Курс валютв абанке |
||
|---|---|---|
| Покупка | Продажа | |
| EUR | 48.8 | 49.5 |
| USD | 41.9 | 42.5 |
| Все курсы банка | ||
Отделение абанка: Львов, ул. Гетьмана Мазепы, 1
Адрес:
Львов, ул. Гетьмана Мазепы, 1
Телефон:
7776
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (касса: 09:00-18:00), перерыв: 13:00-14:00, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
vladzio95
10 апреля 2025, 18:50
Скинув мені друг гроші на карту які був винен, (зичив в мене готівку), тепер кошти заблоковані, довідки які кидав в боті не підходять банку, дімітів ніяких я не перевищував, звязатись з банком не можу щоб вирішити цю проблему, відеоверифікацію про яку банк дзвонив говорив незнаю навіть де знайти, хочуть пояснення і документи за моїх 36 тис грн, не рекомендую поки не вирішимо це питання
Комментарии (2)
Ответ банка

Добрий день!
Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Проведення такого моніторингу в банку має ризик-орієнтований підхід, а ліміт розраховується індивідуально.
Нами було відправлено повідомлення в прив'язаний месенджер з уточненням інформації. Прохання надати її до банку для розв'язання даного питання
Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Проведення такого моніторингу в банку має ризик-орієнтований підхід, а ліміт розраховується індивідуально.
Нами було відправлено повідомлення в прив'язаний месенджер з уточненням інформації. Прохання надати її до банку для розв'язання даного питання
Ответ администратора
29 мая 2025, 12:52
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/2025/05/29/151746338/
Взагалі обслуговуванням банку задоволена. Не дуже нав’язують свої послуги (типу кредитів і т.д.), підтримка взагалі топова, дуже швидко відповідають. Ставлю 4, а не 5, бо періодично намагаються продати старі долари, хоча я їх замовляю заздалегідь.
Написать комментарий
Ответ банка

Добрий день! Дякуємо за Ваш відгук та теплі слова. Нам приємно що Ви отримуєте позитивні емоції від співпраці з нами 💚
Щодо питання отримання готівки у іноземній валюті, наш Банк не працює з інкасо, тому іноземну валюту ми приймаємо і видаємо Клієнтам лише у належному стані. З каси видаються купюри, які є у наявності та не обираються спеціально касиром. Всі купюри в касі є платіжними та відповідають вимогам НБУ.
Щодо питання отримання готівки у іноземній валюті, наш Банк не працює з інкасо, тому іноземну валюту ми приймаємо і видаємо Клієнтам лише у належному стані. З каси видаються купюри, які є у наявності та не обираються спеціально касиром. Всі купюри в касі є платіжними та відповідають вимогам НБУ.
Залишився приємно вражений. В моїх питаннях мене проконсультувала Світлана. Хоч їй років 30 максимум але людина професіонал своєї справи.
Написать комментарий
Ответ банка

Дякуємо за Ваш відгук! Завжди раді допомогти💚
Відкривав вчора депозит у цьому відділенні. Спокійна обстановка, ввічливий та приємний персонал, мінімальна кількість людей… Бракувало лише лаунж музики…🙃
Працівник відділення Оля, з таким гарним та ніжним голосом, професійно проконсультувала та надала всю необхідну мені інформацію по всіх запитаннях, а також допомогла відкрити депозит та активувати всі потрібні налаштування на картці. Дякую вам, Оля!
Комментарии (1)
Працівник відділення Оля, з таким гарним та ніжним голосом, професійно проконсультувала та надала всю необхідну мені інформацію по всіх запитаннях, а також допомогла відкрити депозит та активувати всі потрібні налаштування на картці. Дякую вам, Оля!
Ответ банка

Дякуємо, що обрали нас! Лаунж музика — чудова пропозиція, візьмемо до уваги😊
Я зайшов у віділення спитав чи можу получити переказ westernunion. керівник сказала так дав паспорт код довго шось заповняла і вкінці видала мені кредитну карту яку я НЕПРОСИВ І НЕХОТІВ!!! вона коли її оформила сказала шо так тре для отримання переказу, а на гарячій лінії сказали що карти відкривати непотрібно.тільки негативні емоції!!! ШАХРАЇ!!!
Комментарии (2)
Ответ банка

Доброго дня, Тарас! Ми завжди інформуємо Клієнта, при оформленні рахунку в нашому Банку через будь-який канал про те, де можна ознайомитися з умовами, оскільки розуміємо, як важливо отримувати продукт Банку і детально ознайомитися з його умовами. Розуміємо, що в зазначеній ситуації могло виникнути непорозуміння. Будемо раді допомогти Вам і розібратись в ситуації. Ми перевіримо інформацію і з Вами зв'яжеться наш Співробітник.