Минфин - Курсы валют Украины

Установить

повне Каско - повне ***. Непрофесіоналізм та повна не клієнтоорієнтованість компанії!

1/5
Олександр2024-05-28 11:21:11
А тепер я, як ваш клієнт, хочу розказати трохи за ваші цінності!
Ви — найгірша страхова з якою мені приходилось взаємодіяти за життя!
На свою біду, я оформив 2 автомобіля на повне КАСКО в вашій компанії: Bmw 430i в М пакеті, та Mercedes GLS 400d, обидва автомобілі були придбані у офіційних дилерів, новими, в салоні.
По автомобілю BMW був страховий випадок, через незначне пошкодження ЛФП на крилі, через що, я звернувся до страхової, та поїхав на офіціал, де була проведена дефектовка, і під час огляду, було виявлено пошкодження нижнього захисту порогу, та відсутність піддомкратної резинки. Під час дефектовки був присутній представник компанії ARX, та сказав, що це не має відношення до крила (З чим я повністю згоден) і що це вже «друга подія». Постфактум, я дізнаюсь, що офіціал виставив рахунок страховій повний, але, в день, коли треба було забирати авто, виявилось, що страхова вирішила оплатити тільки питання з крилом і представник офіціалу BMW сам був в шоці і попередив мене, що мені треба буде доплатити. Ціна питання до 5,000 гривень, я плюнув і оплатив, але, я не думав, що, виявляється, низька якість роботи, та безвідповідальне відношення — це норма в страховій компанії ARX.
05.04.2024 в центрі Києва, в мене вʼїхав інший водій, пошкодивши моєму новому GLS правий бік. Починаючи від переднього диску (яке повело і він тепер вісімкою), закінчуючи подертим заднім диском (Само собою, що пошкодженні були і обидві двері + 2 надколісні арки). На місце була викликана поліція, складені всі відповідні документи, та за протоколом, не я був винуватцем ДТП. 06.04.2024 я заявив про страхову подію, 08.04.2024 автомобіль пройшов дефектовку на базі офіційного дилера Мерседес на Петрівці, власне, з якого цей автомобіль і виїхав у січні 2024 року. Дефектовка пройшла швидко, так як всі пошкодження були зовнішні, зрозумілі, та не було ознак додаткових, прихованих проблем. За заключенням офіціалу, під заміну біли подані обидві двері, надколісні арки, та обидва диски (23" ковані). Передній був не тільки пошкодженний, але, під час керування авто відчувалось характерне биття, через те, що від удару по спицям, диск повело (так звана «вісімка»).
ПІВТОРА МІСЯЦЯ! Мені «регулювальник» цієї страхової виколупував мізки щодо заміни дисків. Офіціал констатував факт заміни, через неможливість ремонту, та відновлення до заводського стану, а фарбувати кустарним методом ці диски, Я НЕ ЗГОДЕН, бо це абсурд. Технологій відповідних, нажаль, на території України, щоб це відновити фізично НЕ ІСНУЄ!
Тобто, є офіційний дилер, який каже «заміна», є я, як клієнт, який повністю згоден з офіційним дилером і є працівник страхової, який наперекір всьому каже «ми відремонтуємо!». Вся ця перепалка відбувалась протягом місяця, мого особистого часу на це було витрачено просто неймовірну кількість, все закінчилось тим, що, я сказав «робіть що хочете, я НЕ згоден!». Після цього, хитрий врегулювальник, через іншого працівника цієї страхової надсилає мені на підпис документ, на оплату ремонту моїх дисків, в якому чітко сказано, що це я, як клієнт ПРОШУ страхову саме відремонтувати мої диски і не на цьому офіціалі, де ремонтують авто, а на столичці, тому що, це врегулювальник увів їх в оману, тим що не сказав, що на передньому колесі вісімка (такі пошкодження НЕ відновлюються на легкосплавних дисках, тимпаче на кованих!), після моєї категоричної відмови підписувати такі документи, спочатку, мене набрав офіціал і сказав, що не може передати диски на столичку, тому, що машина не може висіти у повітрі, але, врегулювальник всіх запевнив, що він все вирішив. 23.05.2024 я нарешті віддав машину на ремонт, офіціал пообіцяв управитись за тиждень.
В результаті, вчора 27.05.2024, мене набирають з офіціалу, та кажуть, що питання з дисками так вирішено і НЕ було, але, якимось чином, вони тільки сьогодні передають ці диски на столичку, через що, ремонт автомобіля затягується ЩЕ НА 5 РОБОЧИХ ДНІВ! І навіть це ще не фінал, через годину, мене знов набирають з офіціала, кажуть, що столичка повернула диски, пославшись на неадекватність страхової компанії.
Ось якість вашої роботи, ось ваші цінності!

Я так розумію, це у вас норма, так по *** відноситись до клієнтів? Так, це не ті диски на яких авто виїхало з салону, але, це злочин!? Чи страхова хоча б спробувала це питання вирішити? НІ!
Собі залиште ці гроші за ці диски, я думаю, ви уявляєте, які саме побажання у мене, як у вашого поки що клієнта, щодо того, куди саме і в якому вигляді вам варто їх використати. Я без сопливих обійдусь, та за свій рахунок відновлю свій автомобіль, але, з вашою компанією, та вашими «професіоналами клієнтоорієнтованими» я більше в житті НІЧОГО СПІЛЬНОГО МАТИ НЕ ХОЧУ! Ви зіпсували мені більше 2-х місяців життя, показали свою повну неадекватність, та довели, що для вас, кустарне відновлення нового GLS, та спроба «економії» — це норма! Вам повинно бути соромно!
І в кінці додам, якби я був винен в ДТП, або, якби у мене були б ознаки алко-нарко спʼяніння, якби ремонт відбувався не на базі офіційного дилера, чи ви би просто мені повертали гроші — можливо, я б ще якось, дуже важко, але, спробував би зрозуміти причини такої поведінки, але, ви, маючи право регресу (Право регресного звернення до винуватця в судовому порядку, та стягнення з останнього всієї суми, яку мені компенсувала страхова) повели себе гірше *** контори!
За бажанням, я можу надати всі без виключення підтверджуючі документи, щодо описаних мною подій. На гарячу лінію, я вже звернувся, майже з криком, бо ваша страхова мене так дістала, що, цензурні слова починають закінчуватись!
Arx
30 мая 2024, 15:41
Вітаємо! Результати перевірки стосовно події з автомобілем BMW показали, що страхова компанія виконала обов’язки за заявленою подією (пошкодження правого заднього крила) відповідно до наданого рахунку в повному обсязі. Додаткових звернень страхувальника, представника страхувальника щодо настання інших подій (пошкоджень) не було.
Стосовно події з автомобілем Mercedes-Benz (ДТП з іншим учасником): страхова компанія вже провела страхове відшкодування у сумі понад 270 тис грн на відновлення кузову автомобіля. Співробітники компанії проводили усі можливі заходи для організації виплати на ремонт дисків відповідно до умов договору страхування. У день написання відгуку Ви повідомили, що передній диск викривлений, тому необхідна заміна диску. Як наслідок організовано перевірку обох дисків на відповідному стенді. По факту перевірки дисків деформації, «биття» дисків не виявлено. Враховуючи вище викладену інформацію, страхова компанія готова компенсувати витрати на ремонт дисків, тож очікуємо відповідну заяву від Страхувальника. Доводимо до Вашого відома, що зі співробітниками компанії буде проведено додаткову роботу щодо покращення процесу комунікації, перепрошуємо за спричинені незручності. Для отримання більш детальної інформації Ви можете звернутися через офіційну пошту компанії, адже в публічному просторі ми не можемо розголошувати чутливу інформацію. З повагою Відділ контролю якості сервісу СК «АРКС»

Комментарии к отзыву - 4

СКСК2024-05-28 17:53:18
Вітаємо! На підставі вашого звернення наразі проводиться аудит справ. Після проведення перевірки, ми обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок. З повагою Відділ контролю якості сервісу СК «АРКС»
ОлександрОлександр2024-05-30 16:05:28
Я тільки що завершив розмову з керівником департаменту врегулювання. Сказати, що я здивований, просто не передасть ту палітру емоцій, які я отримав. Щодо ситуації з BMW - я в курсі, причини, чому, ваша страхова, поставила мене в дурну ситуацію. Під час дефектовки, був присутній представник вашої компанії, який сам підкреслив, що є друга подія, я звідки повинен бути вкурсі щодо всіх ваших специфічних квестів. Я вже зрозумів, що, ви навіть в офіційних коментарях відверто вказуєте на те що "клієнт сам дурак", це приємно розуміти, що такий рівень відношення - це політика компанії, а не випадковий збіг обставин. Для чого ви цю "відповідь" мені надали, з якою метою? На що саме ви відповіли? Підтвердили мої слова, що ваші співробітники халатно відносяться до своєї роботи, що ваша клієнтоорієнтованість знаходиться на рівні дна і на те, що, до вас ніколи більше не варто звертатись? Тоді, ви прям перевершили власні очікування. Я вам виставляю зараз претензію, за самостійно оплачені близько 5,000, які повинні були ви оплатити? Я вже розумію, що ви звикли страхувати, або дурнів, або шахраїв, які вас на кожному кроці намагаються обдурити, і ви, дозволяєте собі подібне відношення до всіх, без виключення! Тепер по GLS. Ваші співробітники, наадміністрували так, що тепер я автомобіль отримаю з затримкою! Це не говорячи про те, що саме через халатність вашої компанії, я незрозуміло чому, 1,5 місяці їздив на битому авто, при тому, що деталі на офіціал прийшли за 2 тижні! Ви мені зараз акцентували увагу на сумі у 270 тисяч гривень з якою метою? На моє місце вказати? Чи на свою щедрість? Ви в курсі, що ви це ЗОБОВʼЯЗАНІ РОБИТИ? У мене 4 тільки диска на авто коштують 460,000 гривень. Ваші співробітники витратили неймовірну кількість мого часу, через свою некомпетентність затягнули процес відновлення авто до неадекватних термінів у майже 2 місяці, при елементарних пошкодженнях, ваші "клієнтоорієнтовані" співробітники саботували комунікаціюю зі мною, вони всупереч моїй незгоді, продовжували далі давити на "ремонт" дисків, ви точно впевнені, що це ви якість, таким чином показували? Підкладання клієнту "заяви" в якій не дивлячись на мою категоричну відмову, де я повинен був поставити підпис під словами, що це я вас прошу відремонтувати диски, оце ви "рівнем" своїм називаєте? Нагадайте мені будь-ласка, це ви мені "одолженіє" вирішили зробити, через 2! місяці, після ДТП, ви таки вирішили диски перевірити? Я тільки що 36 хвилин розмовляв з вашим керівником відділу врегулювання і ви знаєте, у мене більше НЕМАЄ питань щодо кваліфікації ваших спеціалістів... точніше, у мене більше немає дисонансу, наче, це регулювальник на стільки поганий, це у вас там загальна практика... Я людині пів години пояснював по 10 разів, що я НЕ ЗГОДЕН з фарбуванням дисків НЕ З Г О Д Е Н! А він все рівно пропонував їх пофарбувати, бо, там 3 роки гарантії дають. Ви всі у вашій компанії твердобетонні? Ваш керівник елементарно НЕ знаю ні регламенту вашої же компанії, ні норм загальноприйнятого ділового етикету та документообігу! Він мені 30 хвилин розповідав, що це ви мені на зустріч йдете... Проти моєї волі? Як можна "йти на зустріч" проти волі? Це лобове зіткнення називається! Як я і казав вище, я без сопливих обійдусь, відновлю собі автомобіль за власний рахунок, а з вами, спеціалістами одноразовими я більше в житті нічого спільного мати не хочу. Після всього цього лайна, через яке, ви та ваші співробітники мене пропустили, я буду примусово та дострокове розривати договір по обом автомобілям, можете подавитись моїми грошима. Ви втратите набагато більше, але, ви б це розуміли, якби у вашій великій команді, була б хоч одна притомна особа.
СКСК2024-05-30 16:54:08
Якщо Страхувальник не погоджуєтесь із рішенням компанії, Страхувальник маєте право звернутися до уповноваженої особи в АТ «СК «АРКС» для розгляду: помічник заступника Голови Правління – Ковальчук Лілія Євгенівна, шляхом письмового звернення за адресою: 04070, м. Київ, вул. Іллінська, 8, АТ СК «АРКС». З повагою Відділ контролю якості сервісу СК «АРКС»
natashaGranatashaGra2024-06-01 21:52:18
Ощущение, что представитель даже не читает, что пишут. А сам пишет в спешке и с ошибкой. Давно замечено, что здесь извинений от представителя 0
Отзыв успешно отредактирован