Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Отзывы о компании — 169

5/5
Darina242024-11-15 14:50:26
Мені дуже сподобався сервіс у цього брокера. Менеджер завжди допомагає, дає корисні підказки та ділиться актуальними новинами ринку. Можу рекомендувати!
1/5
aninimreview2024-03-29 18:48:56
Декілька разів пробував додати дві картки, і кожен раз отримував просто відверто безглузду відповідь:

«Для безпечної передачі інформації: закрийте номер так, щоб* перші 6 цифр і останні 4 * були видні на обох сторонах карти, на зворотному боці також закрийте номер CVV. На фотографіях повинні бути видні всі краї карти. НЕ закривайте термін дії картки.Прикладіть коректну виписку, прикладений документ не не містить підписів .»
Номер картки тільки на одній стороні. Який український банк видає картки з дубльованим номером на обох сторонах? Виписка була згенеровано в застосунку. Підписи там є.

«Термін дії Вашої картки закінчився, прикладіть актуальну виписку, що карта активна.» Термін дії НЕ закінчився.

Шкода не можна додати скріншотів.
Forex Club
4 апреля 2024, 12:58
Доброго дня!

Дякуємо за Ваш відгук. На жаль, наданої Вами інформації недостатньо для того, щоб ми детально розібралися в ситуації, що склалася. Будь ласка, зв'яжіться з нашою Службою підтримки будь-яким зручним для Вас каналом зв'язку із зазначенням Ваших контактних даних, і ми докладемо максимум зусиль для того, щоб Ви залишилися задоволені та із задоволенням продовжували користуватися послугами нашої Компанії.

Додатково повідомляємо, що з умовами поповнення та виведення грошових коштів Ви завжди можете ознайомитися у Вашому особистому кабінеті або на нашому офіційному сайті (https://www.fxclub.org/deposit-withdrawals).

З повагою,
Forex Club

Добрый день!

Благодарим за Ваш отзыв. К сожалению, предоставленной Вами информации недостаточно для того, чтобы мы детально разобрались в сложившейся ситуации. Пожалуйста, свяжитесь с нашей Службой поддержки по любому удобному для Вас каналу связи с указанием Ваших контактных данных и мы приложим максимум усилий для того, чтобы Вы остались довольны и с удовольствием продолжали пользоваться услугами нашей Компании.

Дополнительно сообщаем, что с условиями пополнения и вывода денежных средств Вы всегда можете ознакомиться в Вашем личном кабинете либо на нашем официальном сайте (https://www.fxclub.org/deposit-withdrawals).

С уважением,
Forex Club
5/5
XaCkA2024-02-27 16:31:06
На ринку форес не перший рік, перепробував безліч брокерів, у кожного є свої плюси і мінуси, але в даному відгуку, мені хочеться відзначити не самого брокера, а менеджера, який обслуговує мій рахунок, рекомендую, якщо ви прийняли рішення торгувати через цього брокера шукати можливість приєднатися саме до менеджера Інга. Я отримав не просто посаду, яка виконує свою роботу, а й людину, яка співпереживає і всіляко допомагає вирішувати питання, постійно на зв'язку і на даний момент, всі офіційні звернення не залишилися без уваги. Шкода, крім імені, і контактів, більше мені нічого про неї не відомо, але для співпраці-цього цілком достатньо. Вдалої торгівлі досвідченими трейдерам-початківцям! Слава Україні!!!
Forex Club
27 февраля 2024, 18:45
Доброго дня!

Дякуємо за Ваш відгук.

Бажаємо Вам прибуткової торгівлі!

З повагою,
Forex Club
5/5
nataliana9512024-02-13 01:26:57
Я працюю з цим брокером вже 2 роки і повністю задоволена співпрацею.
У мене є мій персональнйи менеджер, який мені допомагає.
Прийшла повним новачком, спочатку проходила навчальний курс з практикою, потім мене навчили одразу робочої стратегії і я собі по-тихенько працюю.
Верифікація тривала 1 день і тепер після створення заявки на вивід кошти до 3-х годин на картці.
Дякую за відмінне обслуговування!
Forex Club
20 февраля 2024, 12:14
Доброго дня!

Дякуємо за Ваш відгук.

Бажаємо Вам прибуткової торгівлі!

З повагою,
Forex Club
1/5
Fil2024-02-04 12:28:16
Ни в коем случае не связывайтесь с эти МОШЕНИКОМ, от брокера у него только название:
Я лично познакомился с ними ещё 14 лет назад.
Ну так себе впечатление… Клубные посиделки, и сходка людей не умеющих торговать, сливающих свои депозиты и свято верящих в то, что когда-то у них все получится…

А сейчас, эта компания занимается откровенным мошенничеством!
Причины по которым стоит обходить стороной эту шарагу:

1) Никакой живой поддержки клиента.
2) Вы не получите свои деньги в 99%, а 1% на получение, если будете долбить их каждый день и писать везде!!!
3) Если счет в небольшой просадке, вам никогда не зачислят деньги, и вы не дольете счет, пока его не потеряете!!!
4) Ваши деньги при любом переводе в эту шарагу снимут, но вряд-ли они попадут на счет вам.
5) Если эта поддержка и ответит вам спустя черт его знает сколько времени, то вы получите стандартный ответ «ваш вопрос находится на рассмотрении»
ВЫ ЭТО ИСКАЛИ?!!!
6) Этот брокер настроен получить наши деньги и любой ценой не отдать их!!!

ОЩУЩЕНИЕ, ЧТО В ЭТОЙ ШАРАГЕ РАБОТАЕТ 1,5 человека и раз в несколько дней доходят руки до нас.
Forex Club
7 февраля 2024, 12:36
Добрый день!

Благодарим за Ваш отзыв. Мы очень ценим тот факт, на протяжении 14 лет Вы остаетесь нашим клиентом и сожалеем, что в данный момент у Вас сложилось негативное впечатление от работы нашей компании.

Как правило, вывод денежных средств с торгового счета, а также их зачисление производятся в режиме онлайн. Вместе с тем, действительно, иногда случаются задержки, в том числе по причинам, не зависящим от нашей компании. С условиями пополнения и вывода денежных средств Вы всегда можете ознакомиться в Вашем личном кабинете либо на нашем официальном сайте (https://www.fxclub.org/deposit-withdrawals) либо обратившись в нашу Службу поддержки по любому удобному для Вас каналу связи.

Для нас важно Ваше мнение, поэтому мы просим Вас оставить свои контактные данные, чтобы мы могли связаться с Вами и исправить ситуацию. Мы надеемся, что данный инцидент не повлияет на Ваше впечатление о нашей компании в целом и Вы останетесь с нами на долгие годы!

С уважением,
Forex Club

Вітаємо!

Дякуємо за Ваш відгук. Ми дуже цінуємо той факт, що протягом 14 років Ви залишаєтеся нашим клієнтом і нам шкода, що в даний момент у Вас склалося негативне враження від роботи нашої компанії.

Як правило, виведення коштів з торгового рахунку, а також їхнє зарахування проводяться в режимі онлайн. Водночас, дійсно, іноді трапляються затримки, у тому числі з причин, які не залежать від нашої компанії. З умовами поповнення та виведення коштів Ви завжди можете ознайомитись у Вашому особистому кабінеті або на нашому офіційному сайті (https://www.fxclub.org/deposit-withdrawals), або звернувшись до нашої Служби підтримки за будь-яким зручним для Вас каналом зв'язку.

Для нас важлива Ваша думка, тому ми просимо Вас залишити свої контактні дані, щоб ми могли зв'язатися з Вами та виправити ситуацію. Ми сподіваємося, що цей інцидент не вплине на Ваше враження про нашу компанію і Ви залишитеся з нами на довгі роки!

З повагою,
Forex Club
1/5
Мария2024-02-03 19:55:35
Нашла Forex брокера имеющего представительство в своем городе и решила
попробовать поторговать тут. Общение с представителем компании в переписке подали надежды
что все будет хорошо. Правда, поддержка «на местном уровне» хорошая.

Вчера впервые совершила два пополнения счета + (комиссии за перевод)
через личный кабинет.
Счет происходил с криптокошелька USDT binance
Первый платеж был зачислен мгновенно.
Второй платеж до сих пор не зачислен.
В личном кабинете Binance транзакция совершена успешно.
На счет деньги не пришли.

Прошло больше суток, деньги так и не зачисленны!
Написала письмо в поддержку утром https://support.fxclub.org/ru/contact с подробным описанием проблемы, ответа 0!!!

ЭТО ЕДИНСТВЕННЫЙ БРОКЕР «имеющий» такую ужасную поддержку.
Складывается мнение, что брокер «заточен» только на «принять и неотдать» деньги.
Во всех нормальных компаниях работает поддержка ONLINE!!!
Жалею что раньше не видела этот сайт и не прочитала отзывы о «компании»…
Но ничего, я блогер и в случае попытки мошенничества, я приложу максимум усилий
в ОСВЯЩЕНИИ «РАБОТЫ » данного брокера.
Ведь главное, принцып. Молчим, значит нас и дальше будут обманывать…

Всем добра, успехов в торговле и найти порядочного брокера!!!
С ув. Мария
Forex Club
7 февраля 2024, 14:39
Здравствуйте, Мария!
Спасибо, что нашли время оставить отзыв. Мы искренне сожалеем, что Вы столкнулись с подобной ситуацией. В Forex Club мы прилагаем максимум усилий, чтобы Вы получали превосходный опыт и поддержку на нашей платформе.

Мария, как правило, зачисления денежных средств на счет осуществляются в течение 3-х часов, однако при определенных обстоятельствах, в том числе не зависящих от нас, зачисление может происходить в течение более длительного периода. В этом случае, Вы всегда можете обратиться в нашу Службу поддержки по любому удобному для Вас каналу связи, и мы сделаем все возможное, чтобы разобраться в ситуации и ускорить время зачисления Вашего платежа.
Мы рады, что ваш вопрос решился и вы получили необходимую поддержку.
С уважением,

Forex Club

Вітаємо, Марія!
Дякуємо, що знайшли час залишити відгук. Нам дуже прикро, що Ви зіткнулися з такою ситуацією. У Forex Club ми докладаємо максимум зусиль, щоб Ви отримували чудовий досвід та підтримку на нашій платформі.

Марія, зазвичай, зарахування коштів здійснюються протягом 3-х годин, проте за певних обставин, зокрема які не залежать від нас, зарахування може відбуватися протягом більш тривалого періоду. У цьому випадку Ви завжди можете звернутися до нашої Служби підтримки будь-яким зручним для Вас каналом зв'язку, і ми зробимо все можливе, щоб розібратися в ситуації та прискорити час зарахування Вашого платежу.
Ми раді, що ваше питання вирішилося і ви отримали необхідну підтримку.

З повагою,

Forex Club
1/5
Вадим2024-01-22 17:20:25
Сегодня 22.01, уже почти как неделю назад (16.01.24) как я пополнил счет переводом со совей банковской карты на их банковскую карту, а деньги только сейчас зашли на мой счет. Обращался в их тех поддержку, (обращение 01573282,01573581,01575629) создал разные обращения, потому что хотел уже чтобы они вернули мои деньги обратно НО они пишут только отписки например «ваша заявка в работе в ближайшее время мы с вами свяжемся». и всё. Их, якобы персональный манагер, тоже «ни рыба ни мясо». Я им предоставил всё, что им нужно было: и квитанцию о пополнении их карты, и выписку из банка по моему платежу: и только на шестой день они соблаговолили пополнить мне счет моими же деньгами. Короче не фирма Форекс Клуб а фирмачка «рога и копыта» В общем, если вы новичок и ищете для себя через кого пробовать торговать на форексе, то я бы вам рекомендовал не лезть сюда, а так как я уже влез в эту гадость, то теперь всем рекомендую даже не начинайте пробовать торговать на форексе, и уж тем более через эту фирмочку, у которой нету украинской лицензии, а значит вы не сможете доказать свои права ни в одном украинском суде!
ПС: к стати я их предупреждал о том что напишу гневный отзыв, и повторил им сегодня в 16:19 по Киеву, и трах-бах и уже в 16:44 перестали ко мне на терминал приходить котировки. Совпадение? Не думаю! С интернетом всё ок. ППС: боюсь даже представлять, какие качели будут, когда я захочу выводить деньги со счета?
Короче не связывайтесь с этой шарашкиной конторой. я оооооочень много лет с ними и ооочень много раз пополнял счет, но вот сейчас они решили не то что бы ложку дегтя бросить ко мне в бочку а блин целое ведро дёгтя…
Forex Club
24 января 2024, 11:26
Здравствуйте!
Благодарим за Ваш отзыв.

От лица компании мы приносим искренние извинения за возможные неудобства, с которыми Вы столкнулись.

Мы провели тщательную проверку Вашей коммуникации с сотрудниками Службы поддержки и уверяем Вас, что было сделано все возможное для ускорения процесса зачисления средств на Ваш счет. Однако, мы принимаем во внимание Ваш отзыв и постараемся найти способ более оперативно разрешать подобные ситуации.

Просим Вас обращаться в Службу поддержки по всем возникающим вопросам, используя доступные на сайте компании способы связи: через мессенджеры, по телефону или через форму обратной связи https://support.libertex.org/ru/contact и мы будем рады Вам помочь.

С уважением,
Forex Club

Вітаємо!
Дякуємо за Ваш відгук.

Від імені компанії ми просимо вибачення за можливі незручності, з якими Ви зіткнулися.

Ми провели ретельну перевірку Вашої комунікації зі співробітниками Служби підтримки та запевняємо Вас, що було зроблено все можливе для прискорення процесу зарахування коштів на Ваш рахунок. Однак, ми беремо до уваги Ваш відгук та постараємося знайти спосіб оперативніше вирішувати подібні ситуації.

Просимо Вас звертатися до Служби підтримки з усіх питань, використовуючи доступні на сайті компанії способи зв'язку: через месенджери, по телефону або через форму зворотнього зв'язку https://support.libertex.org/ru/contact і ми будемо раді Вам допомогти.

З повагою,
Forex Club
3/5
Volodymyr42024-01-21 14:46:42
Просить 750 доларів щоб зняти свої кошти що за лохотрон?(((
Forex Club
22 января 2024, 19:48
Вітаємо!

Дякуємо за Ваш відгук.

Будь ласка, зверніть увагу, що кожен клієнт компанії має можливість вивести всі свої доступні кошти з рахунку, оформивши заявку на виведення коштів в особистому кабінеті. При цьому не потрібне внесення додаткових коштів з боку клієнта.

Для того щоб ми могли допомогти Вам у вирішенні Вашого питання якнайшвидше, будь ласка, зв'яжіться з нами будь-яким зручним для Вас способом. Ви можете використовувати форму зворотного зв'язку на нашому сайті в розділі «Допомога та підтримка», а також зв'язатися з нами за телефонами, зазначеними в цьому розділі, або звернутися через чат онлайн.

З повагою,

Forex Club
1/5
Genna2024-01-15 14:18:54
Рашистский брокер. Это мой первый брокер когда-то был. Звонили чуть ли не каждый день пока не внёс депозит. После того как начал терять деньги попросил у них помощи сначала предложили пополнить ещё а потом когда естественно не повёлся на этот лохотрон в чистом виде вообще пропали. Работают по всем правилам лохотронщиков которых сейчас много и схема та же.
Forex Club
19 января 2024, 14:05
Здравствуйте!
Благодарим Вас за отзыв.

Группа компаний Forex Club является известным международным брендом на рынке онлайн-инвестиций и трейдинга с 1997 года. За время своей деятельности наша компания получила 40 международных наград от финансовых журналов и учреждений за качество обслуживания клиентов и инновационные технологические решения.

С 2019 года компания Forex Club прекратила регистрацию клиентов на территории Российской Федерации.

Компания заботится о своих клиентах и всегда готова помочь в случае необходимости.
Каждому клиенту предоставляется персональный менеджер, который сможет проконсультировать по работе с тем или иным сервисом компании, порекомендовать обучение более успешной торговле на финансовом рынке, а также помочь в решении других вопросов.

С уважением,
Forex Club

Вітаємо!
Дякуємо Вам за відгук.
Група компаній Forex Club є відомим міжнародним брендом на ринку онлайн-інвестицій та трейдингу з 1997 року. За час своєї діяльності наша компанія отримала 40 міжнародних нагород від фінансових журналів та установ за якість обслуговування клієнтів та інноваційні технологічні рішення.

З 2019 року компанія Forex Club припинила реєстрацію клієнтів на території Російської Федерації.

Компанія дбає про своїх клієнтів і завжди готова допомогти у разі потреби.
Кожному клієнту надається персональний менеджер, який може проконсультувати по роботі з тим чи іншим сервісом компанії, порекомендувати навчання успішній торгівлі на фінансовому ринку, а також допомогти у вирішенні інших питань.

З повагою,
Forex Club
1/5
Evgen13372024-01-12 15:51:53
Сама погана біржа яка існує в цьому світі, дуже цікава у мене з ними трапилась історія. Намагався вивести кошти на свою карту Монобанку, відправив раз файли та скріни, зрозумів що не додав ще 2 файли, відправив другий раз вже всі можливі документи з монобанку для підтвердження, (карта якщо що віртуальна). Відправив вже 3й раз додав ще одну довідку що це віртуальна карта, попросив в тех.підтримки Монобанку таку довідку, відхилили, відправив 4й раз відхилили. Хоча попередні 3 заявки розглядали на протязі дня, останню четверту вже розглядали 3 дні, думав вже що все добре підтвердять, але ж ні, пишу в тех.підтримку Libertex що ваш фахівець сказав що заявка розглядається на протязі 3х робочих днів, тут як я тільки написав цім ідіотам, через 15 хвилин знов приходить відхилення 😂
Forex Club
18 января 2024, 18:00
Вітаємо!
Дякуємо Вам за відгук.

Від імені всієї компанії ми просимо вибачення за можливі незручності, з якими Ви зіткнулися.
При виникненні будь-якого типу труднощів ми рекомендуємо всім клієнтам звертатися до служби підтримки для отримання своєчасної, кваліфікованої підтримки, а також перевірки та усунення причин виникнення труднощів. Кожне таке звернення чи претензія розглядаються в індивідуальному порядку. Жоден запит клієнта не залишається поза увагою.
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулися з таким неприємним досвідом та хотіли б допомогти Вам у цьому питанні.

Для того щоб ми могли вирішити Ваше питання якнайшвидше, будь ласка, зв'яжіться з нами зручним для Вас способом. Ви можете використовувати форму зворотного зв'язку на нашому сайті в розділі «Допомога та підтримка», зв'язатися з нами за телефонами, номери яких вказані в цьому розділі, або звернутися через онлайн чат.

З повагою,
Forex Club