1/5
А тепер я, як ваш клієнт, хочу розказати трохи за ваші цінності!
Ви — найгірша страхова з якою мені приходилось взаємодіяти за життя!
На свою біду, я оформив 2 автомобіля на повне КАСКО в вашій компанії: Bmw 430i в М пакеті, та Mercedes GLS 400d, обидва автомобілі були придбані у офіційних дилерів, новими, в салоні.
По автомобілю BMW був страховий випадок, через незначне пошкодження ЛФП на крилі, через що, я звернувся до страхової, та поїхав на офіціал, де була проведена дефектовка, і під час огляду, було виявлено пошкодження нижнього захисту порогу, та відсутність піддомкратної резинки. Під час дефектовки був присутній представник компанії ARX, та сказав, що це не має відношення до крила (З чим я повністю згоден) і що це вже «друга подія». Постфактум, я дізнаюсь, що офіціал виставив рахунок страховій повний, але, в день, коли треба було забирати авто, виявилось, що страхова вирішила оплатити тільки питання з крилом і представник офіціалу BMW сам був в шоці і попередив мене, що мені треба буде доплатити. Ціна питання до 5,000 гривень, я плюнув і оплатив, але, я не думав, що, виявляється, низька якість роботи, та безвідповідальне відношення — це норма в страховій компанії ARX.
05.04.2024 в центрі Києва, в мене вʼїхав інший водій, пошкодивши моєму новому GLS правий бік. Починаючи від переднього диску (яке повело і він тепер вісімкою), закінчуючи подертим заднім диском (Само собою, що пошкодженні були і обидві двері + 2 надколісні арки). На місце була викликана поліція, складені всі відповідні документи, та за протоколом, не я був винуватцем ДТП. 06.04.2024 я заявив про страхову подію, 08.04.2024 автомобіль пройшов дефектовку на базі офіційного дилера Мерседес на Петрівці, власне, з якого цей автомобіль і виїхав у січні 2024 року. Дефектовка пройшла швидко, так як всі пошкодження були зовнішні, зрозумілі, та не було ознак додаткових, прихованих проблем. За заключенням офіціалу, під заміну біли подані обидві двері, надколісні арки, та обидва диски (23" ковані). Передній був не тільки пошкодженний, але, під час керування авто відчувалось характерне биття, через те, що від удару по спицям, диск повело (так звана «вісімка»).
ПІВТОРА МІСЯЦЯ! Мені «регулювальник» цієї страхової виколупував мізки щодо заміни дисків. Офіціал констатував факт заміни, через неможливість ремонту, та відновлення до заводського стану, а фарбувати кустарним методом ці диски, Я НЕ ЗГОДЕН, бо це абсурд. Технологій відповідних, нажаль, на території України, щоб це відновити фізично НЕ ІСНУЄ!
Тобто, є офіційний дилер, який каже «заміна», є я, як клієнт, який повністю згоден з офіційним дилером і є працівник страхової, який наперекір всьому каже «ми відремонтуємо!». Вся ця перепалка відбувалась протягом місяця, мого особистого часу на це було витрачено просто неймовірну кількість, все закінчилось тим, що, я сказав «робіть що хочете, я НЕ згоден!». Після цього, хитрий врегулювальник, через іншого працівника цієї страхової надсилає мені на підпис документ, на оплату ремонту моїх дисків, в якому чітко сказано, що це я, як клієнт ПРОШУ страхову саме відремонтувати мої диски і не на цьому офіціалі, де ремонтують авто, а на столичці, тому що, це врегулювальник увів їх в оману, тим що не сказав, що на передньому колесі вісімка (такі пошкодження НЕ відновлюються на легкосплавних дисках, тимпаче на кованих!), після моєї категоричної відмови підписувати такі документи, спочатку, мене набрав офіціал і сказав, що не може передати диски на столичку, тому, що машина не може висіти у повітрі, але, врегулювальник всіх запевнив, що він все вирішив. 23.05.2024 я нарешті віддав машину на ремонт, офіціал пообіцяв управитись за тиждень.
В результаті, вчора 27.05.2024, мене набирають з офіціалу, та кажуть, що питання з дисками так вирішено і НЕ було, але, якимось чином, вони тільки сьогодні передають ці диски на столичку, через що, ремонт автомобіля затягується ЩЕ НА 5 РОБОЧИХ ДНІВ! І навіть це ще не фінал, через годину, мене знов набирають з офіціала, кажуть, що столичка повернула диски, пославшись на неадекватність страхової компанії.
Ось якість вашої роботи, ось ваші цінності!
Я так розумію, це у вас норма, так по *** відноситись до клієнтів? Так, це не ті диски на яких авто виїхало з салону, але, це злочин!? Чи страхова хоча б спробувала це питання вирішити? НІ!
Собі залиште ці гроші за ці диски, я думаю, ви уявляєте, які саме побажання у мене, як у вашого поки що клієнта, щодо того, куди саме і в якому вигляді вам варто їх використати. Я без сопливих обійдусь, та за свій рахунок відновлю свій автомобіль, але, з вашою компанією, та вашими «професіоналами клієнтоорієнтованими» я більше в житті НІЧОГО СПІЛЬНОГО МАТИ НЕ ХОЧУ! Ви зіпсували мені більше 2-х місяців життя, показали свою повну неадекватність, та довели, що для вас, кустарне відновлення нового GLS, та спроба «економії» — це норма! Вам повинно бути соромно!
І в кінці додам, якби я був винен в ДТП, або, якби у мене були б ознаки алко-нарко спʼяніння, якби ремонт відбувався не на базі офіційного дилера, чи ви би просто мені повертали гроші — можливо, я б ще якось, дуже важко, але, спробував би зрозуміти причини такої поведінки, але, ви, маючи право регресу (Право регресного звернення до винуватця в судовому порядку, та стягнення з останнього всієї суми, яку мені компенсувала страхова) повели себе гірше *** контори!
За бажанням, я можу надати всі без виключення підтверджуючі документи, щодо описаних мною подій. На гарячу лінію, я вже звернувся, майже з криком, бо ваша страхова мене так дістала, що, цензурні слова починають закінчуватись!
Ви — найгірша страхова з якою мені приходилось взаємодіяти за життя!
На свою біду, я оформив 2 автомобіля на повне КАСКО в вашій компанії: Bmw 430i в М пакеті, та Mercedes GLS 400d, обидва автомобілі були придбані у офіційних дилерів, новими, в салоні.
По автомобілю BMW був страховий випадок, через незначне пошкодження ЛФП на крилі, через що, я звернувся до страхової, та поїхав на офіціал, де була проведена дефектовка, і під час огляду, було виявлено пошкодження нижнього захисту порогу, та відсутність піддомкратної резинки. Під час дефектовки був присутній представник компанії ARX, та сказав, що це не має відношення до крила (З чим я повністю згоден) і що це вже «друга подія». Постфактум, я дізнаюсь, що офіціал виставив рахунок страховій повний, але, в день, коли треба було забирати авто, виявилось, що страхова вирішила оплатити тільки питання з крилом і представник офіціалу BMW сам був в шоці і попередив мене, що мені треба буде доплатити. Ціна питання до 5,000 гривень, я плюнув і оплатив, але, я не думав, що, виявляється, низька якість роботи, та безвідповідальне відношення — це норма в страховій компанії ARX.
05.04.2024 в центрі Києва, в мене вʼїхав інший водій, пошкодивши моєму новому GLS правий бік. Починаючи від переднього диску (яке повело і він тепер вісімкою), закінчуючи подертим заднім диском (Само собою, що пошкодженні були і обидві двері + 2 надколісні арки). На місце була викликана поліція, складені всі відповідні документи, та за протоколом, не я був винуватцем ДТП. 06.04.2024 я заявив про страхову подію, 08.04.2024 автомобіль пройшов дефектовку на базі офіційного дилера Мерседес на Петрівці, власне, з якого цей автомобіль і виїхав у січні 2024 року. Дефектовка пройшла швидко, так як всі пошкодження були зовнішні, зрозумілі, та не було ознак додаткових, прихованих проблем. За заключенням офіціалу, під заміну біли подані обидві двері, надколісні арки, та обидва диски (23" ковані). Передній був не тільки пошкодженний, але, під час керування авто відчувалось характерне биття, через те, що від удару по спицям, диск повело (так звана «вісімка»).
ПІВТОРА МІСЯЦЯ! Мені «регулювальник» цієї страхової виколупував мізки щодо заміни дисків. Офіціал констатував факт заміни, через неможливість ремонту, та відновлення до заводського стану, а фарбувати кустарним методом ці диски, Я НЕ ЗГОДЕН, бо це абсурд. Технологій відповідних, нажаль, на території України, щоб це відновити фізично НЕ ІСНУЄ!
Тобто, є офіційний дилер, який каже «заміна», є я, як клієнт, який повністю згоден з офіційним дилером і є працівник страхової, який наперекір всьому каже «ми відремонтуємо!». Вся ця перепалка відбувалась протягом місяця, мого особистого часу на це було витрачено просто неймовірну кількість, все закінчилось тим, що, я сказав «робіть що хочете, я НЕ згоден!». Після цього, хитрий врегулювальник, через іншого працівника цієї страхової надсилає мені на підпис документ, на оплату ремонту моїх дисків, в якому чітко сказано, що це я, як клієнт ПРОШУ страхову саме відремонтувати мої диски і не на цьому офіціалі, де ремонтують авто, а на столичці, тому що, це врегулювальник увів їх в оману, тим що не сказав, що на передньому колесі вісімка (такі пошкодження НЕ відновлюються на легкосплавних дисках, тимпаче на кованих!), після моєї категоричної відмови підписувати такі документи, спочатку, мене набрав офіціал і сказав, що не може передати диски на столичку, тому, що машина не може висіти у повітрі, але, врегулювальник всіх запевнив, що він все вирішив. 23.05.2024 я нарешті віддав машину на ремонт, офіціал пообіцяв управитись за тиждень.
В результаті, вчора 27.05.2024, мене набирають з офіціалу, та кажуть, що питання з дисками так вирішено і НЕ було, але, якимось чином, вони тільки сьогодні передають ці диски на столичку, через що, ремонт автомобіля затягується ЩЕ НА 5 РОБОЧИХ ДНІВ! І навіть це ще не фінал, через годину, мене знов набирають з офіціала, кажуть, що столичка повернула диски, пославшись на неадекватність страхової компанії.
Ось якість вашої роботи, ось ваші цінності!
Я так розумію, це у вас норма, так по *** відноситись до клієнтів? Так, це не ті диски на яких авто виїхало з салону, але, це злочин!? Чи страхова хоча б спробувала це питання вирішити? НІ!
Собі залиште ці гроші за ці диски, я думаю, ви уявляєте, які саме побажання у мене, як у вашого поки що клієнта, щодо того, куди саме і в якому вигляді вам варто їх використати. Я без сопливих обійдусь, та за свій рахунок відновлю свій автомобіль, але, з вашою компанією, та вашими «професіоналами клієнтоорієнтованими» я більше в житті НІЧОГО СПІЛЬНОГО МАТИ НЕ ХОЧУ! Ви зіпсували мені більше 2-х місяців життя, показали свою повну неадекватність, та довели, що для вас, кустарне відновлення нового GLS, та спроба «економії» — це норма! Вам повинно бути соромно!
І в кінці додам, якби я був винен в ДТП, або, якби у мене були б ознаки алко-нарко спʼяніння, якби ремонт відбувався не на базі офіційного дилера, чи ви би просто мені повертали гроші — можливо, я б ще якось, дуже важко, але, спробував би зрозуміти причини такої поведінки, але, ви, маючи право регресу (Право регресного звернення до винуватця в судовому порядку, та стягнення з останнього всієї суми, яку мені компенсувала страхова) повели себе гірше *** контори!
За бажанням, я можу надати всі без виключення підтверджуючі документи, щодо описаних мною подій. На гарячу лінію, я вже звернувся, майже з криком, бо ваша страхова мене так дістала, що, цензурні слова починають закінчуватись!
30 мая 2024, 15:41
Вітаємо! Результати перевірки стосовно події з автомобілем BMW показали, що страхова компанія виконала обов’язки за заявленою подією (пошкодження правого заднього крила) відповідно до наданого рахунку в повному обсязі. Додаткових звернень страхувальника, представника страхувальника щодо настання інших подій (пошкоджень) не було.
Стосовно події з автомобілем Mercedes-Benz (ДТП з іншим учасником): страхова компанія вже провела страхове відшкодування у сумі понад 270 тис грн на відновлення кузову автомобіля. Співробітники компанії проводили усі можливі заходи для організації виплати на ремонт дисків відповідно до умов договору страхування. У день написання відгуку Ви повідомили, що передній диск викривлений, тому необхідна заміна диску. Як наслідок організовано перевірку обох дисків на відповідному стенді. По факту перевірки дисків деформації, «биття» дисків не виявлено. Враховуючи вище викладену інформацію, страхова компанія готова компенсувати витрати на ремонт дисків, тож очікуємо відповідну заяву від Страхувальника. Доводимо до Вашого відома, що зі співробітниками компанії буде проведено додаткову роботу щодо покращення процесу комунікації, перепрошуємо за спричинені незручності. Для отримання більш детальної інформації Ви можете звернутися через офіційну пошту компанії, адже в публічному просторі ми не можемо розголошувати чутливу інформацію. З повагою Відділ контролю якості сервісу СК «АРКС»
Стосовно події з автомобілем Mercedes-Benz (ДТП з іншим учасником): страхова компанія вже провела страхове відшкодування у сумі понад 270 тис грн на відновлення кузову автомобіля. Співробітники компанії проводили усі можливі заходи для організації виплати на ремонт дисків відповідно до умов договору страхування. У день написання відгуку Ви повідомили, що передній диск викривлений, тому необхідна заміна диску. Як наслідок організовано перевірку обох дисків на відповідному стенді. По факту перевірки дисків деформації, «биття» дисків не виявлено. Враховуючи вище викладену інформацію, страхова компанія готова компенсувати витрати на ремонт дисків, тож очікуємо відповідну заяву від Страхувальника. Доводимо до Вашого відома, що зі співробітниками компанії буде проведено додаткову роботу щодо покращення процесу комунікації, перепрошуємо за спричинені незручності. Для отримання більш детальної інформації Ви можете звернутися через офіційну пошту компанії, адже в публічному просторі ми не можемо розголошувати чутливу інформацію. З повагою Відділ контролю якості сервісу СК «АРКС»