Минфин - Курсы валют Украины

Установить
Arx

Отделения Arx: Киев, ул. Васильковская, 34, корпус B, офис 210 (БЦ TP CENTER)

Назад

Киев, ул. Васильковская, 34, корпус B, офис 210 (БЦ TP CENTER)

ул. Васильковская, 34, корпус B, офис 210 (БЦ TP CENTER)

+38 067 231-31-67

+38 097 952-39-95

-

Отзывы об отделении — 2

Отзывы об отделении — 2

1/5
Alex22022021-08-02 18:48:02
Когда страхуешь машину — куча сказочных обещаний на словах. Застраховал себе и жене в 2020 с дополнительными соглашениями с расширениями, вместо приблизительно 1500 грн. с машины — заплатил 4900 и 5200. До этого тоже страховал у arx, по отзывам знакомых были выплаты без проблем и в срок. Но видимо пока не произойдет страховой случай — всё хорошо, все милые, внимательные и учтивые. Этой зимой (2021)мне повредили автомобиль (девушка на джипе выехала в передний бампер моего авто- есть виновник(застрахован). Ездил на СТО рекомендованое ARX — ребята с СТО сказали, что бампер под замену, но урегулирование страховой говорит, что бампер повреждён внутри и это не связано с страховым случаем. Вообщем как могут пытаются переложить вину. Повреждения внутри по стороне удара, до повреждений бампер стоял на машине и всё было хорошо. От удара выломало крепление на туманке и решетку возле туманки. Я говорил, что даже согласен на ремонт бампера, но страховая до сих пор не дала мне никакого ответа. Связаться с людьми которые тебе звонят нет возможности идёт сброс после второго гудка. Номер телефона того кто занимается твоим делом не дают — только через почту или звонить надо на горячую линию и ему передадут, чтобы он(а) перезвонил(а). Напоминает действия аферистов. Вообщем пока однозначно не рекомендую.
1/5
Dmytro13882021-03-07 14:58:56
Мой автомобиль повредил их клиент. Повреждения маленькие, но они есть.

У меня уже были повреждения, и я честно показал, что именно было повреждено их клиентом.

Они оценили мое возмещение в три раза меньше, чем сумма, за которую я могу купить БУ запчасти.

Начинаю писать жалобы в финмониторинг и мтсбу.

Вопрос не в деньгах, вопрос в маланском и жлобском подходе.
8 марта 2021, 14:56
Відгук підтверджений «Мінфіном» (на 08.03.2021).
Користувач надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даной СК.
Arx
10 марта 2021, 16:17
Дякуємо за звернення! Нам дуже прикро, що у вас склалося таке враження, адже зі сторони СК не було ніяких порушень. Також варто прояснити ситуацію, за якою Ви залишили свій відгук. У 2020 році Ви придбали на аукціоні пошкоджених автомобілів не відремонтоване авто – згідно даних BidFax.info автомобіль продавався із пошкодженнями передньої частини авто ( капот, бампер, передня панель, тощо). 19.02.21 сталася пригода за участю нашого клієнта. Ваш автомобіль на момент ДТП не був відновлений, а саме капот залишився у тому стані, в якому він перебував на момент продажу авто з аукціону, бампер передній кустарним методом було приведено в стан, в якому він не буде заважити руху авто. У такому стані і бампер, і капот потребують заміни, але ця потреба пов’язана з ДТП, яке сталося значно раніше. Подія від 19.02.21 року не спричинила додаткової шкоди, а ні бамперу, а ні капоту. Контакт двох автомобілів був досить поверхневим, за результатами цього контакту могла бути пошкоджена лише накладка ліва бамперу переднього. Ми не впевнені, що накладка ліва бамперу переднього була вже пошкоджена на момент продажу авто через аукціон, тому готові визнати Ваші вимоги виключно щодо ушкодження цієї деталі. 05.03.2021 Вам було направлено зі сторони СК листа, з проханням подати заяву на виплату, щоб ми могли відшкодувати збиток тих ушкоджень, які утворилися в результаті заявленої ДТП. Варто зауважити, що по полісу Автоцивілки не відшкодовується вартість відновлювального ремонту, а відшкодовується вартість матеріального збитку ( тобто з урахуванням зносу). Знос розраховується згідно з ЗУ «Про обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів». Методика розрахунку затверджена Міністерством Юстиції та загальна для всіх страхових компаній та експертів. Тож чекаємо від вас документи. З повагою, Відділ контролю якості сервісу СК «АРКС»