Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Відмова в SWIFT платежі

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
jacobator 2 июня 2020, 16:24
Отделение по адресу: Львов, ул. И. Франка, 8
Не буду розповідати, як колись не по власній волі став клієнтом банку (це окрема історія), а поділюсь досвідом проведення SWIFT платежу.

Спокусився на низьку комісію: фіксовані $20. Відкрив рахунок у валюті, надав всі необхідні документи (походження грошей, інформацію про платіж і брокера) і вніс гроші на рахунок. Платіж хотів провести на рахунок у великій відомій брокерській компанії для інвестиції в облігації. Ввечері отримав інформацію, що моя заявка — в обробці юридичного відділу до 5 днів.

Через 6 днів звернувся до менеджера, який повинен був провести операцію, і отримав відповідь, що юридичний відділ не відповів — і що я можу або чекати ще невідомо скільки, або відмінити платіж. І що мій платіж нестандартий, й інші банки такого не роблять взагалі (нагадаю, що це просто SWIFT платіж на одного з найпопулярніших брокерів, і що я особисто знаю людей, які через інші банки робили такі платежі без жодних проблем).

Після цього я вирішив звернутись на гарячу лінію банку, описав проблему, і мені сказали, що зв'яжуться зі мною протягом 3 робочих днів. Зв'язались зі мною з головного офісу вже через декілька годин:

— Банк тимчасово припинив платежі на брокерів.
— На який термін?
— На жаль, невідомо.
— З якої причини?
— На жаль, невідомо.
— Чи можу ще якось допомогти? — люб'язно поцікавився на іншому кінці «дроту» менеджер головного офісу.

На питання, що мені робити, запропонував чекати невизначений термін або відмовитись від платежу.

Станом на сьогодні пройшло вже 2 тижні від моєї заявки, гроші не вивести тепер без комісії, платіж не проводять, а причини і відповідальних, на жаль, немає.
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 2 июня 2020, 17:54
Доброго дня!
Розуміємо, що склалася неприємна ситуація, для того, щоб у нас був шанс перевірити інформацію і допомогти Вам у вирішенні Вашого питання, надайте нам, будь ласка, відповідь в особистому повідомленні.

Комментарии - 3

+
0
jacobator
jacobator
2 июня 2020, 19:46
#
Ніякої інформації про призупинення даних платежів (дата від коли, на який термін і причину) так і не отримав. Самостійно такої новини в інтернеті теж не знайшов. Подав заявку на поверння грошей без комісії в вз'язку з тим, що гроші вносив з метою проведення SWIFT-платежу і не був проінформований про його неможливість. Точніше був повідомлений про його можливість. Чекаю на відповідь.
+
0
jacobator
jacobator
2 июня 2020, 20:23
#
А-БАНК не приймає SWIFT-платежі:
- від платіжних систем (Payoneer, SKRILL LIMITED, WORLDPAY AP LTD і т.д.);
- пов’язані з ігорним бізнесом, Forex операції фізичних осіб.


Інформація з pdf документу про SWIFT-платежі.
+
0
jacobator
jacobator
17 июня 2020, 18:01
#
Сьогодні накінець вивів гроші без комісії (практично через місяць з дня звернення на проведення SWIFT платежу).
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 45.2 46
USD 41.3 42
Все курсы банка

Курс валют в Абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 45.2 46
USD 41.3 42
Все курсы банка