×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Следить за новыми комментариями
Комментарии - 1
Статтею 1076 Цивільного Кодексу України закріплено, що банк гарантує таємницю банківського рахунка, операцій за рахунком і відомостей клієнта, а тому відомості про операції та рахунки можуть бути надані тільки самим клієнтам або їхнім представникам. Іншим особам, у тому числі органам державної влади, їхнім посадовим і службовим особам, такі відомості можуть бути надані виключно у випадках та в порядку, встановлених Законом України «Про банки і банківську діяльність».
Стаття 62 Закону України «Про банки і банківську діяльність» передбачає, що інформація щодо юридичних та фізичних осіб, яка містить банківську таємницю, розкривається банками: на письмовий запит або з письмового дозволу власника такої інформації; за рішенням суду та в інших випадках, передбачених цією статтею.
Виходячи із змісту зазначених норм діючого законодавства, ПАТ «ВТБ Банк» не має права надати відповідь щодо викладеної інформації у вищезазначеному зверненні.
Стаття 62 Закону України «Про банки і банківську діяльність» передбачає, що інформація щодо юридичних та фізичних осіб, яка містить банківську таємницю, розкривається банками: на письмовий запит або з письмового дозволу власника такої інформації; за рішенням суду та в інших випадках, передбачених цією статтею.
Виходячи із змісту зазначених норм діючого законодавства, ПАТ «ВТБ Банк» не має права надати відповідь щодо викладеної інформації у вищезазначеному зверненні.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Клиент вашего банка в г. Харьков — Разенков Григорий Александрович принимает платежи от жителей России, но товар не предоставляет, как было уговорено, вместо этого отключает телефон и блокирует заплатившего. В каком случае люди, которые перевели денежные средства ему на карточку, могут их вернуть? Есть ли такая возможность?
Спасибо!