Курс валютв абанке |
||
|---|---|---|
| Покупка | Продажа | |
| EUR | 48.7 | 49.4 |
| USD | 41.8 | 42.4 |
| Все курсы банка | ||
Отделение абанка: Винница, ул. Келецкая, 64 пом 76
Адрес:
Винница, ул. Келецкая, 64 пом 76
Телефон:
7776
Время работы:
Пн-Пт: 08:30-17:30, (касса: 09:00-17:30, перерыв: 12:30-13:30), Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Ответ банка

Добрий день!
Нам дуже прикро дізнатися, що у вас виник негативний досвід з роботою нашого банку. Ми цінуємо кожного нашого клієнта і прагнемо забезпечити високий рівень обслуговування.
Ми хочемо детально розглянути вашу ситуацію та допомогти з її вирішенням. Для цього ми надіслали вам повідомлення і чекаємо на вашу відповідь. Ми впевнені, що разом ми зможемо знайти рішення. Дякуємо за ваше терпіння та розуміння.
Нам дуже прикро дізнатися, що у вас виник негативний досвід з роботою нашого банку. Ми цінуємо кожного нашого клієнта і прагнемо забезпечити високий рівень обслуговування.
Ми хочемо детально розглянути вашу ситуацію та допомогти з її вирішенням. Для цього ми надіслали вам повідомлення і чекаємо на вашу відповідь. Ми впевнені, що разом ми зможемо знайти рішення. Дякуємо за ваше терпіння та розуміння.
Мені заблокували рахунок без підстави, вже більше 5 днів, я не отримав офіційного підтвердження ситуації, лише зі слів не зрозуміло кого, вимагають 30% від балансу і списання підозрілої операції
Комментарии (1)
Ответ банка

Добрий день!
Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.
Для перевірки інформації банком було відправлено особисте повідомлення з прохання надати інформацію, що допоможе ідентифікувати Вас. Наразі відповіді нами так і не було отримано. Прохання відповісти на особисте повідомлення.
Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.
Для перевірки інформації банком було відправлено особисте повідомлення з прохання надати інформацію, що допоможе ідентифікувати Вас. Наразі відповіді нами так і не було отримано. Прохання відповісти на особисте повідомлення.
Ответ администратора
21 апреля 2025, 12:47
Відгук не зарахований (на 21.04.2025).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Доброго дня. Працюючи з банком більше пів року, немала жодних проблем. Працюю як ФОП, кошти отримую на ФОП рахунок, це передплати за одяг. Роблю на кожну операцію чеки. Ніяких підозрілих дій з моєї сторони не було. Сьогодні в банк зайти не змогла. Банк надіслав інформацію, що договір розірвано по ст. 15.
У банка прошу додаткову інформацію, її не надають. Можу надати, будь яку інформацію з приводу всіх операцій. Але банк не зацікавлений в цьому. Кошти мої залишились у банка, через касу відмовляються віддавати, тільки на рахунок іншого банку. Інший банк не збираюсь реєструвати. Допоможіть розібратись у даній ситуації.
Комментарии (4)
У банка прошу додаткову інформацію, її не надають. Можу надати, будь яку інформацію з приводу всіх операцій. Але банк не зацікавлений в цьому. Кошти мої залишились у банка, через касу відмовляються віддавати, тільки на рахунок іншого банку. Інший банк не збираюсь реєструвати. Допоможіть розібратись у даній ситуації.
Ответ банка

Добрий день!
Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.
Очікуємо на документи для перерахування коштів.
Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.
Очікуємо на документи для перерахування коштів.
Привіт всім)
З радістю хочу поділитися неймовірними враженнями від обслуговування в «А банку».
Чудові тарифи, безліч послуг та супер персонал!
Про персонал хочеться сказати окремо:)
Я є клієнтом у віділенні в місті Вінниця, за адресою Келецька 64, мій менеджер — Аліна.
Аліна — професіонал своєї справи та більше того, неймовірно приємна людина, яка завжди готова прийти на допомогу в любому питанні)
Так само й увесь персонал віділення, просто чудовий)
Дякую усім Вам за класне обслуговування та приємні емоції))
Написать комментарий
З радістю хочу поділитися неймовірними враженнями від обслуговування в «А банку».
Чудові тарифи, безліч послуг та супер персонал!
Про персонал хочеться сказати окремо:)
Я є клієнтом у віділенні в місті Вінниця, за адресою Келецька 64, мій менеджер — Аліна.
Аліна — професіонал своєї справи та більше того, неймовірно приємна людина, яка завжди готова прийти на допомогу в любому питанні)
Так само й увесь персонал віділення, просто чудовий)
Дякую усім Вам за класне обслуговування та приємні емоції))
Ответ банка

Доброго дня!
Дякуємо Вам за відгук та високу оцінку. Ми раді, що Ви оцінили роботу наших Співробітників. Завжди раді бачити Вас знову у наших відділеннях. 😊🍏
Дякуємо Вам за відгук та високу оцінку. Ми раді, що Ви оцінили роботу наших Співробітників. Завжди раді бачити Вас знову у наших відділеннях. 😊🍏
Добрый день! Хочу поблагодарить сотрудников отделение по адресу г. Винница, ул. Келецкая 64, Трачук Алину и Бойку Снежану за их отзывчивость и качественное обслуживание. В целом очень доволен обслуживанием на данном отделении, очень приятные люди!
Написать комментарий
Ответ банка

Благодарим Вас за отзыв и высокую оценку. Нам очень приятно, что Вы оценили работу наших Сотрудников! 😊🍏
Ответ администратора
17 апреля 2022, 11:06
Отзыв не засчитан (на 17.04.2022).
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, которые подтверждают, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, которые подтверждают, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Благодарю всех сотрудников отделение за своевременное и че́ткое решение финансовых вопросов. Очень доволен обслуживанием в отделении, спасибо за оперативность, доброту, душевность.
Комментарии (2)
Ответ банка

Добрый день!
Благодарим Вас за отзыв и Вашу поддержку, нам очень приятно, постараемся и дальше радовать Вас.😊
Благодарим Вас за отзыв и Вашу поддержку, нам очень приятно, постараемся и дальше радовать Вас.😊
Трижды переводил деньги за границу брату (продали родительский дом, его долю).Первый раз кассир Бойко Снежана «обнаружила» 2 некачественные стодолларовые купюры, пошел за угол в АВАЛЬ, там они оказались качественными, приняли, а покупать для перечисления денег по Western Union пришлось в, А Банке. В следующий раз обнаружилось уже 4 «некачественные» купюры-так же спокойно приняли в другом банке. Сегодня, при третьем перечислении «обнаружила» 8 «некачественных» купюр, после чего кассир вместе с банком были посланы в пешее эротическое путешествие, открыл счет в АВАЛЬ и спокойно сделал перевод. При том, что остальные сотрудники этого отделения вполне вменяемые и грамотные. Кассир сказала, что «такая политика банка».Граждане банкополитики, если ваша задача уменьшить число клиентов-вы на верном пути. Я позакрывал сегодня все счета, хотя туда должны были идти отчисления за аренду земли и за сдачу квартиры, чего и остальным желаю. Кассиры ваше все
Комментарии (5)
Ответ банка

Добрый вечер!
Благодарим Вас за отзыв и уделенное время. Нам жаль, что эта ситуация вызвала негативные эмоции.
Обращаем Ваше внимание, что согласно сообщению НБУ № Е.AB.0.0.0.0/1-33604 от 03.09.2018 «Про обмін зношених та пошкоджених банкнот іноземної валюти», решение об обмене валюты принимает Кассир.
Мы проверим указанную Вами информацию и запросим комментарий у сотрудников отделения. После свяжемся с Вами, чтобы проинформировать по решению Вашего вопроса.
Благодарим Вас за отзыв и уделенное время. Нам жаль, что эта ситуация вызвала негативные эмоции.
Обращаем Ваше внимание, что согласно сообщению НБУ № Е.AB.0.0.0.0/1-33604 от 03.09.2018 «Про обмін зношених та пошкоджених банкнот іноземної валюти», решение об обмене валюты принимает Кассир.
Мы проверим указанную Вами информацию и запросим комментарий у сотрудников отделения. После свяжемся с Вами, чтобы проинформировать по решению Вашего вопроса.
Звертаюся до всіх громадян — клієнтів український банків (як дійсних, так і потенційних), що окремі фінансові, владні установи та інші юридичні особи з незрозумілою метою, без будь-яких застережень та пояснень і явно в супереч інтересам громадян, збирають ЧИСТІ СКАН-КОПІЇ ваших документів (паспорт, довідка при присвоєння ідентифікаційного номера та інші), які можна потім використовувати без вашого відома та згоди і проти ваших фінансових і майнових інтересів, а саме: оформлення кредитів у «не чистих на руку» банках та кредитних спілках, або відчуження вашої власності через таких саме нотаріусів та інші операції з їх використанням.
Недавно, з метою стати клієнтом, я звертався у відділення А- Банку, але мені було відмолено у можливості стати клієнтом цього банку, без надання можливості працівникам банку власноручно зробити ЧИСТІ СКАН-КОПІЇ з оригіналів моїх документів і без жодних адекватних пояснень. На мої пропозиції, з метою захисту моїх власних інтересів, надати їм, або паперові копії документів ПОГАШЕНІ власноручним підписом і датою, або самостійно зроблені ПОГАШЕНІ відповідними ВОДЯНИМИ ЗНАКАМИ їх скан-копії, я отримав відмову. На мої аргументи, що в інших фінансових та владних установах такі способи ідентифікації особи приймаються, я отримав відповідь, що це вказівка керівництва цих банків.
На моє переконання такі дії працівників банку мають всі ознаки ШАХРАЙСЬКИХ дій з метою заволодіння персональними даними громадян України і їх акумулювання.
Прошу представників банку пояснити цю ситуацію.
Комментарии (7)
Недавно, з метою стати клієнтом, я звертався у відділення А- Банку, але мені було відмолено у можливості стати клієнтом цього банку, без надання можливості працівникам банку власноручно зробити ЧИСТІ СКАН-КОПІЇ з оригіналів моїх документів і без жодних адекватних пояснень. На мої пропозиції, з метою захисту моїх власних інтересів, надати їм, або паперові копії документів ПОГАШЕНІ власноручним підписом і датою, або самостійно зроблені ПОГАШЕНІ відповідними ВОДЯНИМИ ЗНАКАМИ їх скан-копії, я отримав відмову. На мої аргументи, що в інших фінансових та владних установах такі способи ідентифікації особи приймаються, я отримав відповідь, що це вказівка керівництва цих банків.
На моє переконання такі дії працівників банку мають всі ознаки ШАХРАЙСЬКИХ дій з метою заволодіння персональними даними громадян України і їх акумулювання.
Прошу представників банку пояснити цю ситуацію.
Ответ банка

Доброго вечора! Відповідно до Постанови Правління Національного Банку України № 65 від 19.05.2020 «Про затвердження Положення про здійснення банками фінансового моніторингу», в додатку 2, зазначено порядок проведення ідентифікації (верифікації Клієнта). В пункті 13 вказано, що: «факт особистої присутності фізичної особи під час здійснення верифікації банк документує шляхом використання будь-якого з способів, серед яких також є виготовлення уповноваженим працівником банку паперових копій з оригіналу ідентифікаційного документа (сторінок/сторін, що містять ідентифікаційні дані), які засвідчуються підписами цього уповноваженого працівника та фізичної особи — власника документа як такі, що відповідають оригіналу (додатково на копіях зазначається дата їх виготовлення)». На цій підставі Співробітники Банку запросили у Вас саме оригінали документів. Хочемо також додати, що Ви можете бути впевненні в тому, що Ваші документи будуть під надійним захистом.
Для Вашої зручності, в разі відмови надання оригіналів документів, Ви можете пройти ідентифікацію за допомогою додатку «Дія», в такому випадку Банку не потрібно буде отримувати від Вас документи шляхом сканування, а Ви зможете швидко і зручно завершити відкриття рахунку за допомогою підтвердження на смартфоні. Нам шкода, що у Вас склалася така думка. Наш Банк завжди готовий до співпраці з Вами на основі відповідності взаємних дій законодавству України.
Для Вашої зручності, в разі відмови надання оригіналів документів, Ви можете пройти ідентифікацію за допомогою додатку «Дія», в такому випадку Банку не потрібно буде отримувати від Вас документи шляхом сканування, а Ви зможете швидко і зручно завершити відкриття рахунку за допомогою підтвердження на смартфоні. Нам шкода, що у Вас склалася така думка. Наш Банк завжди готовий до співпраці з Вами на основі відповідності взаємних дій законодавству України.
Вчера мені подзвонила співробітниця банк. Ні доброго дня нічого зразу сходу почала погрожувати мені, що я така пересяка набрала кредитів користуюся речами їхніми, повинна була думати раніше що буде карантин, хоч кредит я взяла на початку 2019 року, шоу я повинна подумати про себе, а то що кілера наймете і йти позичати гроші по сусідам, ще краще взяти ще один кредит. На що я їй говорю що я рада заплатити і платила вчасно ну мені не виплатили заробітної плати мені нічим зараз заплатити треба було думати перед тим як брати кредит я і думала пішла ще на одну роботу і там теж не працює підприємство. Я мовчу вже як раніше для сплати мені дали неправильні реквізити ваші співробітники банку якби я не побачила то так і платила а ви мені нараховували штрафи. Думаєте повернули кошти звичайно ні. Я після вчорашнього дзвінка мені дуже було погано мені неможна нервуватися а як тут як зразу починають погрожувати.
Написать комментарий
Ответ банка

Доброго дня!
Розуміємо, що склалась неприємна ситуація, для того, щоб у нас була можливість перевірити інформацію по Вашим рахункам просимо надати відповідь в особистому повідомленні.
Розуміємо, що склалась неприємна ситуація, для того, щоб у нас була можливість перевірити інформацію по Вашим рахункам просимо надати відповідь в особистому повідомленні.
Ответ администратора
24 апреля 2020, 16:10
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 24.04.2020).
Користувач не надав документи на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Користувач не надав документи на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
01.04.2020. Вінниця, відділення вул. Келецька, 64. Відмовили в обслуговувані. Причина — відсутність в мене маски.
На моє прохання вказати посилання на документ, що зобов'язує мене носити маску, в відділенні тикнули пальцем на роздрукований лист а4 з написом «без маски не заходити» (суть тексту була така).
За телефоном технічної підтримки мені послалися на постанову КМУ 239 від 25-03-2020, але ця постанова лише вносить зміни до постанови КМУ 211 від 11-03-2020 «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2». В даній постанові сказано що «провадження банківської дозволяється за умови забезпечення відповідного ПЕРСОНАЛУ засобами індивідуального захисту, а також дотримання відповідних санітарних та протиепідемічних заходів;» та «Особи, які потребують самоізоляції, зобов'язані утримуватися від контакту з іншими особами, крім тих, з якими спільно проживають, відвідування громадських місць. Дозволяється відвідування у невідкладних випадках місць торгівлі продуктами харчування, засобами гігієни, лікарськими засобами, виробами медичного призначення та закладів охорони здоров'я за умови використання засобів індивідуального захисту та дотримання відстані не менш як 1,5 метра.».
Тобто дана постанова не зобов'язує мене вдягати маску в приміщені банку.
Також є рекомендації МОЗ України (https://www.facebook.com/moz.ukr/photos/a.261895253973587/1489632167866550/?type=3&theater) коли та як необхідно використовувати медичні маски, де сказано, що «здоровим людям носити маску треба, тільки якщо вони надають допомогу людині хворій на COVID-19;».
Виходячи з того, що я не хворію, не перебуваю на самоізоляції, не надаю допомогу людині хворій на COVID-19, не маю ніяких симптомів ГРВІ, роблю висновок, що працівники А-Банку дозволяють собі вимагати від мене що завгодно та вирішувати чи будуть мене обслуговувати чи ні.
Більше з цим банком працювати не буду!!!
Комментарии (12)
На моє прохання вказати посилання на документ, що зобов'язує мене носити маску, в відділенні тикнули пальцем на роздрукований лист а4 з написом «без маски не заходити» (суть тексту була така).
За телефоном технічної підтримки мені послалися на постанову КМУ 239 від 25-03-2020, але ця постанова лише вносить зміни до постанови КМУ 211 від 11-03-2020 «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2». В даній постанові сказано що «провадження банківської дозволяється за умови забезпечення відповідного ПЕРСОНАЛУ засобами індивідуального захисту, а також дотримання відповідних санітарних та протиепідемічних заходів;» та «Особи, які потребують самоізоляції, зобов'язані утримуватися від контакту з іншими особами, крім тих, з якими спільно проживають, відвідування громадських місць. Дозволяється відвідування у невідкладних випадках місць торгівлі продуктами харчування, засобами гігієни, лікарськими засобами, виробами медичного призначення та закладів охорони здоров'я за умови використання засобів індивідуального захисту та дотримання відстані не менш як 1,5 метра.».
Тобто дана постанова не зобов'язує мене вдягати маску в приміщені банку.
Також є рекомендації МОЗ України (https://www.facebook.com/moz.ukr/photos/a.261895253973587/1489632167866550/?type=3&theater) коли та як необхідно використовувати медичні маски, де сказано, що «здоровим людям носити маску треба, тільки якщо вони надають допомогу людині хворій на COVID-19;».
Виходячи з того, що я не хворію, не перебуваю на самоізоляції, не надаю допомогу людині хворій на COVID-19, не маю ніяких симптомів ГРВІ, роблю висновок, що працівники А-Банку дозволяють собі вимагати від мене що завгодно та вирішувати чи будуть мене обслуговувати чи ні.
Більше з цим банком працювати не буду!!!
Ответ банка

Доброго дня, Олександр! Для того, щоб ми мали можливість перевірити необхідну інформацію і розібратися в даній ситуації, дайте відповідь, будь ласка, нам в особистому повідомленні.
Переписка з службою підтримки нічого не дала мабуть в банку якісь проблеми, то до чого тут я. щоб не було в подальшому проблем буду закривати в ньому всі рахунки.