Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Квест - додзвонись до регіонального менеджера! Місія нездійсненна).

1/5
Kris232022-01-18 17:33:03
Почну з того, що не так давно задумалсь над необхідністю мати поліс ДМС. На цій хвилі почала моніторити, що взагалі є на ринку, почім коштує, які опції входять, які відгуки по страховим.
Перше, чим вразила дана СК — я так і не змогла дізнатись вартість полісу).
Я, як потенційний покупець, зайшла на сайт, відкрила необхідне віконце, вибрала поле «Розрахувати вартість полісу», і спіткнулась об просте, але важливе запитання — цифра, що висвітилась, стосувалась одноразової, щомісячної, щоквартальної проплати?
Подзвонила ввечері на гарячу лінію — сказали, телефонуйте на наступний день до 18:00. Окееей, нам не звикати, ми настойчіві).
Дзвоню через пару днів — на гарячій лінії уточнюють, яке в мене місто, і обіцяють переключити на оператора, що відповідає за мій район, так би мовити. Вишу на проводі, чекаю, слухаю музичку, дзвінок зривається. Терпіння теж майже зірвано — ну ви розумієте, да?)) Хочеш страховку купити, на гарячій лінії тебе футболять — круть!)
Дзвоню вдруге, обіцяють знову підключити до «централізованого» менеджера. Там баришня вислухала і — увага — запропонувала набрати (самостійно) іншого, ще більш наближеного до мене менеджера).
Вже заради сміху подзвонила по вказаному телефону — номер був зайнятий. Набираю другий номер з запропонованих — піп-піп, ігнор! Так і не передзвонили. Ну а що, дзвонять тут всякі, від вечірніх чаювань відволікають, та й додому менеджерам хочеться, а не на дурні питання відповідати)).
Тобто для відповіді навіть не по нюансам полісу, а по покупці-вартості в них йде цілий ланцюжок, і вам треба зробити низку рухів в їх сторону!
А тепер уявляю, що сталось би, якби настав страховий випадок. Мурижили б довго і нудно, судячи з такого «сервісу». Та боже збав, люди, у вас щось купувати-оформлювати).

Комментарии к отзыву - 0

Отзыв успешно отредактирован