Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Банк знущаеться з кліентів та не виконує норми законів

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Во ло 15 сентября 2022, 23:13
На жаль банк дуже розчарував, чомусь думка про банк була набагато краща.

Став клієнтом банку ще на початку року. Так як думав, що банк є альтернативою mono та є програма бонусів у Сільпо. Через деякий час користування вирішив закрити рахунок, тому-шо почались незрозумілі списання по декілька копійок. Підтримка тоді не допомогла, не могли надати інформацію та казали що це інтернет платежі і т ін. Вирішив закрити рахунок та взагалі перевірити як банк буде виконувати умови зберігання персональних даних.
На жаль, як виявилось при закритті рахунку, ваш рахунок не закривають, тільки блокую картки. Прохання видалити ваші персональні данні теж немає змоги. Сказали що технічно неможливо і тіпа забий.

Через декілька місяців, я вирішив спробувати ще разок, може помилився, адже с Сільпо зручно. На прохання відкрити рахунок, повідомили що це можливо тільки через 3 місяці після закриття. Після очікування, звернувся за допомогою, щоб відкрили рахунок знову, бо його не видаляли, а тільки заблокували данні з сервера і застосунок видавав помилки.
Менеджери створили якісь заявки, тому-що вони стверджували що має бути змога пройти процес реєстрації знову. Але не так.
Очікував на розгляд заявки 3 дні, хоча мене повинні були повідомити через 2 дні.
При зверненні до підтримки, виявилось що мою заявку на відкриття рахунку відхилили, і сказали що мені звернутись ще через 3 місяці. Бо так вирішив менеджер не відкривати рахунків. На запитання причини почали прикриватись ПВК/ФТ. На прохання надати розʼяснень почали повторювати що я повинен звернутись через 3 місяці і відверто грубити та ставитись з неповагою, хоча після закриття рахунків я вже не був клієнтом банка і банку нічого поганого не робив. Після декількох спроб та менеджерів, деталі так і не надали так само як було з незрозумілими списаннями.
Тобто відмовили мені у надані послуг без причини, бо менеджеру так захотілось чи що там… Відверто порушують закони держави та суперечать тим правилам що прописані у договорах.
Якщо обирати цей банк то треба очікувати, що ви як споживач і ваші гроші ніяк не захищені. Банк сам собі цар і робить що хоче. Навіть не нехтуюсь зневажливим ставленням до клієнтів.

Комментарии - 19

+
0
Три літри
Три літри
16 сентября 2022, 6:36
#
Прохання видалити ваші персональні данні теж немає змоги

Ніде в українському законодавстві немає вимоги щоб банк видаляв ПД після закриття рахунку.

В українському законодавстві взагалі не існує права вимагати це окрім одного випадку коли ПД отримані без згоди, або з порушенням законодавства. Але ж банк отримав твої ПД легально та за твоєю згодою.

+
0
Во ло
Во ло
17 сентября 2022, 1:58
#
Стаття 8. Права суб'єкта персональних даних
11) відкликати згоду на обробку персональних даних;
{Частину другу статті 8 доповнено пунктом 11 згідно із Законом № 5491-VI від 20.11.2012}

Після закриття рахунку, дія договору припиняється. Банк тільки має право зберігати документи з твоїми персональними даними виконуючи закон та норми ПВК/ФТ.
Обробляти їх вже не може після відкликання згоди…

Що вам заважає читати закони які у доступі?
+
0
Три літри
Три літри
17 сентября 2022, 7:53
#
відкликати згоду на обробку персональних даних

Відкликали ви згоду і що далі? Ви (нагадую що у цьому випадку пишеться з великої) по ночах відчуваєте як банк тихесенько-тихесенько обробляє Ваші дані? Нагадую Вам написане Вами: «Прохання видалити ваші персональні данні теж немає змоги». В якій статті закону описане право вимагати видалення? Стаття вісім не про це. Нагадаю як взглядає окреме право вимагати видалення: «The data subject shall have the right to obtain from the controller the erasure of personal data concerning him or her without undue delay and the controller shall have the obligation to erase personal data without undue delay». Але і там є перелік умов за яких це право реалізується, воно не є абсолютним.

Тим більш що далі Ви самі даєте відповідь чому банк зберігає Ваші дані: «Банк тільки має право зберігати документи з твоїми персональними даними виконуючи закон та норми ПВК/ФТ». Це як раз пункт а) з процитованого мною в попередньому абзаці закону який в нас ще не діє.
+
0
Во ло
Во ло
17 сентября 2022, 14:36
#
Будем брати закон та читати визначення. Та використовувати чинні закони держави, а не бігати до імлементації GDPR.
У законі:
«обробка персональних даних — будь-яка дія або сукупність дій, таких як збирання, реєстрація, накопичення, зберігання, адаптування, зміна, поновлення, використання і поширення (розповсюдження, реалізація, передача), знеособлення, знищення персональних даних, у тому числі з використанням інформаційних (автоматизованих) систем»;

Як ви думаєте, якщо я відкликаю свій дозвіл на це, що повинно статись? Приділіть більше уваги термінам. Зберігання персональних даних та зберігання документів.

Також вас зацікавлять такі документи: — 26.04.2013 № 5543−0-33−13/6.1 — Стаття 15 ЗАКОН УКРАЇНИ Про захист персональних даних

PS: Хочу також нагадати вам «„Ви“ пишеться лише за шанобливого звертання до однієї особи. І не будь-де, а тільки у ділових документах або вітальних листівках, запрошеннях чи ділових листах»
+
0
Три літри
Три літри
17 сентября 2022, 15:47
#
GDPR единственный закон в котором прямо прописано право требовать удаления своих данных. В украинском законе такого права нет, есть лишь урезанная версия такого права о чем я уже писал
+
0
Во ло
Во ло
17 сентября 2022, 16:00
#
GDPR — действует на территории ЕС. Он никак не касается Украины. не путайте праведное с грешным.
Я привел вам вырезки из закона с которым вы самостоятельно можете ознакомиться.
+
0
Три літри
Три літри
17 сентября 2022, 16:49
#
Он никак не касается Украины

я тебе об этом говорю с самого начала: единственный закон который мог бы предоставить тебе право требовать удалить данные — в Украине не действует

Не удивительно что ты не можешь понять нормы закона о ПД.
+
0
Во ло
Во ло
17 сентября 2022, 20:00
#
У нас есть «ЗАКОН УКРАЇНИ Про захист персональних даних». В законе все права и возможности описаны. Я понимаю что тебе из Польши виднее 😁
+
0
Три літри
Три літри
17 сентября 2022, 15:48
#
Форма обращения на Вы одинакова и для писем и для прочего написания. Нет двух правил общения на Вы.
+
0
Во ло
Во ло
17 сентября 2022, 16:05
#
Вы в жизни руководствуетесь личными понятиями? Я лично предпочитаю законы и правила.

Я не знаток вашых личных правил в русском языке. Но даже в оркостане филологический факультет дает ответ о том как и когда правильно писать

http://phil.spbu.ru/o-fakultete-1/kliniki/lingvisticheskaya-klinika/voprosy/vopros-127

+
+15
Три літри
Три літри
16 сентября 2022, 6:39
#
Тобто відмовили мені у надані послуг без причини

Не без причин, а без пояснення причин. В банка є таке право і вони можуть відмовити як абсолютно новому клієнту так і тому хто обслуговувався раніше. При цьому пояснювати чому саме відмовлено — не забов’язані. Це право є у будь-якого українського банку, а не тільки у БВР.
+
0
Во ло
Во ло
17 сентября 2022, 2:02
#
Читайте цивільний кодек та «правила надання банківських послух» що є на сайти ВБР.
Вам стане зрозуміло у яких випадках можуть не відкрити рахунок.
Нажаль немає норми що банк може не відкрити рахунок, тільки згідно причин які є у законі там у правилах що мусять буди згідно чинного законодавства.
Тому якщо ви прийшли у магазин, а вам відмовили у продажу товару, тому що ви не сподобались, це пряме порушення цивільного кодексу та прав споживача. Деталі у законі.
+
0
Три літри
Три літри
17 сентября 2022, 8:07
#
В тому то і справа що я все це читав. І не вчора, і не один раз.

Поїхали

До відносин банку та вкладника за рахунком, на який внесений вклад, застосовуються положення про договір банківського рахунка (глава 72 цього Кодексу), якщо інше не встановлено цією главою або не випливає із суті договору банківського вкладу.

Банк не має права відмовити у відкритті рахунка, вчинення відповідних операцій за яким передбачено законом, установчими документами банку та наданою йому ліцензією, крім випадків, коли банк не має можливості прийняти на банківське обслуговування або якщо така відмова допускається законом або банківськими правилами.
​​​​​
Можете спробувати подати на банк в суд, але шанси невеликі https://golaw.ua/ua/insights/publication/vidmova-banku-obslugovuvati-kliyenta-problemni-pitannya-ta-sudova-praktika/
+
0
Во ло
Во ло
17 сентября 2022, 14:45
#
«ч. 2 ст. 1067 Цивільного кодексу України встановлює, що банк не має права відмовити у відкритті рахунка, вчинення відповідних операцій за яким передбачено законом, установчими документами банку та наданою йому банківською ліцензією, крім випадків, коли банк не має можливості прийняти на банківське обслуговування, або якщо така відмова допускається законом або банківськими правилами.

Відповідно, якщо особа надала всі документи, передбачені Інструкцією про відкриття банками рахунків у національній та іноземній валюті, а банк відмовив без достатніх підстав, то особа має право на відшкодування збитків відповідно до статей 22, 633 Цивільного кодексу України. Проблема відшкодування збитків лежить у труднощах судового доказування того, що банк дійсно не мав можливості прийняти фізичну або юридичну особу на банківське обслуговування. Нажаль, на даний час відсутня судова практика по відмові в укладанні договору банківського рахунку, що тягне неможливість проаналізувати практичну сторону цього питання.

Аналізуючи ці два пункти, можна зробити висновок, що банк зобов’язаний укласти договір банківського рахунку з клієнтом, який звернувся з пропозицією на оголошених банком умовах, але якщо клієнт наполягає на своїх умовах, то банк може вибирати, або відмовити йому, або укласти договір на власних умовах, або укласти договір на умовах клієнта.»

Але я згоден на умови банку.
+
0
Во ло
Во ло
17 сентября 2022, 14:50
#
У банка було декілька версій відмови.

1. Закон про ПВК/ФТ, який мене не стосується так я не є їх клієнтом
2. Згідно їх правил банківского обслуговування, відмова у відкритті картки. А тому-то картку вони відкривають обовʼяково, то рахунок вони відкрити не можуть
3. Зараз нова версія, що є обтяження. Але це теж не працює, тому що банк забовʼязаний відкрити рахунок та надати відповідний документ для виконавчої служби.
+
0
Три літри
Три літри
16 сентября 2022, 6:40
#
Відверто порушують закони держави та суперечать тим правилам що прописані у договорах.

А ні у випадку з ПД, а ні у випадку з відмовою у відкриті рахунку банк нічого не порушив.
+
0
Во ло
Во ло
17 сентября 2022, 2:03
#
Закони вам допоможуть. Я знаю, довідався вже за вас.
+
0
Три літри
Три літри
16 сентября 2022, 6:48
#
Якщо обирати цей банк то треба очікувати, що ви як споживач і ваші гроші ніяк не захищені

А ось це відверто порушення (морального) закону з твого боку: ти розповсюджуєш вигадану інформацію з метою нанести шкоду репутації банку.

Дивно коли люди які самі порушують закон при цьому вимагають від інших закон не порушувати. Нажаль у відгуках на Мінфіні таке дуже часто трапляється.
+
0
Во ло
Во ло
17 сентября 2022, 14:59
#
Чим далі тим цікавіше…

Тому я і пишу, що порушуючи закони, банк дає собі права порушувати ваші права, тому ваші гроші не в надійних руках. Що банку заважає списати з вас кошти і сказати що ви самі винні. Чи перерахувати опрації, якщо вони були з конвертацією. Нічого… Як ваші гроші захищенні і ви як клієнт?

Чому вигадані? Я зберіг всі виписки та всі сріншоти. Де видно що банк списає різні суми два рази з однаковим номером транзаеції.
Що заважає банку списувати надалі ваші кошти, коли йому буде невистачати, наприклад?
Тут є коменти де у людей списували гроші без пояснень, та не могли пояснити транзакції, видаляючи їх з виписки, та не повертаючи гроші.

Дивно, що ви виступаєте за порушення законів та прав банком. З ваших висловлювань, виходить що банк вільний у своїх діях.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Банк Власний Рахунок 💰 / Отзывы о Банке Власний Рахунок 📝 / Банк знущаеться з кліентів та не виконує норми законів