Негативний досвід
1/5
Добрий день.Маю негативний досвід зі страховою ТАС.Оформлювала договір страхування витрат, повʼязаних з наданням допомоги, під час здійснення подорожі.Під час настання страхового випадку жоден телефон гарячої лінії не відповідав.Працівник страхової, який оформлював договір порекомендував самостійно шукати клініку і був дуже не компетентний у наданні інформації щодо документів, які потрібно отримати у клініці для оплати страхового випадку. Думаю це було навмисне, щоб не оплачувати. Хоча я надала чек про оплату і рецепт від лікаря і витяг, який містив рентген, звісно для страхової цього недостатньо.Після оформлення заяви про оплату страхового випадку, мені два місяці не надавали відповіді.А відповідь в подальшому містила відмову грунтовану на тому, що немає діагнозу.Але в таких випадках лікар не встановлює діагноз, для цього потрібні більш розширені і коштовні дослідження.Якщо лікар при початковому огляді і рентгені бачить, що немає загрози життю, то не проводить цих досліджень.Так сталось і зі мною.Лікар виписала рецепт і порекомендувала продовжити лікування вдома.Страхова чудово це знає, але все ж страхує людей і вимагає діагноз, хоча це завідомо недоцільно.Отже це шахрайство.Категорично не рекомендую цю страхову.
25 ноября 2024, 10:55
Шановна Тетяно!
По суті висловлених претензій маємо повідомити наступне.
Керівництвом профільних підрозділів компанії розглянуто вашу скаргу та викладену в ній інформацію.
В ході проведеної перевірки було з’ясовано, що одразу після звернення вашого представника в контакт-центр страховика відповідну інформацію було передано в асистуючу компанію, що забезпечує організацію медичних послуг на території країни вашого перебування. Але за залишеними вашим представником телефонами зв’язатися з вами виявилося неможливим. Попри те, що повідомлення були прочитані, відповіді на них ви так і не надали.
Після повернення в Україну ви звернулися до страховика щодо відшкодування рахунку на надані вам за кордоном послуги в стоматологічній клініці, до якої звернулися без погодження ані зі страховиком, ані з асистуючою компанією. При цьому в наданих вами документах не містилося інформації ані щодо встановленого діагнозу, ані щодо проведеного лікування. Звертаємо вашу увагу, що саме ця інформація, згідно з умовами укладеного договору страхування, є підставою для здійснення страховиком виплати страхового відшкодування. Самостійно дізнатися відповідні дані від медичного закладу страховик можливості не має, адже медична інформація передається виключно пацієнтові.
Таким чином, у страховика не було і немає законних підстав на виплату страхового відшкодування.
З повагою СГ «ТАС»
По суті висловлених претензій маємо повідомити наступне.
Керівництвом профільних підрозділів компанії розглянуто вашу скаргу та викладену в ній інформацію.
В ході проведеної перевірки було з’ясовано, що одразу після звернення вашого представника в контакт-центр страховика відповідну інформацію було передано в асистуючу компанію, що забезпечує організацію медичних послуг на території країни вашого перебування. Але за залишеними вашим представником телефонами зв’язатися з вами виявилося неможливим. Попри те, що повідомлення були прочитані, відповіді на них ви так і не надали.
Після повернення в Україну ви звернулися до страховика щодо відшкодування рахунку на надані вам за кордоном послуги в стоматологічній клініці, до якої звернулися без погодження ані зі страховиком, ані з асистуючою компанією. При цьому в наданих вами документах не містилося інформації ані щодо встановленого діагнозу, ані щодо проведеного лікування. Звертаємо вашу увагу, що саме ця інформація, згідно з умовами укладеного договору страхування, є підставою для здійснення страховиком виплати страхового відшкодування. Самостійно дізнатися відповідні дані від медичного закладу страховик можливості не має, адже медична інформація передається виключно пацієнтові.
Таким чином, у страховика не було і немає законних підстав на виплату страхового відшкодування.
З повагою СГ «ТАС»