Неприємне враження від роботи компаніі
1/5
Було гарне враження від роботи страхової по договору медичного страхування, тому, коли вибирала автоцивілку, без вагань купила Інго. На даний момент враження зіпсовано, по договору страхування було пряме врегулювання, тому звернулась у свою страхову. спочатку працівник страхової запевняв, що не можуть компенсувати зламану деталь авто за рахунком від офіційного СТО, так як співпрацюють тільки зі «своїми» СТО. Добре, провели оцінку збитку на СТО, куди відправили зі страхової. За словами працівників страхової компанії гроші перераховано СТО, а на СТО, то не можуть знайти в роботі, то обіцяють зателефонувати пізніше, але так ніхто і не зателефонував. Набрала знову страхову, ми гороші перепахували, набирайте СТО. Вибачте, але договірні відносини у мене зі страховою, а не з СТО, чому я маю їм наярювати і щось вимагати? якщо страхова дійсно перерахувала гроші півтора місяці назад, а СТО так відносяться до ваших клієнтів, то вони просто підставляють вас і псують репутацію саме вам, як страховій компанії.
26 ноября 2024, 13:03
Дякуємо за зворотній зв'язок. Нам дуже шкода, що Ви мали негативний досвід комунікації з ІНГО. Просимо написати на адресу quality@ingo.ua номер вашої страхової справи, щоб мати змогу виправити цю прикру помилку. З повагою, СК ІНГО