Курс валютв абанке |
||
---|---|---|
Покупка | Продажа | |
EUR | 43.3 | 44.2 |
USD | 41.1 | 41.7 |
Все курсы банка |
Отделение абанка: Львов, ул. И. Франка, 8
Адрес:
Львов, ул. И. Франка, 8
Телефон:
7776
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (касса: 09:00-18:00), перерыв: 13:00-14:00, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Nellidoktor
14 апреля 2024, 23:00
Отправили мне деньги помощь так как война в стране, они просто без каких либо уведомлений заблокировали документы не требовали просто разорвали договор, верните мои деньги воры!!! Видетели у них очередь это можно представить сколько людей они держат за шею
Комментарии (1)
Ответ банка
15 апреля 2024, 10:31
Добрий день! Наші Спеціалісти роблять все можливе, для скорішого розв'язання Вашого питання. Передали питання на пришвидшення, просимо очікувати зарахування коштів відповідно до наданих Вами реквізитів. За результатом Вам надійде повідомлення від Банку.
Дзвонили роками, пропонували у них взяти кредит, ми все відмовлялись і з часом таки вирішили зробити ремонт, взявши не велику суму кредиту у а-банка. Нажаль, це було помилкою, тому що, коли вони дзвонили і пропонували, то були такі виховані і ласкаві, а як ми затримали
оплату на 2 доби, так дзвонили, погрожували і хамили в приказному тоні.
Ми перепросили і пояснили ситуацію, що затримаєм оплату на декілька днів, що ми не відмовляємся платити пеню, штрафи
і т.д. і щоб вони ввійшли в наше положення і зрозуміли, так як, вони ж самі пропонували кредит на ремонт. Я розумію, якщо би пройшов місяц, чи хоча би тиждень і ми б не піднімали слухавку чи були би не платоспроможні і безробітні, проте ми звичайні і адекватні люди, усвідомлюєм, що не праві і не змогли вчасно оплатити.
Ще колись користуватись послугами цього банку «не дай Боже» і будем всіх відмовляти, шоб люди не мали собі нерви з тими хамами!
Написать комментарий
оплату на 2 доби, так дзвонили, погрожували і хамили в приказному тоні.
Ми перепросили і пояснили ситуацію, що затримаєм оплату на декілька днів, що ми не відмовляємся платити пеню, штрафи
і т.д. і щоб вони ввійшли в наше положення і зрозуміли, так як, вони ж самі пропонували кредит на ремонт. Я розумію, якщо би пройшов місяц, чи хоча би тиждень і ми б не піднімали слухавку чи були би не платоспроможні і безробітні, проте ми звичайні і адекватні люди, усвідомлюєм, що не праві і не змогли вчасно оплатити.
Ще колись користуватись послугами цього банку «не дай Боже» і будем всіх відмовляти, шоб люди не мали собі нерви з тими хамами!
Ответ банка
24 июля 2021, 19:24
Доброго вечора! Банк розуміє ситуацію, що склалася і відповідно до закону 591-IX від 13.05.2020 виконує встановлені вимоги, а саме: скасовує нарахування пені, штрафів, і подвійних відсотків при простроченні за період з 01/03/2020 до останнього календарного дня місяця, в якому закінчується карантин. Але, при цьому, інші умови і вимоги за договором залишаються незмінними, тобто мінімальні платежі по кредитній карті і кредитними договорами необхідно вносити. У разі виникнення прострочення Банк може Вас інформувати і адресувати уточнення про причини невнесення платежу з Вашого боку. Шкодуємо, що ситуація доставила Вам незручності і будемо раді розібратися детальніше. Просимо Вас надати нам відповідь у приватному повідомленні.
Не буду розповідати, як колись не по власній волі став клієнтом банку (це окрема історія), а поділюсь досвідом проведення SWIFT платежу.
Спокусився на низьку комісію: фіксовані $20. Відкрив рахунок у валюті, надав всі необхідні документи (походження грошей, інформацію про платіж і брокера) і вніс гроші на рахунок. Платіж хотів провести на рахунок у великій відомій брокерській компанії для інвестиції в облігації. Ввечері отримав інформацію, що моя заявка — в обробці юридичного відділу до 5 днів.
Через 6 днів звернувся до менеджера, який повинен був провести операцію, і отримав відповідь, що юридичний відділ не відповів — і що я можу або чекати ще невідомо скільки, або відмінити платіж. І що мій платіж нестандартий, й інші банки такого не роблять взагалі (нагадаю, що це просто SWIFT платіж на одного з найпопулярніших брокерів, і що я особисто знаю людей, які через інші банки робили такі платежі без жодних проблем).
Після цього я вирішив звернутись на гарячу лінію банку, описав проблему, і мені сказали, що зв'яжуться зі мною протягом 3 робочих днів. Зв'язались зі мною з головного офісу вже через декілька годин:
— Банк тимчасово припинив платежі на брокерів.
— На який термін?
— На жаль, невідомо.
— З якої причини?
— На жаль, невідомо.
— Чи можу ще якось допомогти? — люб'язно поцікавився на іншому кінці «дроту» менеджер головного офісу.
На питання, що мені робити, запропонував чекати невизначений термін або відмовитись від платежу.
Станом на сьогодні пройшло вже 2 тижні від моєї заявки, гроші не вивести тепер без комісії, платіж не проводять, а причини і відповідальних, на жаль, немає.
Комментарии (3)
Спокусився на низьку комісію: фіксовані $20. Відкрив рахунок у валюті, надав всі необхідні документи (походження грошей, інформацію про платіж і брокера) і вніс гроші на рахунок. Платіж хотів провести на рахунок у великій відомій брокерській компанії для інвестиції в облігації. Ввечері отримав інформацію, що моя заявка — в обробці юридичного відділу до 5 днів.
Через 6 днів звернувся до менеджера, який повинен був провести операцію, і отримав відповідь, що юридичний відділ не відповів — і що я можу або чекати ще невідомо скільки, або відмінити платіж. І що мій платіж нестандартий, й інші банки такого не роблять взагалі (нагадаю, що це просто SWIFT платіж на одного з найпопулярніших брокерів, і що я особисто знаю людей, які через інші банки робили такі платежі без жодних проблем).
Після цього я вирішив звернутись на гарячу лінію банку, описав проблему, і мені сказали, що зв'яжуться зі мною протягом 3 робочих днів. Зв'язались зі мною з головного офісу вже через декілька годин:
— Банк тимчасово припинив платежі на брокерів.
— На який термін?
— На жаль, невідомо.
— З якої причини?
— На жаль, невідомо.
— Чи можу ще якось допомогти? — люб'язно поцікавився на іншому кінці «дроту» менеджер головного офісу.
На питання, що мені робити, запропонував чекати невизначений термін або відмовитись від платежу.
Станом на сьогодні пройшло вже 2 тижні від моєї заявки, гроші не вивести тепер без комісії, платіж не проводять, а причини і відповідальних, на жаль, немає.
Ответ банка
2 июня 2020, 17:54
Доброго дня!
Розуміємо, що склалася неприємна ситуація, для того, щоб у нас був шанс перевірити інформацію і допомогти Вам у вирішенні Вашого питання, надайте нам, будь ласка, відповідь в особистому повідомленні.
Розуміємо, що склалася неприємна ситуація, для того, щоб у нас був шанс перевірити інформацію і допомогти Вам у вирішенні Вашого питання, надайте нам, будь ласка, відповідь в особистому повідомленні.
Прийшла сьогоднi отримати переказ у вiддiлення А-банку у Львовi по вул.Франка,8.Трохи спiзнилась, щойно розпочалася обiдня перерва.Зав.вiддiленням панi Роксолана, побачивши моi проблеми зi здоров«ям(я iнвалiд 2групи), вiдразу оформила документи, запросила касира(на жаль, не знаю iм»я), яка видала менi готiвку.Я зворушена таким спiвчуттям.Думаю, багато людей з обмеженими можливостями пiдтвердять — ми не завжди знаходимо розумiння в здорових людей.Дякую керiвництву банка, що наймають таких працiвникiв.I, звичайно, дякую тим, хто менi сьогоднi допомiг.
Написать комментарий