Зарозуміла система безпеки
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 7
- +
- 0
- Qwerty1999
- 24 июля 2023, 21:42
- #
Сами себе создаете проблемы на ровном месте…
Неужели так сложно внести банковскую карту в GooglePay,
туда же внести дисконтную карту «Сільпо» и не париться
на кассе с работой их кривого приложения.
P.S. Только не пишите, что у вас древний
смартфон без поддержки NFC, а на железку
поновее катастрофически не хватает денег.
Неужели так сложно внести банковскую карту в GooglePay,
туда же внести дисконтную карту «Сільпо» и не париться
на кассе с работой их кривого приложения.
P.S. Только не пишите, что у вас древний
смартфон без поддержки NFC, а на железку
поновее катастрофически не хватает денег.
На відміну від карти А-банку (для АТБ та для Епіцентра) карта Сільпо не працює просто так — треба сканувати динамічний QR-код. А отримати QR-код можна лише в застосунку причому треба зайти в нього (в застосунок).
Наче нічого складного якби не одне «але»: застосунок БВР єдиний який потребує входу майже кожного разу коли ти його відкриваєш.
Я мав рахунки, а відповідно користувався застосунками десь 15, а може більше, банків. І це не тільки українські, а й три польських та три британських. Завжди було так що одними застосунками я користувався часто, а інші міг не відкривати декілька місяців. Крім застосунка БВР жодний інший не вимагав в мене повторно входити навіть при тривалому «простої». Може окремі раз в декілька місяців щось спитають, але інші працюють і без цього.
БВР дуже перемудрила в безпекою, особливо якщо врахувати те що в середині магазинів вайфаю дуже часто немає, а стільниковий звʼязок дуже поганий. Крім того що застосунок спитає в тебе повторно телефон та пін йому ще треба викачати дані з інету, а інета немає чи це повільний EDGE. І стоїш як дурак на касі чекаєш доки той застосунок завантажиться.
Я навіть трохи повернувся у минуле і став носити з собою фізичну карту БВР бо на ній є статичний штрих-код, а платив через ApplePay. Але ж проблема все одна залишається і навіть стає більшою: раз я не відкриваю застосунок у магазині — я ним користуюсь ще рідше і тепер мені кожного разу як треба щось подивитись треба знов.
Наче нічого складного якби не одне «але»: застосунок БВР єдиний який потребує входу майже кожного разу коли ти його відкриваєш.
Я мав рахунки, а відповідно користувався застосунками десь 15, а може більше, банків. І це не тільки українські, а й три польських та три британських. Завжди було так що одними застосунками я користувався часто, а інші міг не відкривати декілька місяців. Крім застосунка БВР жодний інший не вимагав в мене повторно входити навіть при тривалому «простої». Може окремі раз в декілька місяців щось спитають, але інші працюють і без цього.
БВР дуже перемудрила в безпекою, особливо якщо врахувати те що в середині магазинів вайфаю дуже часто немає, а стільниковий звʼязок дуже поганий. Крім того що застосунок спитає в тебе повторно телефон та пін йому ще треба викачати дані з інету, а інета немає чи це повільний EDGE. І стоїш як дурак на касі чекаєш доки той застосунок завантажиться.
Я навіть трохи повернувся у минуле і став носити з собою фізичну карту БВР бо на ній є статичний штрих-код, а платив через ApplePay. Але ж проблема все одна залишається і навіть стає більшою: раз я не відкриваю застосунок у магазині — я ним користуюсь ще рідше і тепер мені кожного разу як треба щось подивитись треба знов.
… треба знов вводити номер телефону та пін. Але для чого я тоді налаштовував вхід по відбитку пальця який працює швидко і є безпечнішим за варіант з номером телефону?
- +
- +15
- Qwerty1999
- 25 июля 2023, 18:49
- #
«карта Сільпо не працює просто так — треба сканувати динамічний QR-код.»
Если карта «Банк Власний Рахунок» не работает, как обычные банковские карты МПС ВИЗА, Мастеркард или ПС «Простір» — лучше её выкинуть, закрыть счёт и не уродоваться
с начислением двойных бонусов…
Если карта «Банк Власний Рахунок» не работает, как обычные банковские карты МПС ВИЗА, Мастеркард или ПС «Простір» — лучше её выкинуть, закрыть счёт и не уродоваться
с начислением двойных бонусов…
Если карта «Банк Власний Рахунок» не работает, как обычные банковские карты МПС ВИЗА,
Вона працює як звичайна карта Мастеркарда. Но за її роботу як карти — банк ніяких ніштяків не нараховує. А майже всі конкуренти повернули нарахування кешбеку.
У БВР кешбек нараховується через схему яка схожа на те що є в Сенсі — якщо перед оплатою просканувати штрих-код в застосунку чи на самій фізичний карті то нараховуються бали. Ці бали які наступного місяця конвертуються в суму бонусів які можна списати при оплаті покупок замість звичайних грошей. Якщо штрих-код не сканувати то карта БВР буде працювати як просто платіжна карта тобто програє майже усім конкурентам.
Вона працює як звичайна карта Мастеркарда. Но за її роботу як карти — банк ніяких ніштяків не нараховує. А майже всі конкуренти повернули нарахування кешбеку.
У БВР кешбек нараховується через схему яка схожа на те що є в Сенсі — якщо перед оплатою просканувати штрих-код в застосунку чи на самій фізичний карті то нараховуються бали. Ці бали які наступного місяця конвертуються в суму бонусів які можна списати при оплаті покупок замість звичайних грошей. Якщо штрих-код не сканувати то карта БВР буде працювати як просто платіжна карта тобто програє майже усім конкурентам.
- +
- +15
- Qwerty1999
- 25 июля 2023, 20:04
- #
Я использую дисконтную карту «Сільпо», которую кассир считывает из приложения GooglePay и оплачиваю покупки картами разных банков.
Бонусы начисляются на дисконтную карту.
А дальше бонусы переводятся в деньги, которые автоматически
списываются при очередных покупках в сети магазинов «Сільпо».
Дополнительно, на БПК, с которой оплачиваю покупки,
банк-эмитент начисляет кешбек.
Вариант работы с дополнительным сканированием динамических
QR-кодов считаю очень и очень неудобным, поэтому даже не пытался
открывать карту БВР. Баланс плюсов и минусов для таких вариантов
оплат однозначно отрицательный…
Бонусы начисляются на дисконтную карту.
А дальше бонусы переводятся в деньги, которые автоматически
списываются при очередных покупках в сети магазинов «Сільпо».
Дополнительно, на БПК, с которой оплачиваю покупки,
банк-эмитент начисляет кешбек.
Вариант работы с дополнительным сканированием динамических
QR-кодов считаю очень и очень неудобным, поэтому даже не пытался
открывать карту БВР. Баланс плюсов и минусов для таких вариантов
оплат однозначно отрицательный…
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
За цей час нічого не змінилось у роботі застосунку: він так само регулярно «забуває» аутетифікацію не дивлячись на те що в ньому з’явилась підтримка авторизації за відбитком пальця. В Сільпо я скуповуюсь не кожного дня і ціїє перерви застосунку через раз достатньо щоб вже на касі спитати в мене телефон на пін-код для входу в застосунок щоб я потім мін просканувати штріх-код.
Ну і це власне мене задовбало настільки що вирішив закрити рахунок.