталось темных, не ясных пятен и мест. Всё понятно, лаконично, доступно и проблема сразу стала задачей. Очень рад, что я — клиент такого Банка, где в приоритете внимание к клиентам и спокойная каждодневная работа. С уважением ко всем сотрудникам А-Бака, Михайлов Вячеслав, Одесса, тел. 073−035−5763
Написать комментарий
Ответ банка
30 января 2023, 16:46
Доброго дня!
Дякуємо, що обираєте наш Банк для обслуговування 😉🍏
Дякуємо, що обираєте наш Банк для обслуговування 😉🍏
Выношу большую благодарность за помощь инвалиду 2грп, вдова МВД Матковская Лидия Григорьевна специалисту Анжеле Николаевной за грамотное обслуживание, всё чётко, короткие и понятно объяснила, и вообще все девочки в этом, А Банке очень внимательны, спасибо большое за подробный коллектив.Малая Арнаутская 57
Написать комментарий
Ответ банка
11 августа 2022, 17:17
Добрый день!
Мы рады, что Вы оценили работу наших Сотрудников! Всегда рады видеть Вас снова в наших отделениях! 🍏😊
Мы рады, что Вы оценили работу наших Сотрудников! Всегда рады видеть Вас снова в наших отделениях! 🍏😊
Ответ администратора
13 августа 2022, 9:31
Отзыв не засчитан (на 13.08.2022).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка
Хочу выразить огромную благодарность коллективу отделения 113, за внимательность, отзывчивость и професионализм в решении любого вопроса, отдельное спасибо разработчикам приложения а24, очень удобное в пользовании с широкой сферой услуг
Написать комментарий
Ответ банка
11 января 2022, 16:59
Добрый день! Благодарим Вас за отзыв и высокую оценку о работе наших Сотрудников! Мы рады Вашему обслуживанию в нашем Банке и ценим Ваш выбор. Сделаем все возможное, чтобы сотрудничество с нами и в дальнейшем приносило Вам только хорошие эмоции! 🍏😊
Являюсь клієнтом monobank — в Одесі агентом є лише А-Банк, тобто в мене не має іншого вибору для готівкових операцій.
Була потреба поповнити картковий рахунок — відвідав відділення на вулиці М. Арнаутська (проспект Шевченка я більше не відвідую з причин, які викладені у попередньому відзиві — відмова в обслуговуванні).
Коли я стояв у черзі співробітники банку запитали мене через всю залу «навіщо, з якою метою, я туди прийшов». Це стосувалося не лише мене, а і всіх людей в черзі — всі почали інформувати хто скільки грошей приніс і т. п.
Я не хотів афішувати перед сторонніми особами в черзі та й іншим особам (крім касира) таку іеформацію, але раз вже так пішло — тихо відповів, що маю намір поповнити рахунок.
Мене почали питати, який саме рахунок? Коли я відповів, що Монобанк — вони почали мені говорити: «а навіщо вам той монобанк — давайте ми вам відкриємо картку А-Банк, це кращий банк ніж ваш»…
Я коректно промовчав на це, оскільки мені вся ця розмова не подобалась і проігнорував ці всі «маркетингові ходи», просто відвернувшись.
Побачивши, що я ніяк не реагую, вони почали щось там переглядатися, пересміхатися, мов, я якось не так реагую (я просто хотів банківської конфіденційності та мінімум зайвої уваги — що тут не зрозумілого?).
Потім, вони почали на всю залу обговорювати «способы противодействия возражениям клиента», що також було якось недоречно при людях в відділенні — тобто дзвонили людям, переконуючи їх придбати кредитні картки. застосовували ці способи, а потім голосно обговорювали, як краще «обрабатывать людей».
Ніби нічого такого, але якось все це виглядало не дуже доречно, як на мій погляд, принаймні з точки зору етики взаємовідносин банку з клієнтами, та власне А-Банку та Монобанку.
Втім, слід зазначити, що касир в цьому відділенні проявила себе дуже чемно та професійно, чітко та без зайвих коментарів виконала все що вимагалося за суттю моєї операції, відтак для об'єктивності це слід також зазначити.
Написать комментарий
Була потреба поповнити картковий рахунок — відвідав відділення на вулиці М. Арнаутська (проспект Шевченка я більше не відвідую з причин, які викладені у попередньому відзиві — відмова в обслуговуванні).
Коли я стояв у черзі співробітники банку запитали мене через всю залу «навіщо, з якою метою, я туди прийшов». Це стосувалося не лише мене, а і всіх людей в черзі — всі почали інформувати хто скільки грошей приніс і т. п.
Я не хотів афішувати перед сторонніми особами в черзі та й іншим особам (крім касира) таку іеформацію, але раз вже так пішло — тихо відповів, що маю намір поповнити рахунок.
Мене почали питати, який саме рахунок? Коли я відповів, що Монобанк — вони почали мені говорити: «а навіщо вам той монобанк — давайте ми вам відкриємо картку А-Банк, це кращий банк ніж ваш»…
Я коректно промовчав на це, оскільки мені вся ця розмова не подобалась і проігнорував ці всі «маркетингові ходи», просто відвернувшись.
Побачивши, що я ніяк не реагую, вони почали щось там переглядатися, пересміхатися, мов, я якось не так реагую (я просто хотів банківської конфіденційності та мінімум зайвої уваги — що тут не зрозумілого?).
Потім, вони почали на всю залу обговорювати «способы противодействия возражениям клиента», що також було якось недоречно при людях в відділенні — тобто дзвонили людям, переконуючи їх придбати кредитні картки. застосовували ці способи, а потім голосно обговорювали, як краще «обрабатывать людей».
Ніби нічого такого, але якось все це виглядало не дуже доречно, як на мій погляд, принаймні з точки зору етики взаємовідносин банку з клієнтами, та власне А-Банку та Монобанку.
Втім, слід зазначити, що касир в цьому відділенні проявила себе дуже чемно та професійно, чітко та без зайвих коментарів виконала все що вимагалося за суттю моєї операції, відтак для об'єктивності це слід також зазначити.
Ответ банка
23 декабря 2021, 12:57
Доброго дня! Дякуємо за приділений час і відгук. Для нас завжди важливий зворотний зв'язок і ми обов'язково зробимо висновки з зазначеної ситуації. Будемо раді, якщо Ви надалі станете нашим Клієнтом, а також завжди раді бачити Вас знову в наших відділеннях! 🍏😊