Курс валютв абанке |
||
|---|---|---|
| Покупка | Продажа | |
| EUR | 48.9 | 49.6 |
| USD | 42 | 42.6 |
| Все курсы банка | ||
Отделение абанка: Киев, пр-т Берестейский, 39
Адрес:
Киев, пр-т Берестейский, 39
Телефон:
7776
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (касса: 09:00-18:00, перерыв: 13:00-14:00), Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Владислав Станенко
2 сентября 2025, 12:28
Користуюся років 5. Жодних нарікань. Вчора сталася «пригода», купив товар (завжди оплачую товари одразу, перш ніж мені їх відправлять) і наткнувся на шахраїв, які продають одну техніку, в відправляють підробку (часто биту). Менеджер Михайло моментально відреагував, оформив «шахрайство», картку отримувача було заблоковано та через пів дня, я вже отримав свої кошти назад. Дуже Вам дякую ♥️. Сподіваюся, завдяки моїй заяві в кіберполіцію України, шахраї понесуть відповідальність (на сайті База шахраїв України виявилося, що я не єдиний «мамонт»). Бажаю процвітання банку, високих зарплат адміністрації та мирного неба над головою! 🇺🇦
Комментарии (8)
Ответ банка

Дякуємо за відгук!
Раді, що змогли оперативно допомогти. Бажаємо тільки приємних покупок🌟
Раді, що змогли оперативно допомогти. Бажаємо тільки приємних покупок🌟
Ответ администратора
4 сентября 2025, 10:16
Відгук зараховано (на 04.09.2025).
Користувач надав докази за запитом адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Користувач надав докази за запитом адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Щиро дякую команді служби підтримки A-Bank.
Як клієнт, який проживає за межами України, я неодноразово стикався з труднощами при вході до свого акаунту. Але кожного разу онлайн-підтримка банку діяла швидко, чітко та з великою повагою, оперативно вирішуючи всі питання.
Такий рівень відповідальності та поваги до клієнта є для мене надзвичайно цінним, і я вважаю за потрібне поділитися цим позитивним досвідом з іншими клієнтами та друзями, які також користуються послугами цього банку.
Бажаю здоров’я, успіху та стабільності всьому персоналу цієї фінансової установи.
Щиро сподіваюся, що одного дня зможу особисто завітати до вас і подякувати з букетом весняних квітів 🌸
На завершення — бажаю мирного неба, перемоги й процвітання народу України та всієї країни.
Слава Україні! 🇺🇦✨
З повагою,
Доктор Едріс Пурмоллайі
Комментарии (3)
Як клієнт, який проживає за межами України, я неодноразово стикався з труднощами при вході до свого акаунту. Але кожного разу онлайн-підтримка банку діяла швидко, чітко та з великою повагою, оперативно вирішуючи всі питання.
Такий рівень відповідальності та поваги до клієнта є для мене надзвичайно цінним, і я вважаю за потрібне поділитися цим позитивним досвідом з іншими клієнтами та друзями, які також користуються послугами цього банку.
Бажаю здоров’я, успіху та стабільності всьому персоналу цієї фінансової установи.
Щиро сподіваюся, що одного дня зможу особисто завітати до вас і подякувати з букетом весняних квітів 🌸
На завершення — бажаю мирного неба, перемоги й процвітання народу України та всієї країни.
Слава Україні! 🇺🇦✨
З повагою,
Доктор Едріс Пурмоллайі
Ответ банка

Добрий день! Ми вдячні за Вашу високу оцінку нашого підходу до розв'язання Ваших питань та впевнені, що ще не раз зможемо приємно здивувати. Будемо раді зафіксувати інформацію у вигляді подяки на фахівця. Для цього просимо надати відповідь в особистих повідомленнях 😉😎
Зручний та зрозумілий застосунок, чудова клієнтська підтримка, дякую, так тримати!
Написать комментарий
Ответ банка

Дякуємо за відгук та високу оцінку! Раді співпраці та цінуємо Ваш вибір! Ваша підтримка мотивує нас працювати краще! 😊🍏
Вже подавав заявку в тому місяці на вивід коштів очікув 1 місяця після того як написав перший раз на Мінфін бистро відповіли сказали закрити ФОП подав написав заяву на закриття обіцяли вивести протягом одного робочого дня чекаю й досі обґрунтованої відповіді чому не виводять кошти не дають напевно просто
Комментарии (1)
Ответ банка

Добрий день! Ми завжди відповідально ставимось до питання регламентів та робимо все можливе для їх виконання. Будемо раді детально розібратись у Вашій ситуації. Просимо надати нам відповідь в особистому повідомленні.
02.04.2024 року знімав кошти з депозитного рахунку у доларах, видали старі пошарпані долари 1996 — 2006 років, на моє прохання видати більш нові, мені відмовили, хоча коли я робив вклад то дав купюри 2017 року, огидне та зухаале ставлення до клієнта банку, таке враження що навмисно видають старі долари, а нові ні, на моє прохання прийти в інший день та отримати нові — відмовили, сказали не подобається — то не беріть, а нових купюр ви не отримаєте, жах, якщо я не забрав би кошти, то вони б автоматично перейшли на 2 місяць у депозиті, також зппропонували зняти в іншому відділені, але вже із ставкою 0.9%, як там можна відноситися до клієнтів та обдурюаати їх… Зателефонував на гарячу лінію — до цього часу дають відповідь, так ваші працівники реагують на звернення громадян. Нікому із своїх знайомих вже не порекомендую абанк, і не тільки знайомих. Одним словом абанк «розвів» на 1200 доларів ганьба і не бажають жодним чином виправити свої недоліки.
Комментарии (11)
Ответ банка

Добрий день!
Нам шкода, що у Вас виникли негативні емоції після відвідування нашого відділення. Наш Банк не працює з інкасо, тому іноземну валюту ми приймаємо і видаємо Клієнтам лише у належному стані. З каси видаються купюри, які є у наявності та не обираються спеціально касиром. Умови видачі купюр для всіх Клієнтів є однаковими. Всі купюри в касі є платіжними та відповідають вимогам НБУ.
Банк приймає такі купюри на обслуговування, та видає Клієнтам при зверненні, тож запевняємо, що Ви зможете їх використовувати у поточній діяльності. Ви можете поповнити валютну картку через касу нашого Банку без додаткової комісії. Зняття відповідно до тарифів картки буде з комісією 0,9%.
Ми вже перевірили Ваші звернення до Служби підтримки та передали в опрацювання.
Шкода, що Ви прийняли рішення про закриття рахунків в нашому Банку. Сподіваємось, що Ваше рішення зміниться згодом і в нас ще буде можливість співпрацювати з Вами в майбутньому.
Нам шкода, що у Вас виникли негативні емоції після відвідування нашого відділення. Наш Банк не працює з інкасо, тому іноземну валюту ми приймаємо і видаємо Клієнтам лише у належному стані. З каси видаються купюри, які є у наявності та не обираються спеціально касиром. Умови видачі купюр для всіх Клієнтів є однаковими. Всі купюри в касі є платіжними та відповідають вимогам НБУ.
Банк приймає такі купюри на обслуговування, та видає Клієнтам при зверненні, тож запевняємо, що Ви зможете їх використовувати у поточній діяльності. Ви можете поповнити валютну картку через касу нашого Банку без додаткової комісії. Зняття відповідно до тарифів картки буде з комісією 0,9%.
Ми вже перевірили Ваші звернення до Служби підтримки та передали в опрацювання.
Шкода, що Ви прийняли рішення про закриття рахунків в нашому Банку. Сподіваємось, що Ваше рішення зміниться згодом і в нас ще буде можливість співпрацювати з Вами в майбутньому.
Ответ администратора
16 мая 2024, 9:00
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/currency/articles/narodnyy-reyting-bankiv-kviten-24/
Являюсь клиентом данного банка! Сотрудники работают профессионально, оперативно и доступно!!! Так держать!!! Большое спасибо!
Комментарии (1)
Ответ банка

Дякуємо Вам за відгук, ми дуже раді, що Ви з нами. Будемо намагатися і надалі радувати Вас! 🍏😊
Мені заблокували карту з сумою в 5 тисяч грн, я звернувся одразу до підтримки, мені відповіли що тут питання по платежу в 1450 грн, я надав всі докази, за що я отримав дану суму і те що я не шахрай, це було 2 травня, мені відповіли що на протязі 3 днів, питання буде вирішене, і мені розблокують карту, як ви бачите сьогодні 21 вересня, і досі карту мені н розблокували, і взагалі всеодно на цю ситуацію, буду писати в НБУ так як це затримання моїх коштів
Написать комментарий
Ответ банка

Добрий день!
Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Під час проведення перевірки, картка може бути тимчасово обмежена.
Наші Спеціалісти вже зв'язувалися з Вами для уточнення інформації по платежах. На жаль, ми не отримали від Вас жодного підтвердження.
Ваше питання на контролі. За результатом з Вами зв'яжеться наш Співробітник.
Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Під час проведення перевірки, картка може бути тимчасово обмежена.
Наші Спеціалісти вже зв'язувалися з Вами для уточнення інформації по платежах. На жаль, ми не отримали від Вас жодного підтвердження.
Ваше питання на контролі. За результатом з Вами зв'яжеться наш Співробітник.
A-Bank is very good bank and helped me ans my family in the war by not blocking my credit card with an amount of ₴5000 it may sound not much but it was very helpful and the war started I used in Ukraine and across Europe with absolutely no problem, better than PrivateBank shame on them they disabled my credit and froze it immediately, anyway today I repaid my debt to A-Bank and i really appreciate their help.
*Good customer support service and call centre, professional and they speak fluent English as well 🇺🇦💛💙
Написать комментарий
*Good customer support service and call centre, professional and they speak fluent English as well 🇺🇦💛💙
Ответ банка

Thank you for your feedback and support, we really appreciate it!😊
Максимальная оценка, очень оперативно.
Вы лучшие! Лучший банк, лучшее приложение! И самые приятные сотрудники.
Александр Русин
Комментарии (5)
Вы лучшие! Лучший банк, лучшее приложение! И самые приятные сотрудники.
Александр Русин
Ответ банка

Благодарим Вас за отзыв и высокую оценку, нам очень приятно, постараемся и дальше радовать Вас!😊
Для меня даже странно, что у банка есть немало негативных отзывов. Обычно если какие вопросы по его работе возникают, то прихожу в отделение на Победы, там и решается все сразу, сотрудники объясняют все вежливо и по делу, не увиливают от вопросов, не дезинформируют, не навязывают услуг. Сам держу в этом банке карту платежную, выбрал специально с системой Mastercard, чтобы удобнее и привычнее было. По программе взял Gold, доволен ею, так как условия, как по мне, приемлемые. Консьерж-сервис и ускоренная регистрация при оплате ею просто выручают порой, да и бонусные программы здесь действительно хороши. В частности, больше всего пользуюсь rewards, потому что по ней можно и на реальные товары обменивать накопленное, а бонусы начисляются при абсолютно любой покупке. По-моему, выгодно, да и обслуживание недорогое плюс качественное.
Написать комментарий
Ответ банка

Спасибо! Мы рады Вашему обслуживанию в нашем Банке и ценим Ваш выбор :) Будем и дальше стараться приносить Вам хорошие эмоции от сотрудничества с нами!:)