Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить
Страховая группа «ТАС»

Страховая группа «ТАС» - горячая линия

Горячая линия Страховая группа «ТАС» — 275

Ivanechka198521 октября 2025, 9:42
ТАС найде тисячу причин щоб Вам не відшкодовувати кошти! Придумали що до діагнозу «пульпіт» має бути приставка «гострий», хоча в стоматологічному кабінеті мені сказали що без всяких приставок «пульпіт» є невідкладною допомогою.Так і на мою пропозицію щоб стоматологічний кабінет дописав як вони того бажають «гострий» томущо був сильний зубний біль та гной при розпломбуванні каналу, який навіть я відчув запах, страхова група ТАС просто проігнорила, чим підтвердила своє реноме шарлотанів!
Ivanechka198521 октября 2025, 9:23
Люди, не витрачайте свій час! ТАС то є шарлотани, в них одна мета — видурити кошти у кліентів, ніяких відшкодувань вони не роблять.Донесіть то до своїх знайомих, щоб і їх не ошукали.
Страховая группа «ТАС»
21 октября 2025, 9:30
Добрий день!
Шановний Ivanechka1985, як вам вже повідомлялося,
при ухваленні рішення страховик керується умовами договору страхування та інформацією, що зазначена у медичній документації, яку надає Застрахована особа. Згідно з умовами договору страхування, передбачено відшкодування витрат у випадках загострення всіх хронічних форм періодонтиту. Це означає, що для підтвердження страхового випадку необхідна наявність ознак загострення, які мають бути чітко зафіксовані у медичних документах. У наданих вами актах виконаних робіт зазначено лише загальний діагноз «Періодонтит», без уточнення стадії, характеру перебігу (гострий/хронічний) або наявності загострення. Також вам лікували один й той самий зуб у червні та у серпні за одним і тим самим діагнозом, що вже можна трактувати як хронічний процес. Для підтвердженням ж стадії загострення потрібна медична фіксація відповідних симптомів (наприклад, біль, набряк, гнійні виділення тощо). На жаль, за відсутності документального підтвердження загострення ми не можемо розглядати даний випадок як страховий відповідно до умов договору страхування. Що стосується минулого випадку, який було відшкодовано як невідкладну стоматологію, то діагноз в медичній документації було зазначено «Гострий пульпіт», а не «Периодонтит». Тобто стадія захворювання була зазначена. З повагою СГ «ТАС»
yura198020 октября 2025, 10:19
Доброго дня. Страховий поліс 229427926. Був учасником ДТП 09.10.2025р. Яка ситуація зі страхівкою?
Страховая группа «ТАС»
20 октября 2025, 10:42
Добрий день!
Отримати всю інформацію щодо справи ви можете за телефоном гарячої лінії: +38 (097/095/093) 654 77 77.
З повагою СГ «ТАС»
Ivanechka198512 октября 2025, 12:53
На моє запитання від 23 вересня 2025 року Страхова група «ТАС» дала відповідь, від якої стає зрозуміло, що політика ошукування своїх кліентів є пріоритетом для компанії, навіть тих людей котрі в цей час боронять країну, щоб вони могли мирно спати та ошукувати тих хто їх боронить!
Ivanechka198523 сентября 2025, 14:38
Доброго дня! Відношення у компанії до клієнтів огидне! Мав місце страховий випадок «періодонтит», що є невідкладною допомогою у всьому світі.В 21-му році мені його страхова компенсувала по невідкладній допомозі без питань, а зараз захотіли «кинути» на кошти, недивлячись на те що я бороню країну на фронті про що я їм сказав.
Страховая группа «ТАС»
29 сентября 2025, 10:19
Добрий день!
Аби ми мали можливість розібратися в ситуації та надати відповідь по суті, повідомте, будь ласка, номер свого договору страхування.
З повагою СГ «ТАС»
Oleksandr197811 июля 2025, 15:37
В поліс написали невірний він код авто
Страховая группа «ТАС»
11 июля 2025, 16:35
Добрий день.
Для отримання відповідної інформації зверніться, будь ласка, на гарячу лінію страховика за номером +38 (097, 095, 093) 654 77 77.
З повагою СГ «ТАС»
viktoryagudaev16 июня 2025, 12:54
13.06.2025 у мене сталася ДТП. 16.06.2025 приїхав до Страхової групи «ТАС» для оформлення страхового випадку.
Написав заяву, додав всі необхідні документи, фото з місця ДТП.
Після фіксування пошкоджень автомобіля мені сказали, что це не страховий випадок і компенсувти виплати мені відмовились!!!
Виникає питання навіщо потрібна страховка? тільки для того щоб не оштрафували, бо це вимога закону, наявність страхового поліса.
На все інше Страхової групи «ТАС» плювали і мала все на увазі.
Ні кому не рекомендую звертатись до цієї компанії!!! З нею ви не захищені, майно ваше не захищене.
Ви робите все щоб не виплачувати компенсацію оформлюючи страховий поліс!!!
Страховая группа «ТАС»
17 июня 2025, 15:12
Добрий день.
Надані вами документи, а саме заява про настання події від 16.06.2025 свідчить, що 13.06.2025 ви, керуючи автомобілем Mazda3, допустили зіткнення з автомобілем Mitsubishi Lancer.
Відповідно до пп. 12.1.1.2. п. 12.1. частини 2 Договору, програми «Легке КАСКО: опція «2» — передбачає страхування за страховим ризиком «ДТП без вини» («Пряме врегулювання»). Страховий ризик «ДТП без вини» («Пряме врегулювання») — зіткнення ТЗ з іншим (іншими) механічним (-и) транспортним (-и) засобом (-ми) та/або причепом (-ами), при якому відсутня повністю вина при ДТП особи, яка керувала ТЗ під час цього зіткнення.
Згідно з повідомленням про дорожньо-транспортну пригоду від 13.06.2025, зазначена подія сталася внаслідок порушення вами Правил дорожнього руху України, що стало причиною пошкодження вашого автомобіля Mazda3. Отже, в даному випадку «Опція «2» не спрацювала.
Відповідно до пп. 23.2.11. п. 23.2. Розділу 23 Частини 2 Договору, до страхових випадків не відносяться та виплати страхового відшкодування не здійснюються, якщо збиток настав опосередковано або внаслідок: будь-яких збитків в результаті будь-яких інших подій, що не викликані настанням страхового ризику, який застраховано за цим Договором відповідно до обраної Програми страхування (Опції).
Таким чином, керуючись Законом, а також пп. 23.2.11. Договору, АТ «СГ «ТАС» (приватне), на жаль, не може визнати вказану подію страховим випадком.

З повагою СГ «ТАС»
maryevets14 февраля 2025, 7:26
Здравствуйте. Являюсь вашим клиентом. Мне назначен приём в стоматологическую клинику, при себе иметь паспорт и полис страхования. Что делать, если полис утерян?
Страховая группа «ТАС»
14 февраля 2025, 9:58
Добрий день!
Для отримання детальних інструкцій зверніться, будь ласка, на гарячу лінію компанії: (093, 095, 097) 6547777.
З повагою СГ «ТАС»
Macaruns21 января 2025, 11:37
Чи є у вас програми страхування для подорожей?
Страховая группа «ТАС»
21 января 2025, 11:45
Добрий день!
Страхова група «ТАС» пропонує до уваги подорожуючих низку страхових продуктів, спрямованих на забезпечення надійного страхового захисту під час подорожі як територією України, так і закордон.
Обрати оптимальний для себе варіант можна на сайті компанії: https://sgtas.ua/travel/, а також звернувшись на гарячу лінію страховика за номерами: 38(097, 095, 093) 6547777.
З повагою СГ «ТАС»
oValeronS0tnik30 декабря 2024, 19:31
Підкажіть, яка мінімальна страхова сума у програмі страхування вторичного житла?
Страховая группа «ТАС»
31 декабря 2024, 10:40
Добрий день.
Страхова сума буде залежати від обраної клієнтом програми страхування, бажаних умов та покриття. До прикладу, за продуктом «Класичне майно» мінімальна страхова сума відсутня.
З повагою СГ «ТАС»