ВАН КЛІК, офіційна назва ПрАТ «СК «Прем’єр Альянс — компанія, яка знаходиться поза правовим полем.
27.10.2022 р. сталася ДТП.
01.11.2022 р. було відправлено повідомлення СТРАХОВИКУ про настання страхового випадку разом з відповідним пакетом документів
18.11.2022 р. було надіслано письмовий запит до СТРАХОВИКА щодо надання мені висновків експерта, проте протягом місяця я не отримав жодного висновку, або пояснення з цього приводу
Додаткового ще 5 разів надсилав текстові повідомлення СТРАХОВИКУ у мережі вайбер за номером страхової компанії з проханням надати експертні висновки (19.12.22 р., 22.12.22 р., 23.12.22 р., 26.12.22 р.) не отримав жодної відповіді, або пояснення.
26.12.22 р. отримав відповідь від СТРАХОВИКА у вайбері – «уточнюємо», що фактично є свідчення про ухилення СТРАХОВИКА від виконання своїх обовʼязків.
Я вимушений був запросити експерта, який надіслав поштою до ПрАТ «СК «Прем’єр Альянс» повідомлення з проханням направити представника для участі у експертному огляді. Копію цього повідомлення я продублював на офіційну електронну скриньку страхової компанії 25.11.2022 р.
Експертний огляд який відбувся 1.12.2022 р. представник СТРАХОВИКА не з’явився.
Експертом було проведено огляд та сформовано відповідний пакет документів. Я оплатив вартість експертної оцінки та вартість ремонтних робіт
17.01.23 р. відправив рекомендаційний лист з заявою про відшкодування за справою згідно з експертною оцінкою. До заяви додано копію експертної оцінки та інших документів. Жодного відшкодування я не отримав.
СТРАХОВИК ігнорує законодавство, ігнорує спілкування зі мною як потерпілою особою.
Тримайтеся якомога далі від так званого СТРАХОВИКА, який не зважаючи на погані відгуки від споживачів, не виконання своїх обов'язків залишається без показання з боку державного регулятора та збирає гроші з довірливих споживачів.