Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Как бонус від компаніі норм. Якщо думаєте самостійно оплачувати, то обходьте стороною

2/5
Las2ivka2022-11-09 14:40:22
Страховку від Провідної надала компанія. Вже три роки є їх клієнтом, тому є що сказати.
Якщо вам страхову оплачує компанія, то норм бонус. Поки ви не вичерпаєте їх ліміт все буде добре, але якщо щось серйозне станеться, то можете викинути свою страховку в смітник разом із договором.

Якщо вас цікавить саме страховка для родини і оплачувати ви будете її самостіно, то не тратьте гроші. Вони лікуватимуть вас тільки на суму, що ви заплатили і а ні копійкою більше.
У вас не буде впевненості, що в екстрених випадках вам реально допоможуть. Все, що вони там пишуть в своєму договорі немає значення, бо свою відмову вони озвучують просто «не гарантуємо».
На питання на підставі чого, який пункт договору і чому — відповідь — «рішення приймає координатор», а зв'язатися з ним для пояснення вам авжеж не можна. Тобто вони в тупу відмовляються покривати лікування НІЯК це не пояснюючи.

Все сталося в кабінеті лікаря, який вступився за мене і каже, що у дівчини запалення яке завжди гарантувалося і лікування гарантувалося, а тепер різко вони вирішили не гарантувати при цьому це ніяк не пояснюючи. На все це представник просто мовчав.

Впевнена, що у них просто є ліміт і в якийсь момент ти просто стаєш невигідним клієнтом для них і вони, знаючи, що ти ніяк не можеш повпливати на ситуацію, відмовляють без пояснень.

Тому ще раз, якщо шукаєте реальну страхову компанію для родини, яка покриє не тільки простуду чи алергію, але і якщо з вами станеться щось середнє чи серйозне не витрачайте свої кошти тут. Правду ніхто вам не озвучить, можуть ще й наорати. Таке теж було. За свої гроші таке вислуховувати прям «ЕЛІТ СЕРВІС».

Бачу, що МІНФІН просить докази, у мене всі дзвінки з ними записані, так що можу надати як докази, що компанія відмовилася виконувати свої зобов'язання як мені гарантовані договором.

Комментарии к отзыву - 1

providna2020providna20202022-11-09 15:07:03
Шановна Las2ivka, доброго дня!
Дякуємо за Ваше звернення! Нам шкода, що Ви отримали негативний досвід, користуючись послугами нашої компанії.
Для з'ясування обставин надішліть, будь ласка, Ваш номер полісу страхування.
Отзыв успешно отредактирован