Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить

Відгук про Страхову групу «ТАС» (Питання вирішене, 26.08.2025)

1/5
Elena2025-08-13 10:06:31
Нікому не побажаю пройти той шлях, який я прохожу зі «Страховою групою ТАС» після настання страхового випадку. Моя квартира постраждала від затоплення. Я оперативно зібрала всі документи, зробила фото — усе для того, щоб спростити та пришвидшити процес.
Спочатку компанія запропонувала виплату… 0 грн (!), а вже потім — суму, якої вистачить хіба що на заміну кількох плиток і відро фарби.
Чому я вважаю це порушенням моїх прав? Тому що в самому договорі чітко зазначено:
– п. 13.1.5 — страхувальниця має право (і фактично обов’язок) здійснити відновлення застрахованого майна після виплати;
– п. 13.2.14 — після ремонту страхувальниця повинна письмово повідомити страховика про відновлення. Якщо цього не буде зроблено, аналогічні пошкодження в майбутньому не вважатимуться страховим випадком;
– п. 18.6.1 — при визначенні суми страхового відшкодування враховується вартість витрат на відновлювальний ремонт.
Логічне питання: як я можу виконати ці пункти договору, якщо запропонована сума навіть близько не покриває реальних витрат? Відповіді від «ТАС» я так і не отримала. Аргументи та посилання на договір — ігнор. Пропозиції знайти компроміс — ігнор. Складається враження, що стратегія компанії проста: спочатку спробувати взагалі не платити, а потім — мінімізувати виплату, сподіваючись, що клієнтка здасться.
Такий підхід має ознаки недобросовісної ділової практики та може бути кваліфікований як порушення прав споживача фінансових послуг. Слава Богу, що Національний банк України займається такими випадками та притягує страхові компанії до відповідальності. Яскравий приклад —офіційне рішення НБУ про накладення штрафу на «ТАС» (https://bank.gov.ua/ua/news/all/do-strahovoyi-kompaniyi-zastosovano-zahid-vplivu-20577)за порушення прав споживачів фінансових послуг.

Моя думка: «ТАС» — це приклад того, як можна красиво розповідати про захист клієнта на рекламних банерах і водночас фактично позбавляти його права на повне відшкодування збитків. Перш ніж оформлювати поліс, будьте готові, що в реальній ситуації доведеться не лише боротися за кожну гривню, але й витрачати нерви, час і гроші на захист очевидних прав.
Страховая группа «ТАС»
13 августа 2025, 11:09
Добрий день.
Щоб ми мали можливість розібраися в ситуації та надати відповідь по суті, повідомте, будь ласка, номер свого договору та/або страхової справи.
З повагою СГ «ТАС»

Комментарии к отзыву - 7

ElenaElena2025-08-13 11:20:59
Добрий день. У межах страхової справи № 52501014 я отримала розрахунок страхового відшкодування. Сподіваюся, що виявлені невідповідності є наслідком помилки або недогляду конкретного оцінювача, а не відображають загальну позицію страхової компанії.
СГСГ2025-08-13 13:43:27
Шановна Олено! Керівництвом профільного департаменту розглянуто вашу скаргу і з’ясовано наступне. Станом на сьогодні врегулювання страхового випадку за вказаною страховою справою ще триває. Зважаючи на те, що ви не погодились із розрахованою сумою виплати, страховиком було замовлено проведення незалежної експертизи, на підставі якої буде здійснено розрахунок суми страхового відшкодування. З повагою СГ «ТАС»
СГСГ2025-08-13 15:35:10
Після отримання експертизи вас буде проінформовано додатково відповідно до умов договору страхування. З повагою СГ «ТАС»
ElenaElena2025-08-13 18:23:00
Дуже приємно, приємно здивована. Хотілося б дізнатися подальший порядок дій. Я правильно розумію, що повинна дочекатися завершення проведення незалежної експертизи та отримати від вас повідомлення про суму страхового відшкодування? Єдине, що хотіла б уточнити — орієнтовні строки виконання експертизи та прийняття рішення, адже існує ризик появи плісняви до моменту проведення ремонту. Я б не хотіла дихати шкідливими випарами в погано провітрюваному приміщенні кухні. Якщо результати будуть позитивними, я зміню свій відгук. Хоча навіть зараз помітні певні позитивні зміни, адже, на відміну від спеціаліста, який веде мою справу, ви хоча б підтримуєте зі мною контакт та повідомляєте про свої дії, рішення тощо. Дякую за взаєморозуміння. Будемо чекати на остаточне вирішення питання.
natashaGranatashaGra2025-08-14 21:49:23
Лучше консультируйтесь с юристом, злесь много случаев когда связь с компанией появлялась только при помощи юриста
ElenaElena2025-08-17 16:45:29
Большое спасибо Вам за то, что в такое тяжёлое время есть люди, как Вы, которые искренне переживают за других и дают дельные советы. Хочу отметить, что в данной ситуации Вы были не правы. Мне удалось достучаться до руководства страховой компании ТАС без привлечения юристов, благодаря специализированному сайту minfin.com.ua. За это я отдельно поблагодарю администрацию сайта в отдельном письме и попрошу удалить мой прежний отзыв, поскольку он больше не отражает действительность. Прежде всего хочу выразить благодарность руководству профильного департамента страховой компании, и в особенности — особую благодарность начальнику по урегулированию господину Сергею (к сожалению, отчество я не запомнила.), который сразу после размещения моего отзыва связался со мной, организовал проведение независимой экспертизы и в результате были достигнуты положительные результаты. Несмотря на то, что взаимодействие с моим инспектором, который вёл дело, сложилось неудачно и создало у меня ложное представление о работе компании, руководство страховой компании проявило себя с наилучшей стороны и решило абсолютно все проблемы. В понедельник я подписываю заявление на возмещение страховой суммы. Хочу подчеркнуть, что страховая сумма в полной мере покрывает расходы на необходимый ремонт для полного восстановления кухни после затопления. И поэтому с уверенностью могу рекомендовать Страховую группу «ТАС» всем, кого интересует страхование недвижимости. На моём примере видно, что ТАС выполняют свои обязательства перед клиентами.
СГСГ2025-08-26 14:37:03
Добрий день! Дякуємо Вам за зворотній зв'язок та теплі слова! З повагою СГ "ТАС"
Отзыв успешно отредактирован