GrugoriyHoland
GrugoriyHoland
Зарегистрирован:
6 мая 2019

Последний раз был на сайте:
28 октября 2020 в 09:29
Просмотров профиля:
Сегодня: 13
Всего: 3223
Подписчики (22):
kingcity
kingcity
50 лет, Львів
idebsa
idebsa
1On
1On
Запорожье
Elena1997
Elena1997
tower77
tower77
35 лет, Киев
Lefert
Lefert
kosdie
Космас Диегезис
lora
lora
73859748
R S
46 лет
47856667
Игорь Фунтиков
HELP7
Васян Васькин
89 лет, Марик
VictorS
VictorS
все подписчики

GrugoriyHoland - блог

Пол:
мужской
Город:
Киев
Утром мажу бутерброд - Сразу мысль: а как народ? И икра не лезет в горло, И компот не льется в рот!
Блог
Комментарии
Валютный форум
Отзывы
Горячая линия

Українські покупці вживаних авто в Німеччині отримали несподіваного конкурента

23 октября 2020, 11:10   + 45 голосов Написать комментарий

19:14, 22 жовтня

Ним виявивися власне німецький покупець, який почав активніше купувати вживані автомобілі віком від одного до 6 років.

В Німеччині реєструють значне пожвавлення ринку перепродажів автомобілів всередині країни. Згідно інформації DataForce, реєстрація угод з купівлі-продажу вживаних автомобілів віком від 1 до 6 років за 9 місяців 2020 року виросла на 4,7%, а у вересні – на 9,8%. Хоча загальний ринок перепродажів за 1-3 квартали знизився на 4,2%. Це значно менше, ніж падіння ринку нових авто – він продемонстрував «мінус» 25,5%.

Такі результати пов'язують з пандемією коронавірусу. Адже людям необхідний персональний транспорт, а от витрачати на нього багато грошей вони не можуть чи не хочуть. Тому і звертають увагу на ринок вживаних авто. Причому попит не виріс на майже нові (до року використання), а також на старші 6 років. Водночас автомобілі віком від 1 до 6 років – це або машини після лізингу, або від власників, які постійно змінюють свій автопарк на нові авто. Їх на ринку багато, але й попит зростає.

Це може створити додаткову конкуренцію українцям, які купують вживані авто в Німеччині. Хоча серед наших співгромадян попитом користуються більш старші авто, наприклад, віком від 10 років.

https://auto.24tv.ua/ukrainski_pokuptsi_vzhyvanykh_avto_v_nimechchyni_otrymaly_nespodivanoho_konkurenta_n24864

 

Позиція ФАУ за підсумками засідання Комітету підтримки експорту

23 октября 2020, 10:44   + 15 голосов 12 комментариев

За результатами засідання Комітету підтримки експорту щодо перегляду положень Угоди про асоціацію з Євросоюзом, яке відбулось 19 жовтня 2020 року, Федерація роботодавців автомобільної галузі задля підтримки національного виробника, забезпечення умов для покращення економічної та екологічної ситуації в Україні повідомляє.

Додатком ІІ Угоди між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони (далі — Угода) визначені спеціальні заходи щодо легкових автомобілів.

Цей Додаток встановлює граничні рівні для застосування спеціальних заходів щодо товарів відповідно до Частини 2 Глави 2 «Засоби захисту торгівлі» Розділу IV цієї Угоди та максимальний розмір спеціального мита, який може застосовуватися для кожного окремого року.

Відповідно до ч.1 Ст. 44 Угоди, якщо в результаті зниження або скасування мита товар імпортується на територію України у більших обсягах в абсолютних величинах або стосовно національного виробництва та за таких умов, за яких заподіюється значна шкода національній промисловості, що виробляє подібний товар чи якщо сукупний обсяг імпорту товару протягом будь-якого року досягає граничного обсягу, Україна може застосовувати спеціальні заходи у формі вищої ставки ввізного мита.

У 2020 році граничний обсяг імпорту відповідно до Додатку II Угоди для легкових автомобілів сьогодні складає 45 тисяч одиниць з граничною часткою ринку 23%. За таких умов Україна має право застосовувати спеціальні заходи, де максимальний розмір увізного мита та додаткового спеціального мита складає 10%.

У 2019 році в Україну було імпортовано 372,4 тис. легкових автомобілів з ЄС, за перше півріччя 2020 – 95,1 тис. одиниць. Таким чином, граничний обсяг імпорту є значним, а механізм застосування спеціального мита державою не реалізовується, що негативно впливає на конкурентоспроможність національного виробника, на розвиток підприємництва та економіку загалом.

Тому задля забезпечення дієвого механізму захисту внутрішнього ринку, при перегляді умов підписання Угоди, просимо ініціювати застосування спеціальних заходів у формі підвищеної ставки спеціального мита, але не в розмірі 10%, а 20%:

Разом з цим з метою обмеження ввезення в Україну легкових автомобілів, які вже не відповідають екологічним вимогам в країнах ЄС і завдають шкоди екології та здоров‘ю громадян, просимо на національному рівні відновити застосування екологічних вимог Євро 5, а в подальшому і Євро 6 до легкових автомобілів, що були в користуванні і ввозяться в Україну.

Автор: Прес-служба ФАУ

… яркий пример лицемерия, и повод задуматся — в чьи « мохнатые лапы» нас толкают....

 

Експерти провели дослідження бензину А-95 в Україні: де заправлятися, а які заправки краще оминати

15 октября 2020, 10:32   + 60 голосов 10 комментариев

Експерти Інституту споживчих експертиз вирішили перевірити якість і відповідність стандартам бензину А-95. Вони перевірили найбільш популярні АЗС України, сюди увійшли великі всеукраїнські мережі, середні і регіональні заправки.

Зразки бензину взяли на таких АЗС:

БРСМ-нафта;
WOG;
Мотт;
КЛО;
OKKO;
Amic;
Chipo;
GLUSCO;
ANP;
Marshall;
SunOil;
Shell;
Avantage.

Взяті проби були відправлені в сертифіковану лабораторію, де їх досліджували на відповідність нормативам профільного ДСТУ 7687 до: 2015 (бензин А-95-Євро5). Зразки були перевірені за основними параметрами – октанове число, вміст сірки і об’ємні частини ароматичних вуглеводнів і бензолу.

Результати виявилися гірше, ніж хотілося б.

Перевірка октанового числа, яке за нормативом має бути не нижче 95-ти, показала такі результати:

Всі зразки, крім одного, відповідали нормативу, більш того, практично всі мали показник більше на дві одиниці і більше. У мережах БРСМ-Нафта (97,2) і КЛО (97 одиниць) виявився 97-й бензин. А ось в бензині від АЗС Avantage і Marshall дев’яносто третій 88 (!) одиниць відповідно, що не відповідає нормам.

Перевірка вмісту сірки, яка за стандартом Євро 5 має бути не більше 10 мг / кг.

У мережі Avantage бензин виявився з вмістом сірки 393 мг / кг! Також перевищення вмісту сірки було виявлено в зразку бензину заправки Marshall. Це дуже суттєві перевищення, здатні завдати смертельного удару двигуну.

Гарний результат показали БРСМ-нафта (5 мг / кг), КЛО (5,2) і ОККО (5,9 мг / кг).

Вміст бензолу за ДСТУ має бути на рівні не більше 1%.

В зразках бензину АЗС Marshall і Avantage бензолу було в 15 раз (!) більше встановленого нормативу.

Найменше шкідливої ​​речовини виявилося у зразках, взятих на АЗС Shell (0,51%) і БРСМ-нафта (0,40%).

Що стосується змісту ароматичних вуглеводнів – ДСТУ регламентує вміст ароматичних вуглеводнів в бензині класу Євро 5 не більше 35% за обсягом.

Усі АЗС, які брали участь у дослідженні вклалися в норматив, порушень не виявлено.

https://autoporady.com/doslidjennia-a-95-v-ykraini-de-mojna-zapravliatisia-a-kydi-krashe-ne-zaijdjati/

 

В Україну можуть хлинути дешеві авто з США, але є нюанси

1 октября 2020, 18:36   + 60 голосов Написать комментарий

Зовсім скоро в Україні можуть з’явитися ну дуже дешеві б/у авто з США. І так, це не битки – вони не потрапляли в ДТП, пише Topgir.

Не битки, але потопельники. Справа в тому, що Техас постраждав від сильного урагану, що викликав серйозну повінь. На відео видно, що підтоплені цілі вулиці Х’юстона і часом рівень води сягає понад півметра.

Природно, авто-потопельники в США ніхто відновлювати не буде. А їх сотні, якщо не тисячі. Зате вони спливуть на Copart і мають всі шанси масово хлинути в Україну.

https://topgir.com.ua/v-ukraine-ozhidaetsya-naplyv-deshevyx-avto-iz-ssha-329473/

 

Для всех кого не устраивает президент Зеленский.

21 сентября 2020, 4:44   + 75 голосов 1 комментарий

Скажу сразу я не за «этих» и не был за «тех»! У меня свое отношение к происходящему. Но прежде чем писать о «бубочках», надо хорошо подумать кому это выгодно!

Теорія брехні та практика маніпуляцій: як РФ закидає фейки в український інфопростір

Коли минулого тижня під час рейтингового політичного ток-шоу народний депутат України Андрій Ніколаєнко цілком серйозно посилався на поширений у соцмережах російський фейк (причому неодноразово спростований) про дівчину 25 років, яка нібито обійняла генеральську посаду в апараті СБУ (насправді сайти-смітники поширюють фото тезки співробітниці СБУ), я вкотре замислився над проблемою, про яку багато говорять, але дуже мало роблять для її вирішення.

Хтось із класиків сучасної політичної думки якось влучно зазначив: «В умовах демократії інформація відіграє таку саму роль як насилля в умовах репресивних режимів».

Важко не погодитися, бо маємо чимало прикладів, коли вміло використовуючи інформацію, можна вплинути на людську поведінку нічим не гірше, ніж використовуючи безпосереднє насилля чи погрози його застосування. Більше того, за допомогою інформації можна впливати на поведінку значно більшої кількості людей, ніж за допомогою безпосередньо фізичного насилля і коштує це значно дешевше, бо утримання репресивного апарату – недешеве задоволення. А головне, на відміну від насилля, ніхто не сперечатиметься щодо легітимності використання таких інструментів.

Те саме стосується й ефективності використання інформації для досягнення цілей у зовнішньо-політичній діяльності. Причому, знову ж таки, порівняно з військовими діями, використання інформації як зброї дешевше, безпечніше, а подекуди й значно ефективніше. Погодьтеся, використовуючи військову силу, РФ навряд чи спромоглася б втрутитися у перебіг американських виборів.

Усвідомлення цього факту призвело до розробки та широкого використання методів, сукупність яких отримали назву «інформаційних і психологічних війн».

Після стрімкого розвитку засобів масової комунікації та інформаційних технологій «інформаційно-психологічні війни» набули самодостатнього значення. Причому їх почали застосовувати не лише в міждержавних відносинах, але й у внутрішньо-політичній боротьбі та бізнесі.

Дехто з дослідників, як наприклад, Пітер Померанцев, взагалі схильні вважати, що інформаційно-психологічний вплив вже давно вийшов за межі, які раніше окреслювалися поняттям «пропаганда» і набув тотального характеру. Близькі погляди висловлює й вітчизняна дослідниця Оксана Мороз, яка у свій книзі демонструє та аналізує окремі приклади того, «як інформація змінює мислення і поведінку українців».

Утім, ані усвідомлення важливості «інформаційно-психологічної діяльності», ані майже шестирічна пафосна риторика про «російську гібридну агресію, яка розгортається, зокрема й в інформаційній та гуманітарній сфері», ані гучні міжнародні скандали, які спалахували через «втручання росіян у вибори за допомогою інформаційних технологій», по суті, не потягли за собою фундаментального осмислення цього явища та розроблення й запровадження дієвих способів протидії.

Зважаючи на це, немає нічого дивного в тому, що гібридна агресія РФ проти України, яка включає великий пласт інформаційної війни, лише набирає обертів.

Насамперед це поширення фейків, за допомогою яких відбувається маніпулювання суспільною думкою, свідомістю людей, створення викривленої картини подій. За оцінками кіберфахівців, приблизно 70% деструктивних матеріалів про Україну просуваються саме з інформаційного простору РФ, зокрема, з російських соцмереж.

У РФ до розробки фейків залучають професійних психологів, політтехнологів та спеціалістів з НЛП. Їхня основна мета – побудова паралельної реальності, нав’язування власних цінностей та наративів. Для поширення фейків використовують різні види ЗМІ, соціальні мережі та месенджери, «агентів впливу» (афілійовані з Кремлем політики, журналісти, блогери), чутки.

Значний сплеск активності агітаторів, троле- і ботоферм в інфополі відбувається під час активізації внутрішніх політичних подій в Україні (вибори), напередодні колишніх радянських, сучасних українських чи релігійних свят. Найчастіше такі фейки мають ознаки посягання на територіальну цілісність та недоторканність України, дії, спрямовані на насильницьку зміну конституційного ладу чи захоплення державної влади, і навіть на створення терористичних груп.

Остання тенденція – поширення фейків, пов’язаних з карантинними заходами у період пандемії COVID-19. У такому разі вони спрямовані на дестабілізацію ситуації в країні, поширення панічних настроїв, а опосередковано знову ж таки підводять громадян до висновків про неефективність держави та провокують думки щодо доцільності зміни державної влади чи конституційного ладу.

За великим рахунком, єдиною відповіддю на «інформаційно-психологічну» агресію з боку РФ стало «блокування» російських телеканалів та соцмереж. Утім, і воно є таким, що легко обходиться навіть підлітками, не кажучи вже про більш просунутих користувачів.

Отже, навряд чи можна вважати ці заходи достатніми, оскільки масштаби «інформаційної агресії» незрівнянно більші.

Наприклад, лише протягом першого півріччя 2020 року СБУ:

  • припинила роботу близько 2,3 тис. вебресурсів, які використовувалися злочинцями для неправомірних дій;

  • зупинила діяльність понад 2,6 тис. спільнот та 385 інтернет-агітаторів, які поширювали різноманітні фейки про епідемію COVID–19. Аудиторія цих спільнот сягала близько 1 млн осіб;

  • заблокувала міжрегіональну мережу ботоферм із понад 10 тис. акаунтів, якою керували з Російської Федерації;

  • порушила 35 кримінальних проваджень за статтями 109 і 110 Кримінального кодексу України («Дії, спрямовані на насильницьку зміну чи повалення конституційного ладу або на захоплення державної влади» та «Посягання на територіальну цілісність і недоторканність України»). 21 особу притягли до кримінальної відповідальності за поширення антиукраїнської пропаганди;

  • нейтралізувала понад 300 кібератак і кіберінцидентів на об’єкти критичної інфраструктури.

І це лише верхівка айсбергу.

Зважаючи на це, мені особисто цілком очевидно, що Служба безпеки України, яка, реалізуючи весь комплекс заходів для забезпечення інформаційної та кібербезпеки держави, протидіє кібертероризму, кібершпигунству, блокує хакерські атаки, спростовує фейки тощо, все одно самостійно не може повністю вирішити проблему протидії «гібридній агресії», яка й далі активно проводитиметься РФ в інформаційному та кіберпросторі.

Для більш ефективної протидії необхідно не лише реформувати СБУ, з урахуванням нових викликів, але й переосмислити принципи і підходи до регулювання роботи ЗМІ, особливо цифрових. А головне, треба переорієнтувати систему освіти на розвиток критичного мислення та формування навичок безпечного поводження в океані інформації.

Валентин Гладких, спеціально для «Слово і діло»

 

Давайте поможем большими акцизными ставками и пошлиной развитию отечественного автопрома!

17 сентября 2020, 21:09   + 45 голосов 2 комментария

А пока «дно»...

За попередніми даними Укравтопром, на українських заводах в серпні було виготовлено 121 од. автотранспортних засобів, що в 5,5 разів менше, ніж в тому ж місяці минулого року.

Нагадаємо, що наявні в Україні виробничі потужності дозволяють випускати в місяць більше 30 тис. од. автотранспорту.

Серпнева збірка легкових автомобілів зменшилася майже в 15 разів до 38 шт. Як і роком раніше, всю статистику по легковим авто продовжував формувати завод Єврокар.

Про виробництво в серпні комерційних автомобілів не прозвітувало жодне підприємство.

У той же час випуск автобусів зріс на 2,5% до 83 шт.

Найбільшу кількість автобусів виготовив Чернігівський автозавод – 30 шт. «Черкаський автобус» випустив 25 шт. «Богдан» повідомив про 16 автобусів. На ЗАЗі виробили 7 шт., і 5 шт. випустив Часівоярський автобусний завод.

Всього з початку 2020 року в Україні було виготовлено 2243 од. автотранспортних засобів, що на 47% менше, ніж за перші вісім місяців минулого року.

Легкових автомобілів – 1821 шт. (-50%);

Комерційних – 28 шт. (-65%);

Автобусів – 394 шт. (-26%).

https://ukrautoprom.com.ua/ukrayinskyj-avtoprom-pidsumky-serpnya

 

Классика «жанра».

11 сентября 2020, 8:01   + 75 голосов 4 комментария

Фильм «За двумя зайцами» был снят в далеком 1961 году. Почти 60 лет назад! А как актуальны некоторые монологи героев в наше время...

Всем «самопровозглашенным» финансовым и бизнес аналитикам, дающим «умные» советы и рассуждающим на темы в которых ( по определению) ничего не понимают. А также прочим гражданам неустановленной профессии, но гордо носящим название «руководитель проекта» ( такое впечатление, что на каждого гражданина существует свой проект ) и прочим сочувствующим и «стремящимся» посвящается…

 

Факты о количестве импорта автомобилей в августе 2020

5 сентября 2020, 17:14   + 60 голосов 4 комментария

Очень интересная статья https://minfin.com.ua/2020/09/05/51777202/! А интересна тем, как в очередной раз ( из за непонятных причин) наш «автогигант» «Укравтопром» манипулирует данными! Да, б/у автомобили стали пользоваться повышенным спросом и особенно в сегменте 2009 — 2014 год и в цене — 8000 -12000 т уе и все! Все остальное «от лукавого» По количеству продаж б/у авто может и больше, но по количеству импорта на много меньше. Причина одна, рост цен на бу авто в ЕС ( причина -падение покупок новых авто и общие покупательные настроения) ну и границы ( все частники едут в ЕС ( пока) через Венгрию и Румынию, а это как то накладно ну и просто утомительно стоять по двое суток в очереди

Для подтверждения — г Киев, региональное отделение таможни, терминал «Малинский» (КАТП-13054)

Стоянка рассчитана на — от 100 автомобилей

Фотографии сделаны 6 августа 2020 года

А это 26 августа 2020 года

Такая же ситуация практически на всех терминалах!

Ну и «изюминка» очередь на Венгерской границе — двое суток и вы в ЕС!

Так что не все так просто !

А эта статья, более похожа на правду ( хоть тоже от «автогиганта» ) https://ukrautoprom.com.ua/rinok-novix-legkovix-avtomobiliv-pidsumki-serpnya

Ну и лично от себя один вопрос «автогиганту» — откуда в нашей стране в августе 2020 года берутся российские «Газели» только Белоруской сборки под брендом «Белава»?

 

От «Гришки - врунишки»

5 июля 2020, 19:41   + 105 голосов Написать комментарий

Читаю новость на «Минфине» https://minfin.com.ua/2020/07/03/48099438/#com3906093 и просто не могу понять, все разделились на сторонников дешевого растамаживания авто и тех кто категорически против! Аргументов просто… ну очень много… от налогов до экологии! НО, смотрю в «чистом остатке» никто до конца и не понимает в чем суть вопроса! Возникает один ( для меня важный) вопрос адресованный сторонникам «сказок» о налогах и экологии — а вы сами на каких авто едите??? На «Бентли» «Мерседесах» на чем? И как вы можете подтвердить свою «причастность» к указанному авто? А может все на много проще — обычная зависть?

Привожу «скрин» беседы

Я принял вызов от гражданина, который скорее всего и не знает что такое «катализатор».

Ну ладно, жду ответа, я сам езжу много лет только на американских авто и только на «Крайслер», особую любовь вызывают минивены «Вояджер», у меня их два! один бензин второй дизель. Добавлю, что все были ОФИЦИАЛЬНО завезены ( один с Голландии второй с Франции) и находятся на укр учете! А у вас, любители «экологии» как с этим вопросом???

Приведу «скрины» документов на одну машину ( вин код и гос номер частично затерт — честно говоря просто не хочется проблем )

фото авто с транзитным номером

«Скрин» голландского тех паспорта

Ну а это таможенная «первичка»

Ну и «скрин» нашего тех паспорта

И такой же авто только дизель 2.8. «Скрины» кидать не буду, уже хватит!

И вот вопрос ( карты на стол) — на чем ездите вы. сторонники экологии и «отечественного производителя», просто смешно читать бред, который пишут «аналитики» и «руководители бизнес проектов», давайте «скрины» своих авто!!!

И специально, для гражданина ZZEL — прежде чем писать бред о катализаторах, сначала узнай, что действительно вырезают -сажевый фильтр, но я думаю что «эксперт» даже и не слышал подобного слова! А катализатор, это уже из другой «оперы», а ( для справки ) есть такая штука лямбда — зонд, ну ладно — «погугли»!

 

Понад 82% виборців вважають, що автомобіль має бути доступним

5 июля 2020, 7:25   + 30 голосов 8 комментариев

Чи загрожує Україні навала «європейського сміття» — старих автомобілів з країн ЄС?

2 липня 2020 року відбувся вебінар Імпорт вживаних автомобілів – між економікою та екологією, організований аналітичним центром CASE Україна.

Учасники обговорили низку важливих питань, зокрема, чи загрожує Україні навала «європейського сміття» — старих автомобілів з країн Європейського союзу, які не відповідають екологічним нормам і забруднюють повітря.
Саме радянські, карбюраторні машини, за словами старшого економіста аналітичного центру CASE Україна Vladimir Dubrovskiy, становлять найбільшу загрозу для екології України. За його словами, 28% автомобільного парку України складають авто радянського виробництва, і саме від них найбільший відсоток викидів – 17,8% проти 2-2,2% у машин класу Євро-2 або Євро-3.

«І навіть якщо буде їздити лише половина від цих радянських карбюраторних машин, нехай 15%, а всі інші автомобілі будуть типу Євро-2, сукупна кількість їхніх викидів буде меншою, ніж від «Жигулів», — наголосив Володимир Дубровський.

Учасники вебінару погодилися, що в разі зниження або скасування акцизу на вживані європейські автомобілі більшість українців зможуть собі дозволити доступне і екологічно безпечне авто. Адже якщо автівка європейського виробництва коштуватиме не набагато дорожче, ніж «Москвич» або «Жигулі», перевагу віддаватимуть більш безпечним, у том числі, в екологічному плані, європейським авто.
Також експерт спростував кілька міфів. Зокрема, той факт, що автомобіль – це найгірший забруднювач повітря в Україні.

«Найбільші забруднювачі – це енергетика, промисловість. На легковий транспорт припадає лише 6,4% забруднення. Він дуже рідко видає такі хмари диму, як вантажівки та маршрутки. І це зрозуміло: ним володіють приватні особи, які за ним доглядають, дбають, щоб він не споживав надмірної кількості палива», — зазначив пан Дубровський.
Він також спростував розповсюджену думку, нібито в Україні занадто багато машин, через що страждає екологія. Насправді ж в нашій країні за статистикою на кожну 1000 громадян припадає 232 авто, тоді як у країні-лідері – Ліхтенштейні – цей показник дорівнює 782, а в середньому по Європі – 600 машин.

Втім, сказати точно, скільки машин в Україні, досить важко, — вважає автожурналіст, аналітик AUTO.RIA Остап Новицький, адже електронні бази почали вестися лише з 2013-2014 років, а паперові картотеки були частково розпорошені. Пан Новицький також розвіяв міфи щодо того, що у разі зниження або скасування акцизу на вживані авто з ЄС Україну може заполонити «автомотлох» з Європи.

«Можна просто дослідити, де візьметься той мотлох. На популярному європейському сайті з продажу виставляється 1,5 млн автомобілів. Тих, що не відповідають класифікації Євро-2 або випускалися раніше 1995 року – 56 тисяч. Тобто, на всю Європу 56 тисяч автомобілів без Євро-2, які теоретично можуть потрапити до України. І це наш максимальний ринок, за умови, якщо всі вони будуть викуплені. Тому у нас немає причин «боятися» Європи», — заявив Остап Новицький. На його думку, набагато небезпечнішими в екологічному плані є автомобілі радянського виробництва, частка яких у продажу вживаних авто – 15%.

У свою чергу, співзасновник ГО Доступне авто Stanisław Buczacki вважає, що кількість викидів від автомобіля залежить не лише від факторів, закладених у вартість акцизу машини – її вік, тип палива та двигуна.
«Кількість викидів не залежить тільки від цих факторів. Технічний стан дуже впливає, а також різного роду втручання в автомобіль. Може бути автомобіль Євро-2 з газовою установкою, і від нього викидів менше, ніж Євро-5 з вирізаним каталізатором. Формула нарахування акцизу в Україні, куди включена залежність від віку машини, суперечить нормам ЄС. Жодна країна екологічні питання не регулює на рівні імпорту. Лише на рівні використання, експлуатації та локального рівня», — зазначив пан Бучацький.

Відео вебінару: https://www.facebook.com/<wbr 732211554275752="" a="" cost.ukraine="" videos="" wbr="" />

Вебінар організований в межах дослідження «Доступне авто проти вітчизняного виробника: що приніс українцям протекціонізм в автомобільній галузі?», яке фінансує Atlas Network (США) задля поширення ідей вільного ринку та економічної свободи.

 
Страницы: 123456