Жахливий сервіс
2/5
1. Складно додзвонитись на гарячу лінію. Часом ніхто не бере слухавку.
2. Можуть написати в чаті, що лікар перетелефонує. А насправді — ніхто не набере.
3. Було декілька випадків коли отримував дуже швидко відмову, але після уважного прочитання договору разом з працівниками страхової — рішення змінювали на позитивне.
4. Мобільний додаток потребує явного доопрауювання. Часто не можна зайти з першого разу.
Тому у мене погані враження як клієнта. Виглядає, що майже кожного разу потрібно випрошувати допомогу та довго доказувати, що по договору допомога повинна надаватись.
Не раджу.
2. Можуть написати в чаті, що лікар перетелефонує. А насправді — ніхто не набере.
3. Було декілька випадків коли отримував дуже швидко відмову, але після уважного прочитання договору разом з працівниками страхової — рішення змінювали на позитивне.
4. Мобільний додаток потребує явного доопрауювання. Часто не можна зайти з першого разу.
Тому у мене погані враження як клієнта. Виглядає, що майже кожного разу потрібно випрошувати допомогу та довго доказувати, що по договору допомога повинна надаватись.
Не раджу.
25 марта 2024, 13:57
Написали вам в приватні повідомлення.
Уточніть ваш номер договору чи ПІБ для ідентифікації, щоб ми могли детально все перевірити та надати вам зворотній звʼязок.
Уточніть ваш номер договору чи ПІБ для ідентифікації, щоб ми могли детально все перевірити та надати вам зворотній звʼязок.