Обслуговування, на найнижчому рівні. Недотримання пунктів договору! По договору, при високій температурі та гострих станах, повинні прогарантувати, обстеження та надати медичну допомогу дитині, по факту, відмова! Без жодних пояснень!
Добрий день! Дуже обурена обслуговування Медичне страхування, компанія взагалі ігнорує звернення, навіть термінові. Телефонувала на гарячу лінію чекаю тиждень і нічого. Прошу вирішити моє питання.
Цікавить визнання СК випадку страховим чи не страховим.
Багатоповерховий будинок, 10 поверх. Над об'єктом страхування технічний поверх, де проходить внутрішній дощовий водовідвід з даху. Ще вище мансарда, що має вихід на дах. В разі проникнення до води чи буде випадок стразовим. Якщо:
1. це звичайний дощ чи танення снігу
2. сильний/тривалий дощ(злива) чи сильний/тривалий снігопад. та як кваліфікувати звичайні й незвичайні в даному контексті випадки?
3. Поломка труби внутрішнього водовідводу, що проходить на тех поверсі
4.будь-що із пунктів (1) та (2) зважаючи на доступ мансарди до покрівлі даху й можливості пошкодження цієх покрівлі?
Ваша СК розгладає якісь із цих випадків як страхові чи сенсу немає в цьому?
У меня вопрос к PZU Украина по страховому случаю 2394 при ДТП.
Я получил компенсацию 17785 грн, но не получил документа о расчёте этой суммы, тем более что мои затраты на восстановление последствий ДТП составили 47тыс.грн.
Вопрос: как мне обжаловать данную компенсацию?
Если страховой случай произошёл во время действия страхового полиса (подорожуючих за кордон), но лечение в стационаре необходимо и после окончания действия полиса, будут ли предоставляться мед услуги и после окончания действия полиса (по тому же страховом случаю)? Если да, то сколько по времени? И если в результате этого случая требуется репатриация пострадавшего (живого или тела), будет ли покрываться?